![]() Keskiviikko 23.5.2012 - Lyydia, Lyyli
|
REKISTERÖIDY |
Keskustelut
Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä
» Aihe vapaa
Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti
Mieheni kertoi telakoituneensa saunaillassa
Mieheni tuli juuri kotiin saunaillasta. Hän kertoi minulle, että on "telakoitunut" siellä kaverinsa kanssa. Eli olivat asettaneet kalunsa vastakkain ja sitten vuorotellen vetäneet esarit toisten päälle.Mitä tästä pitäisi ajatella? Olen järkyttynyt.
Vastaukset
Meillä samaa
Aluksi suhtauduin huumorilla. Nyt tämä harrastus on lähtenyt niin sanotusti lapasesta ja mies haluaa telakoitua kavereidensa lisäksi muuallekin. Kauppareissut ovat haastavia. Toisaalta tämä on meille kiva yhteinen harrastus. Tue miestäsi, luovuutta."Miehesi" kuulostaa 25 -vuotiaalta pennulta
Lainaus:
Mieheni tuli juuri kotiin saunaillasta. Hän kertoi minulle, että on "telakoitunut" siellä kaverinsa kanssa. Eli olivat asettaneet kalunsa vastakkain ja sitten vuorotellen vetäneet esarit toisten päälle.
Mitä tästä pitäisi ajatella? Olen järkyttynyt.
Mieheni tuli juuri kotiin saunaillasta. Hän kertoi minulle, että on "telakoitunut" siellä kaverinsa kanssa. Eli olivat asettaneet kalunsa vastakkain ja sitten vuorotellen vetäneet esarit toisten päälle.
Mitä tästä pitäisi ajatella? Olen järkyttynyt.
Todennäköisesti olen väärässä?
Täysin normaalia!
Olen kohta nelikymppinen heteromies ja tuo on mielestäni täysin normaalia toimintaa, ei mitään syytä huolestua. Kyseessä on siis lähinnä hyvien ystävien yhteenkuuluvuuteen liittyvä rituaali eikä siinä ole mitään seksuaalisuuteen viittaavaa. Varmasti suurin osa miehistä harrastaa tuota parhaiden ystäviensä kanssa.Mun piti vähän aikaa miettiä
Mitä oikein on tapahtunut, mutta joo, varmaan ihan normaalia.Tietyssä iässä ne lääkärileikit ja muu omalla ja toisten keholla pelleily alkavat kiinnostaa. Kunhan sitten huomautat sievästi, jos alkavat julkisilla paikoilla tuota harrastaa, ettei ole ihan sopivaa kaikkien nähden..
MITÄ?
SIIS MITÄ? EI ole normaalia! Kuulostaa jotenkin todella perverssiltä ja väärältä!Ettei vaan kyseessä ollut häntäily?
Meillä päin tuota kalujen vastakkainasettelua kutsutaan häntäilyksi. Telakoituminen on sitä, kun mies työntää kalunsa kaverin takapuoleen.Noissahan on siis se ero, että häntäilyssä ystävykset korostavat tasavertaisuuttaan, kun taas telakoitumisessa kalun työntävä on jossain harrastuksessa tms. pätevöityneempi ja toimii ikäänkuin toisen mentorina. Esimerkiksi jos toinen on juuri aloittanut metsästyksen, niin kokeneempi metsästäjä telakoituu aloittelijan kanssa. Kun toiselle tulee riittävästi kokemusta metsästyksen saralla, voi kokeneempi suorittaa häntäilyn ja näin hyväksyä hänet kokeneiden metsästäjien joukkoon. Kyse on siis ennen kaikkea kunnioituksesta, ystävyyden ja yhteenkuuluvuuden korostamisesta!
Jep tuo on häntäilyä
ainakin turun suunnalla. Ainakin omassa kaveri piirissä häntäillään, mutta jostain syystä telakoituminen koetaan jotenkin vieraaksi.. ehkä se yhdistetään homoiluun, siis kullin asettaminen kaverin takapuoleen.. ei se kuitenkaan homoilua ole, sillä oikea oppisessa telakoitumisesa kulli vain asetetaan paikalleen ja ollaan hetki paikallaan.. Molemmat on todella hienoja perinteitä ja väittäisimpä, että se joka ei kumpaakaan harrasta on joko homo tai kaappihomo.Tjaahas
Kiitokset tästä... mielenkiintoisesta tiedosta. Tuostakohan se sitten Jari Sillanpääkin lauloi, kun kuulin radiosta jotain "en kestä että toinen sinuun rantautuu.."Reps:DD
Lainaus:
ainakin turun suunnalla. Ainakin omassa kaveri piirissä häntäillään, mutta jostain syystä telakoituminen koetaan jotenkin vieraaksi.. ehkä se yhdistetään homoiluun, siis kullin asettaminen kaverin takapuoleen.. ei se kuitenkaan homoilua ole, sillä oikea oppisessa telakoitumisesa kulli vain asetetaan paikalleen ja ollaan hetki paikallaan.. Molemmat on todella hienoja perinteitä ja väittäisimpä, että se joka ei kumpaakaan harrasta on joko homo tai kaappihomo.
ainakin turun suunnalla. Ainakin omassa kaveri piirissä häntäillään, mutta jostain syystä telakoituminen koetaan jotenkin vieraaksi.. ehkä se yhdistetään homoiluun, siis kullin asettaminen kaverin takapuoleen.. ei se kuitenkaan homoilua ole, sillä oikea oppisessa telakoitumisesa kulli vain asetetaan paikalleen ja ollaan hetki paikallaan.. Molemmat on todella hienoja perinteitä ja väittäisimpä, että se joka ei kumpaakaan harrasta on joko homo tai kaappihomo.
Kummallista
täällä Lahdessa häntäily tarkoittaa nimenomaan kalun laittamista takapuoleen ja telakoituminen kalujen asettamista vastakkain. Taitaa olla alueellisia eroja.Tuo esinahkojen vetäminen vuorotellen toisen terskan päälle (ymmärsinkö oikein ap???) kuitenkin kuulostaa jotenkin oudolta. En ole koskaan törmännyt tuollaiseen. Aina on vain kalun päitä vain kosketettu vastakkain ja se on sitten siinä.
Termit kuntoon!
Kyllä se niin menee kaikkialla, että telakoitumisella tarkoitetaan penisten päiden koskettamista (johon ei todellakaan kuulu esinahkojen liikuttaminen, ap mitä helvettiä oikeasti!!?) ja häntäilyllä tarkoitetaan peniksen laittamista hetkeksi toisen peräaukkoon.Väärin! Miten voi olla niin
vaikeaa tajuta, että käsitteisiin voi olla muodostunut alueellisia eroja.Lisäksi häntäilyyn todella kuuluu esinahkojen liikuttaminen toisen terskan päälle. Tietenkin näissäkin saattaa olla alueellisia eroja. Pelkkä terskojen kosketus ei merkkaa mitään ja sitähän nyt huvikseen harrastetaan keiden kanssa tahansa. Häntäilyn ideana kun pitäisi olla vähän sama kuin intiaanien aikoinaan harrastama veriveljeys.
Mikä on virallisempi termi "kikkeli-miekkailulle?"
Sitä on kiva harrastaa kaverien kesken, harmi että se onnistuu vain mies ystävien kanssa. Siinä vaan pitää saada seisomaan, muuten voi mennä aika letku-leikiksi.Naiset ovat vain kateellisia, koska niillä ei ole penistä.
Siis onko tää totta!
Kuulen eka kerran tämmösestä. Ihanko oikeasti tämmöstä tapahtuu? EI VOI OLLA.Aivan yleistä
Tää on ihan normaalia toimintaa meidänkin tuttavapiirissä Tampereella. Siinä ei ole mitään homoseksuaalista, PAITSI jos kivekset koskevat toisiaan. Sitten todellakin on! Useimmiten vahingossa tapahtuneista kiveksien koskettamisesta ollaankin ihan hipihiljaa...AP: Kertoiko miehesi sulle mitään kiveksien koskettamisesta? Jos ei, niin olisi ehkä syytä kysyä.
teillä on outoja miehiä
ei mun mies ja sen kaverit mitään toistensa munia hiplaa tai leiki porukalla pippeleillään. Mutta he ovatkin aikuisia!!!!Hahhah
Niinhän sä luulet...Kyllä täällä Lahdessa tuolla
anustunkeutumisella on ollut jo vuosia nimenä kuntaliitos! Jos mies on mennyt kuntaliitosneuvotteluihin, on niihin automaattisesti saunaillassa kuulunut ikään kuin symbolinen liitos, jossa isomman kunnan edustajat yhtyvät pienempään ja antavat samalla esimakua tulevasta. Kyseessä ei todellakaan ole mitään seksuaalista!No olen sitten epänormaalin miehen kanssa
Mun mies aina sanoo että saunailtoihin hän ei lähde.Nyt tiedän syynkin. kaikkia miehiä ei tuollainen kiinnosta.
Heteromiesten saunailloissa ei mitään telakoitumisia harrasteta!
Homojen hommaa!t. mies
Äläs ny!
Kyä kuule täälä Tampereella kiarotaan viälä kiveksekkin toistensa ympärille kun telakoirutaan. Son ollu tapana aina. Kunnolla kivekset solmuun keskenänsä. Muuten ei oo oikein tehty.Lainaus:
Tää on ihan normaalia toimintaa meidänkin tuttavapiirissä Tampereella. Siinä ei ole mitään homoseksuaalista, PAITSI jos kivekset koskevat toisiaan. Sitten todellakin on! Useimmiten vahingossa tapahtuneista kiveksien koskettamisesta ollaankin ihan hipihiljaa...
AP: Kertoiko miehesi sulle mitään kiveksien koskettamisesta? Jos ei, niin olisi ehkä syytä kysyä.
Tää on ihan normaalia toimintaa meidänkin tuttavapiirissä Tampereella. Siinä ei ole mitään homoseksuaalista, PAITSI jos kivekset koskevat toisiaan. Sitten todellakin on! Useimmiten vahingossa tapahtuneista kiveksien koskettamisesta ollaankin ihan hipihiljaa...
AP: Kertoiko miehesi sulle mitään kiveksien koskettamisesta? Jos ei, niin olisi ehkä syytä kysyä.
Hahaha!
Siis ihan oikeestiko joku täällä lukee näitä juttuja silmät pyöreänä, henkeään pidätellen, että EI VOI OLLA TOTTA!?! Ettekö te tajua, että tää on vitsiä koko juttu. Siis ei todellakaan ja toistan EI TODELLAKAAN, heteromiehet hinkkaa muniaan keskenään tai aseta munaansa toisen äijän persreikään saunailloissa.M38
Niinhän sinä väität!
Senkin mies. Se on just, että pitää sanoa, ettei tuollaista tapahdu. Koska kuitenkin tapahtuu. Se on miesten mielestä jotenkin ikiaikaisen kiehtovaan ja tavallaan luo sitä yhteenkuuluvuutta esim. jonkun urheilujoukkueen sisällä. Mutta sitten ei kuitenkaan kehdata tunnustaa, koska arveluttaa ettei naiset kuitenkaan ymmärtäis. Koska naisilla ei oo pippeliä. Naisten olis vähän vaikea tehdä tota samaa omissa iltamissaan.Tärkeä pointti oli muuten tuo kivesjuttu.
Käytä sp-testeissä. Ja vaadi saada kuulla
kyseisen kaverin testitulokset kanssa. Ja tietysti kaverin muiden partnereiden. Ei voi olla liian varovainen.Ja taas oppi AV:lla uutta. en ollut tällaisesta
"telakoitumisesta" ennen kuullutkaan. Täytyypä kysäistä mieheltä, harrastaako tällaista useinkin saunailloissaan.up
Pitkästä aikaa palsta tarjoaa aivan uutta tietoa!! :DD
On kyllä ihan helppo kuvitella, että joukkuelajien pukuhuoneissa tapahtuisi tällaista alvariinsaÄlkää välittäkö näistä trollaajista
Lainaus:
Kyä kuule täälä Tampereella kiarotaan viälä kiveksekkin toistensa ympärille kun telakoirutaan. Son ollu tapana aina. Kunnolla kivekset solmuun keskenänsä. Muuten ei oo oikein tehty.
Kyä kuule täälä Tampereella kiarotaan viälä kiveksekkin toistensa ympärille kun telakoirutaan. Son ollu tapana aina. Kunnolla kivekset solmuun keskenänsä. Muuten ei oo oikein tehty.
No nyt taidat ihan vaan trollata. :) Mä sentään olin ihan tosissani tuon kivesjutun kanssa.
Sääntö on se, että jos kivekset koskee, se on homoseksuaalista. Toinen on, jos ottaa katsekontaktin. Se on myös tabu.
Älä viitsi
Minulla on tuttavia ympäri Suomen ja kyllä tämä on yleistä toimintaa. Ja heteropiirejä ovat. Komeita kulleja hinkataan yhteen ja joskus kokeillaan pyllyäkin.Ehkä sinunkin kannattaisi joskus käydä oikeasti niissä saunailloissa eikä vain louskuttaa leukojaan kuulopuheiden perusteella.
Ja lätkän MM-mestareilta on tulossa biisi "poika saunoo ja telakoi 2011"
Totta..
Joo kannattaa sitte vaan hyvien kavereiden kanssa, tosiaankaan ei voi tietää että missä muiden hepit o pyöriny ja onko jotain tautia tjsp. liikenteessä, varsinki jos vastapuoli on sinkkukaveri ja pyörinyt illat kylillä naisissa ties missä.Sehän voi tarttua joku ihottuma tai joku, vaikka ei häntäilisikään eli perän puolella käyttäisi. Eli ainoastaan tuttujen kanssa TAI sitten voi käyttää auki rullaamatonta kortsua tuossa välissä, kun vaan päät vastakkai. Varmuus on aina paras, eikä vaimokaan pääse luulemaan että naisissa käyty ku kuppaa kannetaan kotia, vaikka totuus olisikin että vaan saunailloissa kavereitten kans vähän huumorilla.
Ihan normaalia ja tervehenkistä tosiaan.
Kondomittomissa pippelileikeissä on sekin hyvä puoli, että taudinaiheuttajat pääsevät vapaasti kulkemaan ihmisestä toiseen ja riemuitsevat oikein porukalla. Ja onhan se aika siistiä kun saan oman hiivatulehdukseni siirrettyä mieheni kautta tuttavapariskunnallekin. Näppärää!Ap, kysys ny miäheltäs oliko niillä katsekontaktia
ja koskiko kivekset toisiaansa.Jos oli ja koski, niivvoivoi.
Jos ei ollu eikä koskenu, niin sitte ei oo mitään ongelmaakaa.
No nyt mä tajuan
Kun mun miehen paras kaveri ihan surutta aina juo esim. mun miehen lasista tai saattaa napata sen lautaselta jotain ja sanoo vaan muka vitsillä, että "meillä on samat taudit kuitenki". Niin nyt mä niinku tajua mitä se sillä täytyy tarkoittaa.Mistäs tiedät missä kaveris heppi on pyörinyt?
Näinhän ne taudit tarttuvat kun on tuttu terveeltä näyttävä kaveri.Lainaus:
Joo kannattaa sitte vaan hyvien kavereiden kanssa, tosiaankaan ei voi tietää että missä muiden hepit o pyöriny ja onko jotain tautia tjsp. liikenteessä,
Joo kannattaa sitte vaan hyvien kavereiden kanssa, tosiaankaan ei voi tietää että missä muiden hepit o pyöriny ja onko jotain tautia tjsp. liikenteessä,
ihmeissäni olen..onko tää kuinkakin yleistä???
Lainaus:
Kuulen eka kerran tämmösestä. Ihanko oikeasti tämmöstä tapahtuu? EI VOI OLLA.
Kuulen eka kerran tämmösestä. Ihanko oikeasti tämmöstä tapahtuu? EI VOI OLLA.
eipä ole miehenikään kuullut moisesta.
yök yök yök...
tekeekö naiset sitten häpyhuulten mittausta ja niiden koskettelua..tms. heh heh...
ai kauheeta...
Kuinkas monta päivää ne siittiöt elää kehon ulkopuolella? Eli jos mies on telakoinut "pip"-pelikavereidensa kanssa aikaisemmin illasta ja kotona nusaistaan ilman ehkäisyä.Jos joltakin "pip"-pelikaverilta on päässyt touhutippa oman miehen heppiin, niin mistä voi olla varma, että juuri oman miehen siittiö on hedelmöittänyt sinut? OMG!
Anteeksi viestin sekavuus, olen niin järkyttynyt pelkästä ajatuksesta.
Ap vastaa
Olimme tänään anoppilassa syömässä ja en päässyt kunnolla kyselemään tarkennusta mieheltäni. Kotimatkalla sitten kun lapset nukahtivat, sain kysyttyä ja niistä kiveksistä mies ei ollut ihan varma. Mutta katsekontakti oli kuulemma ollut, kun olivat saaneet niin hienon sillan aikaan, että olivat pystyneet tekemään sellaisen heilurin.En tiiä, on se ihan hyvä isä. Ettei viitsisi tuon vuoksi laittaa vaihtoon. Mut että kyllä tää hämmentää. Testeihin pitää varmaan mennä.
AP
Täysin normaalia ja luonnollista
Kyllä tämä ihan normaalia toimintaa on etenkin miesvoittoisissa opiskelijaporukoissa. Yleensä vaatii alle vähän "röpöä", että kehtaa ensimmäistä kertaa kaverille ehdottaa. Yleensä se tunnelma siitä kuitenkin sitten renotutuu ja turha jännitys laukeaa.Ei tällä ole homoilun kanssa mitään tekemistä. Ihan tavallisia heteromiehiä ollaan kaikki oltu ja tullaan olemaan. Kyse on miehisestä yhteenkuuluvuudesta, ja se on asia jota naisille on turha edes yrittää opettaa.
Kullin peräreikään laittamiselle ei meidän porukoissa ole ollut mitään omaa "koodinimeä", niinpä sitä joskus naisihmiset ovat suorastaan vaikuttaneet järkyttyneiltä, kun on asiasta puhuttu suoraan sen oikealla nimellä.
Ja ihmetteleekö joku vielä, miksi suuryritysten johdossa ei näy naisia? Terveisiä muuten RUK:in kurssikavereille!
Miksi tästä piti avautua?
Hommahan on niin, että siinä koskettaessa sinetöidään myös asiasta ulkopuolisille puhuminen. Jos puhuu se riitti pitää toistaa uudestaan. Itä-Suomessa tuo häntäily on kyllä eri sanalla, en muista mutta eroja on alueellisia kuten vihdalla ja vastalla.REPS XD
Lainaus:
anustunkeutumisella on ollut jo vuosia nimenä kuntaliitos! Jos mies on mennyt kuntaliitosneuvotteluihin, on niihin automaattisesti saunaillassa kuulunut ikään kuin symbolinen liitos, jossa isomman kunnan edustajat yhtyvät pienempään ja antavat samalla esimakua tulevasta. Kyseessä ei todellakaan ole mitään seksuaalista!
anustunkeutumisella on ollut jo vuosia nimenä kuntaliitos! Jos mies on mennyt kuntaliitosneuvotteluihin, on niihin automaattisesti saunaillassa kuulunut ikään kuin symbolinen liitos, jossa isomman kunnan edustajat yhtyvät pienempään ja antavat samalla esimakua tulevasta. Kyseessä ei todellakaan ole mitään seksuaalista!
Jos luulitte muuten että " vetää petetty" miesten
saunailloissa liittyisi jotenkin alkoholiin niin siinäkin sanonnassa voi tulla teille naisille yllätys.Sanonta oli siis " vetää perseet", sori...
Sanojen merkitykset
Nämä alueelliset erot sanoissa ja niiden merkityksissä ovat joskus aiheuttaneet hauskoja kommelluksia esim. Tampereen ja Lappeenrannan teekkareiden yhteisissä saunailloissa. Mutta eipä siitä sen enempää...Oletteko joskus muuten ihmetelleet Otaniemen teekkareiden TV-kanava OUBS:in tunnuslausetta "Plug it in, baby"? Niinpä...
Nuorena vitsa väännettävä
Muistan vielä itsekin elävästi, miten kaverini 6-vuotiaana näytti päiväkodin leikkimökin takana kuinka esinahka vedetään terskan päältä pois. Jotenkin siinä molemmilla sitten välähti mielessä samaan aikaan että mitä seuraavaksi tapahtuu.Mielestäni naiset suhtautuvat miestensä kaluihin pakkomielteisesti. Parisuhteessa elävä nainen pitää miehensä kullia ikään kuin omana omaisuutenaan, johon muut eivät saa kajota. Turha sitä on vaimolle yrittää selitellä, mitä on kavereiden kanssa tehty parin kaljan jälkeen, ei se kuitenkaan ymmärtäisi.
Tää on sitten hauskin ketju
jota olen seurannut. Mä en jaksa enää nauraa..kun mahaan koskeeEi kaikki miehet ole telakkamiehiä
Vaikka mies olenkin, niin näitä telakkahommia olen aina vähän kummeksunut. Saunaillassa se menee tietysti ihan luonnollisesti, kun ilman housuja joka tapauksessa ollaan. Mutta esim. metsästysporukan kanssa onnistuneen kaadon jälkeen tai vaikka kalareissulla se tuntuu jotenkin väkinäiseltä. Vähän niinkuin se, että sitä viinaa pitää juoda aina kuin mahdollisuus.Telkkahommailut kavereiden kesken pitäisi pitää harvinaisena herkkuna, ihan niinkuin se "mukin ulkoiluttaminen". Muuten menee maku koko touhusta.
PS. Olen hetero, vaikka jotkut täällä muuta väittävätkin että telakkatouhuja vieroksuvat ovat kaikki homoja.
MEillä ei ole
mies lähtenyt enää kavereittensa kanssa saunailtoihin sen jälkeen kun kuulin mitä siellä tapahtuu!! Hyi teitä miehet!Mitenkäs teillä
menee makuuhuoneessa? Epänormaali mies ihan selvästi!Lainaus:
Mun mies aina sanoo että saunailtoihin hän ei lähde.
Nyt tiedän syynkin. kaikkia miehiä ei tuollainen kiinnosta.
Mun mies aina sanoo että saunailtoihin hän ei lähde.
Nyt tiedän syynkin. kaikkia miehiä ei tuollainen kiinnosta.
Minun mieheni on myös vierastanut
tätä telakoitumista hirvenkaadon jälkeen. Hänen jahtiporukassa kun punaiset lakit ja liivit päällä on ollut tapana siinä hirven äärellä KAIKKIEN ryhmän miesten telakoitua vuorotellen toistensa kanssa kaatoryyppy siemaisten. Ja kummasti ne maanomistajatkin haluaa tulla siihen mukaan vaikka oman osansa hirvestä muuten saavat ja muuten ei kyllä jahdin aikana näy.Uutta vauva.fi:ssä
Uusimmat keskustelut
- > Onko totta että kuninkaalliset (esim. Viktoria) eivät pyyhi itse pyllyään tai pese hiuksiaan?
- > Ääntelevätkö naiset seksin aikana myös oikeasti?
- > Six pack, näin sen saa 6 vk.ssa(sisältää ohjeet)
- > pettynyt omiin polttareihin
- > Jarna on menossa Berliinissä Trandeburgin portille.
- > HAASTE KAIKILLE AV-MAMMOILLE! Näytä kuvaa miehellesi!
- > Minusta tämä on kaunein asunto pitkään aikaan
Uusimmat blogikirjoitukset
- > Mitä kysyä bloggaajalta?
- > Pyöränistuin vapauttaa
- > Unihäiriöitä
- > Imetyskeskustelu,
- > 24. Viikko
- > Sivusta sanoen: Miksi vegaaniruokavalio?
- > Saako lasta tukistaa?
© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot

Los Angeles
4.63 m/s