Keskiviikko 23.5.2012 - Lyydia, Lyyli
REKISTERÖIDY
Facebook RSS

Unohditko salasanan? Sivukartta
Tilaa lehti
Ovatko rokotuskohut vaikuttaneet perheenne rokotuspäätöksiin?
#########

Keskustelut

Aiheet:
« Takaisin keskustelujen etusivulle

Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä

Näytä:
» Aihe vapaa

Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti

Vierailija - 18.1.2012 16:06  (1/32)

Romanit taas "kunnostautuneet": hameen alla 14 pakettia kahvia + öljykanistereita

Järkyttävää, eikö näillä ihmisillä ole mitään oikeudentajua?

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012011815093855_uu.shtml

"Pohjois-Savon poliisi tiedotti tiistaina poikkeuksellisesta varkaustapauksesta.

Kuopion Pitkälahden ABC:n myyjä näki tiistai-iltana puoli yhdentoista aikaan, kuinka naisasiakas sulloi myymälässä tavaroita hameensa alle.

45-vuotias varkautelaisnainen otettiin kiinni paikalla ja tarkastuksessa hänen hameensa alta löytyi mm. seuraavaa:

14 kahvipakettia
4 kpl 4:n litran moottoriöljykannuja
8 kpl lihapulla-aineksia
Naudanpaistisuikalepaketteja
2 kpl saunatuoksuja
Makeisia.
"

Vastaukset

Vierailija - 18.1.2012 16:09  (2/32)

Auts.

No huhhuh. Ja arvaapa vaan oliko ensimmäinen kerta? Minkälaisia koukkuja ja taskuja tuollaisen hameen alle saa viritettyä että tuo kaikki kama tosiaan sinne mahtuu?!

Vierailija - 18.1.2012 16:46  (3/32)

vaikka kuulkaa minkämoisia. olen

nähnyt ja itsekkin hameita kokeillut.

Vierailija - 18.1.2012 17:07  (4/32)

Uskomaton hame ja taito kuljettaa jalkojen välissä :D

Vierailija - 18.1.2012 17:10  (5/32)

Hyi sinnuu, siehä oot rasisti!

:D

Vierailija - 18.1.2012 17:10  (6/32)

Tarkoitit varmaankin

kansalliseen vähemmistöön kuuluva nuori eläkeläinen

Vierailija - 18.1.2012 17:14  (7/32)

Vihreitä

Äänestävät vihreitä.

Vierailija - 18.1.2012 17:17  (8/32)

Avaus kertoo kaiken ap:n asenteista.

"Romanit kunnostautuneet" kun uutinen kertoo tasan yhdestä ainoasta ihmisestä.

Kunnostaudummeko me kaikki valkolaiset, kun joku meistä tekee rikoksen? Olemmeko me kaikki vastuussa siitä?

Vierailija - 18.1.2012 17:19  (9/32)

AP:n kertoi faktan.

Lainaus:
"Romanit kunnostautuneet" kun uutinen kertoo tasan yhdestä ainoasta ihmisestä. Kunnostaudummeko me kaikki valkolaiset, kun joku meistä tekee rikoksen? Olemmeko me kaikki vastuussa siitä?

Vuosia laivayhtiöissä työskennelleenä voin nääin todeta.

Vierailija - 18.1.2012 17:20  (10/32)

Nyt kuule

faktat pöytään... Se nyt vaan on niin , että suurin osa niistä mannemuijista tunkee sinne hameen alle kaiken mitä irti saavat!

t. ex-kaupantäti

Vierailija - 18.1.2012 17:29  (11/32)

Tässä teille vähän faktaa, missä me "kunnon suomalaiset" olemme kunnostautuneet!

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012011715084783_uu.shtml

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012011815094118_uu.shtml

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012011815092410_uu.shtml

Isä riehuu kirveen kanssa, nainen hyökkää 9v. kimppuun, kotiavustaja varastaa vanhukselta..

Ärsyttää, inhottaa ja tunnen syvää myötähäpeää näistä rasistisista aloituksista.

Katsokaa ihmiset peiliin.

Vierailija - 18.1.2012 17:48  (12/32)

12 puhuu asiaa..

nämä muut sais hävetä.

Vierailija - 18.1.2012 17:51  (13/32)

Minua

taas ärsyttää syvästi tuo kansallispukuinen -ei niin työteliäs & rehellinen vähemmistömme.

Rasismia se ei ole. Se on vaan tympääntymistä epärehellisiin muiden kustannuksella eläviin konniin.

Vierailija - 18.1.2012 17:51  (14/32)

En

minäkään ymmärrä, miten taas piti kokonainen ihmisryhmä vetää tähän mukaan kun yksi ihminen teki väärin. Joo, sinne hameen alle saa kätevästi, mutta se tarkoittaa vain sitä että valkolainen varastaa sitten eri tavalla, reppuun/taskuun/jne laittaen.

Vierailija - 18.1.2012 17:52  (15/32)

Miksi

Lainaus:
nämä muut sais hävetä.

minä häpeäisin sitä että inhoan varkaita?
Voi hyvänen aika sentään!
Se on tuo rosvosakki jonka kuuluu hävetä ja muuttaa käyttäytymistään!

Vierailija - 18.1.2012 17:53  (16/32)

Jos

Lainaus:
minäkään ymmärrä, miten taas piti kokonainen ihmisryhmä vetää tähän mukaan kun yksi ihminen teki väärin. Joo, sinne hameen alle saa kätevästi, mutta se tarkoittaa vain sitä että valkolainen varastaa sitten eri tavalla, reppuun/taskuun/jne laittaen.

kaikki valkolaiset käyttäytyisivät kuin tuo eräs vähemmistö niin mitä siitä tulisi?
Oikeesti. Tämä maa olisi vajonnut anarkiaan jo aikoja sitten.
Ei hhkä olisi luottoluokitus AAA. Vai mitä olet mieltä -kerropa ihan rehellisesti.

Vierailija - 18.1.2012 17:55  (17/32)

Ei ole ensimmäinen kerta kun...

kansallispukuun pukeutunut, nuorehko eläkeläinen on pokkana tunkenut hamosensa täyteen elintarvikkeita ja muita hyödykkeitä. Perus-induktiolla pystyy tekemään melko pitäviä loogisia yleistyksiä ko. porukan touhuilusta.

Ajatelkaa nyt: nykypäivänä kahvipaketinkin hinta on niin iso, että kun tuosta ryöstösaaliista pari ottaa itelleen, pari antaa Leifille ja Mirandalle, ja loput laittaa myyntiin, niin sitähän tekee jo hyvän tilin! Saati sitten noi öljykanisterit. Aikamoinen muskelimamma saa olla, että koko komeuden raijaa hameessaan ulos kaupasta.

Eiköhän siellä ollut Mercedes jo heimo-paikalla odottamassa, kun perheen toimelias äiti "käy ostoksilla".

Vierailija - 18.1.2012 18:01  (18/32)

Eipä ole yksittäistapaus tämä,

Netti on täynnä tämän kansanryhmän tekosia. Milloin ammutaan Macin autokaistalla, milloin ollaan puukkohippasilla, milloin tungetaan elintarviketta vaatteisiin, milloin tunkeudutaan vanhusten koteihin ja varastetaan omaisuutta....
Ja miksi romanit aina parkkeeraavat inva-paikalle ilman vaadittavaa invamerkkiä? Onko romanius vamma?

Vierailija - 18.1.2012 18:04  (19/32)

rosvoja

melkein kaikki.Koska ootte nähny töissä?Sama juttu somalit ei rosvoja mutta eivät töissä.Eiks sossusta saakkaan tarpeeks fyffee.:DLuulis et tuleva nuorempi sukupolvi korjais jo tilanteen.Periytyvää näköjään:)

Vierailija - 18.1.2012 18:08  (20/32)

Yksittäiset tyypit pilaa kaikkien maineen

Lainaus:
melkein kaikki.Koska ootte nähny töissä?Sama juttu somalit ei rosvoja mutta eivät töissä.Eiks sossusta saakkaan tarpeeks fyffee.:DLuulis et tuleva nuorempi sukupolvi korjais jo tilanteen.Periytyvää näköjään:)

Tää kiinnijäänyt naisrosvo oli jo 45-vuotias, eli ilmeisen menetty ja toivoton tapaus kaikin puolin. Minä laitan kaiken toivoni nuorempiin romaneihin: voi kun he eivät toistaisi vanhempiensa virheitä ja rikoksia!!

Vierailija - 18.1.2012 18:17  (21/32)

No miettikääs kuinka paljon nuo kaikki painaa...

20 kiloa ainakin.

Vierailija - 18.1.2012 18:19  (22/32)

Muistikohan rouva katsoa naudanlihasuikalepaketeista

varasta ennen -päivämäärän?

Vierailija - 18.1.2012 18:26  (23/32)

Ai vitsi et olisin halunnut olla kärpäsenä katossa

kuulemassa kun tämä kansalliseen vähemmistöön kuuluva nuorehko eläkkeensaaja selitti varkautta...

...kumartunut hyllyjen välissä ja kahvipaketit olivat jotenkin tarttuneet hameeseen huomaamatta kun on niin iso hame?? Eihän sitä kaikkea huomaa, niinku öljykanistereita hameen alla??

Vierailija - 18.1.2012 18:26  (24/32)

Olen

Lainaus:
Lainaus:

kaikki valkolaiset käyttäytyisivät kuin tuo eräs vähemmistö niin mitä siitä tulisi?
Ei hhkä olisi luottoluokitus AAA. Vai mitä olet mieltä -kerropa ihan rehellisesti.

rehellisesti sitä mieltä, että jokaisessa ihmisryhmässä on varkaita, valehtelijoita jne. Ja olen myös sitä mieltä, että koko ihmisryhmää ei saa mustamaalata osan käytöksen perusteella.

Vierailija - 18.1.2012 18:42  (25/32)

Minä

Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:

rehellisesti sitä mieltä, että jokaisessa ihmisryhmässä on varkaita, valehtelijoita jne. Ja olen myös sitä mieltä, että koko ihmisryhmää ei saa mustamaalata osan käytöksen perusteella.

olen sitä mieltä että eräissä ihmisryhmissä ei tahdo muita ollakan kuin näitä huonoja.
Onneksi useimmissa ryhmissä näin ei ole asia.

Vierailija - 18.1.2012 18:44  (26/32)

no eipä

asia ole noinkaan, että vain huonoja. itse olet huono

Vierailija - 18.1.2012 18:54  (27/32)

En tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa...

Ihan uskomaton tuo ryöstösaalis. Öljyä, kahvia, lihapulla-aineksia, suikalelihaa, karkkia... Toivottavasti eivät ole laittaneet tavaroita takaisin hyllyyn myyntiin. Itse en ainakaan haluaisi valmistaa romanin hameen alla mehustuneita lihasuikaleita.

Siinähän Rosanda haki tavoilleen uskollisena perheelleen evästä kaupasta. "Hai, eikö se olekaan laillista? Elä sie minnuu ala syyttä suotta syyttelemään. Miehän vain hain Aarnelle ja lapsille murkinaa...."
Toivottavasti tämä rosvo joutuu lukemaan tiilenpäitä ja miettimään tekosiaan. Eiköhän siellä listalla ole jo ennestään jonkinlaisia rötöksiä.

Vierailija - 18.1.2012 19:11  (28/32)

Muistakaapa vielä se iloinen asia, että valtio tukee romaninaisia näiden

kätevien työvälineiden hankinnassa vuosittaisella hamerahalla.

Voi teettää vielä kätevämpiä ja monitaskuisempia laitoksia kun lähtee "ostoksille".

Kivakiva, juuri näin halusinkin verorahoja käytettävän.

Vierailija - 18.1.2012 19:44  (29/32)

Olisikin yksi..

Lainaus:
"Romanit kunnostautuneet" kun uutinen kertoo tasan yhdestä ainoasta ihmisestä.

Kunnostaudummeko me kaikki valkolaiset, kun joku meistä tekee rikoksen? Olemmeko me kaikki vastuussa siitä?

Olen kauppias ja on kauhistus kun ovi aukeaa ja sisään astelee mustalaisia.Aina häviää tavaraa.Jos kantaväestö olisi samanlaista ei kukaan voisi pitää kauppaliikettä.Tämä on totuus!

Vierailija - 18.1.2012 21:39  (30/32)

Montako somalia tunnet?

Minä en tunne yhtään somalia joka ei kävisi töissä tai opiskelisi. Mistäköhän moinen käsitys on peräisin:o En jaksa käsittää noin typeriä ihmisiä joiden käsitys kaikesta perustuu pelkkiin ennakkoluuloihin. Olen tavannut somaleja aika monessa yhteydessä, mm. töissä vanhainkodissa ja lasteni hoitajana päiväkodissa, sosiaalityöntekijänä ja korkeakouluopiskelijana. Tässä talossakin asuu somaliperhe, molemmat vanhemmat käy töissä. Yhtään elämäntapatyötöntä somalia en ole koskaan tavannut.

Lainaus:

Vierailija - 21.1.2012 19:15  (31/32)

ulkomaalaiset ja kotimaiset

itse olen tavannut useita ulkomaalaisia aasiasta sekä afrikasta heille on selviö että suomeen tullaan oppimaan kieli ja töihin/opiskelemaan.
eivät ole suomalaisia "murjottajia" vaan iloisia elämän myönteisiä.
mielestäni suomeen saa tulla vaikka kuinka paljon ulkomaalaisia tuomaan rikkautta meidän kulttuuriin.
muistakaa kaksi eri asiaa maahanmuuttajat ja ulkomailta tuleva rikollisuus.

jos on väärin yleistää mustalaisia (romaanit)keinottelijoiksi ja rikollisiksi niin montako kyseistä henkilöä ootte nähnyt töissä: kaupan kassalla, kirjastotätinä, siivoojina, tarjoilijoina, bussinkuljettajina... lista on loputon.
ja montako kelan jonossa, sossun jonossa
1,2,3,4... heimoa

Vierailija - 21.1.2012 20:49  (32/32)

Kaverini duunissa

Manne oli jotenkin päässyt takahuoneeseen ja otti sieltä hameen alle kassakaapin.. pokkana käveli se haarojen välissä ulos. Jäi kuitenkin kiinni.

© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot
[^]