![]() Keskiviikko 23.5.2012 - Lyydia, Lyyli
|
REKISTERÖIDY |
Keskustelut
Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä
» Aihe vapaa
Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti
Hyi kauhistus! Ajelin itselleni posliinipimpulin ja nyt
kun piereskelen, pierut plärähtävät rumasti ja kuulostavat kuin minulla olisi maha löysällä!Ennen tuli suhinapieruja kun olin majavana. Nyt lörähtelee rumasti. Poistin karvat myöskin persvaosta...
Onko muilla sama sivuvaikutus?
Vastaukset
Mitä sää höpiset?
No ei tod.Onko teillä karvoja perspuolella???
Ei minulla oleMitä mulle kävi?
Muuten tulos on hyvä mutta tuo pieruääni on ihan hirveä :(teit virheen
olisit ajanut sydämen muotoiseksi ja värjännyt kirkkaan punaiseksitotuus on
että kaikilla, miehillä ja naisilla, kasvaa häpykarvoja myöskin perseen kannikoiden välissä eli siellä anuksen ympärillä! Katso tarkkaan, sinulla on myös jos et ole poistanut niitä!Kyllä mä oman persaukseni näen onko karvoja vai ei, ei ole ei :)
Lainaus:
että kaikilla, miehillä ja naisilla, kasvaa häpykarvoja myöskin perseen kannikoiden välissä eli siellä anuksen ympärillä! Katso tarkkaan, sinulla on myös jos et ole poistanut niitä!
että kaikilla, miehillä ja naisilla, kasvaa häpykarvoja myöskin perseen kannikoiden välissä eli siellä anuksen ympärillä! Katso tarkkaan, sinulla on myös jos et ole poistanut niitä!
ahaa
mutta jos sulla kasvaa häpykarvoja niin niitä on myös siinä peräaukon vieressä, tunnustele ja katso peilillä.Millä
te poistatte näitä karvoja?Palstalle iski karvakyttääjä :D
Lainaus:
mutta jos sulla kasvaa häpykarvoja niin niitä on myös siinä peräaukon vieressä, tunnustele ja katso peilillä.
mutta jos sulla kasvaa häpykarvoja niin niitä on myös siinä peräaukon vieressä, tunnustele ja katso peilillä.
Moi
minä levitin suihkugeeliä alapäähän joka paikkaan ja ajelin sellaisella pinkillä terällä!Kiitos ap hyvistä nauruista..
Sieluni silmin näen sinut nyt töräyttelemässä pierujasi :DLoppuukohan töräykset jos kasvattaa uudet persukarvat? :D
Mitä saisi teidät ihmiset heräämään
ja tajuamaan mikä elämässä on tärkeää ja mikä ei. Te ootte niin pihalla.hAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
heheh
Ainakin opit miksi se perssuti pitäisi olla siellä persiissä! Sen tehtävä on vaimentaa pierut! :DJoo
Lainaus:
Sieluni silmin näen sinut nyt töräyttelemässä pierujasi :D
Sieluni silmin näen sinut nyt töräyttelemässä pierujasi :D
ja kuin koira piereskeltyään, katsoo hämmästyneenä peräänsä että no mikä sieltä nyt tuli...
Hanki elämä ap ja siinä ohessa voit kasvaa aikuiseksi...
Karvoineen kaikkineen....:-D No ei ole tullut tuollaista sivuvaikutusta!
:D
Kiitos nauruista! :D
No voi jestas
Lainaus:
Karvoineen kaikkineen....
Karvoineen kaikkineen....
Sulla taitaa olla karvat liiankin tiukalla...
kyllä
tuo on jo ihan tunnettu tila posliininaisilla.Nyt sun täytyy vaan oppia pieremään hallitusti.
Mut toisaalta nyt hajut eivät jää sinne karvoihin muhimaan.
Taidat tykätä anaalista,
samaa tuttavanikin valitti, että lörähtelee ja välillä housuun asti, tykkää perspanostaJoo ihan normaalia
Lainaus:
tuo on jo ihan tunnettu tila posliininaisilla.
Nyt sun täytyy vaan oppia pieremään hallitusti.
kun pieru plärähtää paljasta ihoa vasten kuuluu märempi ääni. Kun pieru plärähtää karvoja vasten niin ääni on erilainen. Samoin riippuu onko perseenkannikat lähekkäin toisiaan vai haarallaan kun pieraisee.tuo on jo ihan tunnettu tila posliininaisilla.
Nyt sun täytyy vaan oppia pieremään hallitusti.
Siis minkälainen viidakko sun peräreiän ympärillä oikein oli?
Jos niin oleellisesti pieruäänet on muuttuneet.Rupea käyttämään stringejä!
Ne vaimentaa kaikki pierut xDJoo
Perssuti on paras suti sano Jean "Perssuti" Todt Rubens Barrichellolle.xD
Välillä mun pieru rullaa etupuolelle
Jos istuu tietyssä asennossa ja pieraisee, niin pieru voi rullata etupuolen kautta ja lätsähtää etupyllyä vasten, jolloin kuuluu aika inhottava ääni.Onko muille käynyt näin?
Joo
mullakin on noita rullapieruja. Ne on noloja. Jos vaikka istun lattialla ja pieraisen lattiaa vasten, ei kuulu ääntä mutta tunnen miten pieru rullaa etupyllyyn ja jää sinne odottelemaan. Sitten kun nousen ylös myöhemmin, kuuluu hirveä turina!!! Eli istuin sen pierun päällä etupyllyllä. Yök.t. posliinipimpuli
Mulla tulee tollaisia kun on menkat,
ja side housuissa, tuntuu kuinka ne välillä pulahtaa siitä etukautta. Muuten tulee kaikenlaisia pieruja ja karvoja löytyy persvaosta multa, en ajele, muutoinhan on sielläkin kohta majava :)Apua =D
*reps ja kops*äääk :D
Tää on loistava ketju!
Parhaat naurut tällä palstalla! :-DSama mulla joskus menkkojen aikana.
Lainaus:
ja side housuissa, tuntuu kuinka ne välillä pulahtaa siitä etukautta. Muuten tulee kaikenlaisia pieruja ja karvoja löytyy persvaosta multa, en ajele, muutoinhan on sielläkin kohta majava :)
ja side housuissa, tuntuu kuinka ne välillä pulahtaa siitä etukautta. Muuten tulee kaikenlaisia pieruja ja karvoja löytyy persvaosta multa, en ajele, muutoinhan on sielläkin kohta majava :)
Ja kiitos nauruista! :´D
Mutta mikä ihme on etupylly??
:D
Mää niin repesin..Onko pimpuli joku soitin?
Tämä aloitus on jo av-palstan karvajutuksikin omaa luokkaansa, mutta tuota pimpulia minä ihmettelen.Se tuo mieleen jonkun erikoisen soittimen, ja tällä palstalla kai kirjoittaa enimmäkseen aikuisia naisia.
No hei!
Mää jaksan edelleen ihmetellä että kuka aikuinen nainen käyttää yha sanaa ETUPYLLY?noi on palstan omia sisäpiirijuttuja
Lainaus:
No hei!Mää jaksan edelleen ihmetellä että kuka aikuinen nainen käyttää yha sanaa ETUPYLLY?
No hei!Mää jaksan edelleen ihmetellä että kuka aikuinen nainen käyttää yha sanaa ETUPYLLY?
pimpuli, etupylly ja römpsä
Kainalopieruissa vähän sama homma
Paljon paremmat soundit tulee kainalopieruille, kun karvat on ajeltu. Jos on kovin tuuheat kainalokarvat, ne jotenkin pehmentää sitä sointia.Kai myös
askelet tomähtelee kivasti kun on säärikarvat...???:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD lopettakaa, nauran ihan hysteerisenä
Lainaus:
Lainaus:
tuo on jo ihan tunnettu tila posliininaisilla. Nyt sun täytyy vaan oppia pieremään hallitusti. Mut toisaalta nyt hajut eivät jää sinne karvoihin muhimaan.
kun pieru plärähtää paljasta ihoa vasten kuuluu märempi ääni. Kun pieru plärähtää karvoja vasten niin ääni on erilainen. Samoin riippuu onko perseenkannikat lähekkäin toisiaan vai haarallaan kun pieraisee. tuo on jo ihan tunnettu tila posliininaisilla. Nyt sun täytyy vaan oppia pieremään hallitusti. Mut toisaalta nyt hajut eivät jää sinne karvoihin muhimaan.
xD
apua missä mun tenat on!!!!! xDEisoo
etupylly vaan pimpparallukka!Wtf ?
Lainaus:
mullakin on noita rullapieruja. Ne on noloja. Jos vaikka istun lattialla ja pieraisen lattiaa vasten, ei kuulu ääntä mutta tunnen miten pieru rullaa etupyllyyn ja jää sinne odottelemaan. Sitten kun nousen ylös myöhemmin, kuuluu hirveä turina!!! Eli istuin sen pierun päällä etupyllyllä. Yök.
t. posliinipimpuli
mullakin on noita rullapieruja. Ne on noloja. Jos vaikka istun lattialla ja pieraisen lattiaa vasten, ei kuulu ääntä mutta tunnen miten pieru rullaa etupyllyyn ja jää sinne odottelemaan. Sitten kun nousen ylös myöhemmin, kuuluu hirveä turina!!! Eli istuin sen pierun päällä etupyllyllä. Yök.
t. posliinipimpuli
Mikä ihme on rullapieru??
hehe
etkö sä tunne rullapieruja? istut jossain, sohvalla tai matolla ja pieraiset. jos teet rullapierun, se rullaa peräaukosta etupuolelle eli etupyllyyn ja ponnahtaa sieltä ulos. joko heti tai myöhemmin. jos myöhemmin niin pieruääniä voi tulla vaikka 30 min päästä pierun päästämisestä.se on rullapieru joka rullautuu takapyllystä etupyllyyn!
TOI ON NIIN SATUJUTTUJA!!!
Lainaus:
samaa tuttavanikin valitti, että lörähtelee ja välillä housuun asti, tykkää perspanosta
samaa tuttavanikin valitti, että lörähtelee ja välillä housuun asti, tykkää perspanosta
KUKAAN EI NIIN USEIN HARRASTA ETTÄ OLISI TUOTA VAIVAA
tuleeko noita rullapieruja vain niille
joilla porsliini?entä tarviiko etupyllyn olla pienen pyllyn kokoinen että sinne voi pierun jäädä muhimaan?
Olen hoikka karvaturri enkä ole koskaan moista kokenut
Rullapierut ovat posliinipimpulien etuoikeus!
Joskus harvoin rämemajavat saattavat onnistua niissä, jos oikein ahkerasti harjoittelevat. Mutta posliinipimpulit ovat siinä parempia :)juups
nytpä tiedän mitä annan miehelle luettavaksi, kun häntä panettais ja minua EI...Uutta vauva.fi:ssä
Uusimmat keskustelut
- > Jarna on menossa Berliinissä Trandeburgin portille.
- > pettynyt omiin polttareihin
- > HAASTE KAIKILLE AV-MAMMOILLE! Näytä kuvaa miehellesi!
- > Minusta tämä on kaunein asunto pitkään aikaan
- > Onko sinu yritetty iskeä muualla kuin baarissa ja selvinpäin?
- > Tämänpäiväinen mielipidekirjoitus vapaaehtoisesta lapsettomuudesta,
- > Ääntelevätkö naiset seksin aikana myös oikeasti?
Uusimmat blogikirjoitukset
- > Mitä kysyä bloggaajalta?
- > Pyöränistuin vapauttaa
- > Unihäiriöitä
- > Imetyskeskustelu,
- > 24. Viikko
- > Sivusta sanoen: Miksi vegaaniruokavalio?
- > Saako lasta tukistaa?
© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot

Los Angeles
4.63 m/s