![]() Keskiviikko 23.5.2012 - Lyydia, Lyyli
|
REKISTERÖIDY |
Keskustelut
Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä
» Aihe vapaa
Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti
Aika IRSTAS kuva Niinistöstä
Tämä kuva Saulista on minusta aika irstas.http://is11.snstatic.fi/kuvat/saukki/img-1288385983598.jpeg
Tässäkin jotain katsastellaan:
http://is11.snstatic.fi/kuvat/sauli-niinisto-olkapaaleikkaukseen---kaatui-rullaluistimilla/img-12
Ja lopulta finaali.
http://media.tumblr.com/tumblr_ly5qkpUGVB1qkf6iw.jpg
Monia hetkiä on kuvaajat tallentaneet tulevasta presidentistä;-)
Vastaukset
ei helevat tota viimestä;-D reps
heh
toi vika on kyllä loistava ;DKatoin ensin, että tossa keskimmäisessä olis ollu liperit kaulassa
Alimmassa selvästi onnistunut taskubiljarditurnaus, kasipallo pussissa ;)
Mutta
Laittakaa siitä pervo-Pekastakin kuvalinkkejä.Haluamma pressasta pervokuvia kun
emme saaneet ensimmäistä telkkarissa runkannutta (kokoomuslaista) BB-Einaria eduskuntaan, vaikka se pyrkikin.Heh!
Hyi Helvetti!! Rasvainen ukkeli. ; P
sai kyllä hyvät naurut tosta viimesestä kuvasta :D
Älä nyt...
se vaan näyttää tolta. Mun mielestä Niinistöllä on kyllä aika kiva naama vaikka ei ehkä mikään klassinen komistus olekaan.Hyvin "edustava" presidentti ;-)
Viimeinen on klassikkoainesta
Kuin Marian ilmestys ja hoosiannaa...Eka oli kyl aika irstas! ;D
Ihania kuvia, pitäisköhän tapetoida Salen palvonta-alttari noilla kuvilla..Selvää Pahkasika-aineistoa.
Lehti alkaa kai ilmestyä taas jossain muodossa.vanhan koulukiusaajan näköinen
sitäpaitsi kuka pressaksi pyrkivä kehtaa Demi lehdessä katseellensa nuorena tyttöjä. Tulee heti mielleyhtymä, että katselee pikkutyttöjä mielellään edelleen.Hä?
Lainaus:
Lehti alkaa kai ilmestyä taas jossain muodossa.
Lehti alkaa kai ilmestyä taas jossain muodossa.
Tuleeks pahkis taas?!
JES!
No olipa taas järkevä kommentti
Lainaus:
sitäpaitsi kuka pressaksi pyrkivä kehtaa Demi lehdessä katseellensa nuorena tyttöjä. Tulee heti mielleyhtymä, että katselee pikkutyttöjä mielellään edelleen.
sitäpaitsi kuka pressaksi pyrkivä kehtaa Demi lehdessä katseellensa nuorena tyttöjä. Tulee heti mielleyhtymä, että katselee pikkutyttöjä mielellään edelleen.
joku marko-pirjo, 6v, tykkäs tehdä hiekkakakkuja, niin jaa-a.. tykkääköhän edelleen. Mietityttää.
Mr Burns
Simpsoneista :DTai Mr Bean?
Mr Bean saisi Conanissa varmaan kommentteja.Vuoden kuva palkinto tuolle viimeiselle.
Heh, kohteensa näköinen.
Mikäs siinä, jos tykkää.Katseleekin..edelleen.
Lainaus:
Ihan pirun näkönen äijä,
sarvet vaan puuttuu. YÖKS!Viimeinen on loistava
Mutta voi kansanedusta-raukkoja, kun joutuvat usein salakuvatuksi ja kuvaajat saavat ties minkä näköisiä ilmeitä ja symboliikkaa ujutettua kuviin erilaisin tehokeinoin... Ei ole helppoa heilläkään. :)Kuinka edustava asteikolla 1-10?
2, aika pelottava lähinnä
On viimeisessä
Jenni pöydän alla?taitaa olla katsojan silmissä
on pakollinen
Lainaus:
HAHAHAHHAHAHAA
Kyllä te ens viikolla hiljenette
kun Sauli valitaan presidentiksi..Sittenhän se vasta alkaa
Pahkasika alkaa ilmestyä helmikuussa ja tuo viimeinen kuvahan tulee varmaan joka Suomen virastoon ja kouluun epävirallisena pressakuvana. Joku vääräleuka keksii siihen jonkun Saulin sitaatinkin sopivasti.Ihan ok, kaikista meistä saa monenlaisia kuvia.
otsikko
Lainaus:
Kyllä te ens viikolla hiljenette kun Sauli valitaan presidentiksi..
Miksi tämä pitää ottaa niin vakavasti? Minä ainakin nauraisin noille kuville silloinkin, vaikka olisinkin Niinistön kannattaja.
Kukahan
se ilahtunut orava oikein onkaan?!Nythän se on vain irstas kuva rivipoliitikosta
kohta se on irstas kuva presidentistä, joka edustaa meitä ;-DViimeisellä kuvalla päästään taastusti Conaniin.
niin
Lainaus:
Miksi tämä pitää ottaa niin vakavasti? Minä ainakin nauraisin noille kuville silloinkin, vaikka olisinkin Niinistön kannattaja.
Lainaus:
ei kannata ottaa liian vakavasti, vaikka Saulia äänestin niin kyllä hymyilytti, varsinkin toi vika.. mitä lie siellä alhaalla tapahtuikaan :P
Kokoomuksen 6 v pitkitetty mediapetting saa huipennuksen
siinä loppukuvassa ;-DAika
mahtavia kuvia, kieltämättä.Mitä noista hermostumaan, Sauli voittaa vaalit!
Ja nythän näille kuville on käyttöä vielä enemmän
kun ovat presidentistä, "edustavasta" sellaisesta.Nämä kuvat kun ulkomaalaiset näkee
niin ei ole moneen maahan asiaa.Oh, yes. Finland is that country which has that weard and perverd president..
Lainaus:
niin ei ole moneen maahan asiaa.
niin ei ole moneen maahan asiaa.
Tosin musulmaanimaat tykkäävät tuollaisesta äijä-meiningistä!
Ei Niinistöstä nyt parenpaa kuvaa saakkaan
Häh, kun paljon kuvia otetaan niin ei kaikissa voi onnistua,
kokeilepa itse millasta on olla esim. lehtikuvissa ym!!! Minusta hauskan poikamaisia kuvia (varsinkin tuo viimenen!), mikäs noissa :)Edustava presidentti ;-)
tai sitten ...Uutta vauva.fi:ssä
Uusimmat keskustelut
- > Jarna on menossa Berliinissä Trandeburgin portille.
- > Ääntelevätkö naiset seksin aikana myös oikeasti?
- > Keksikaa mulle virikkeita
- > Mua todella huvittaa nuo lapsettomat ystäväni nykyään
- > Mitä tarjosit viimeksi lapsesi sukulaissynttäreillä?
- > Onko totta että kuninkaalliset (esim. Viktoria) eivät pyyhi itse pyllyään tai pese hiuksiaan?
- > Six pack, näin sen saa 6 vk.ssa(sisältää ohjeet)
Uusimmat blogikirjoitukset
- > Mitä kysyä bloggaajalta?
- > Pyöränistuin vapauttaa
- > Unihäiriöitä
- > Imetyskeskustelu,
- > 24. Viikko
- > Sivusta sanoen: Miksi vegaaniruokavalio?
- > Saako lasta tukistaa?
© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot

Los Angeles
5.14 m/s