![]() Keskiviikko 23.5.2012 - Lyydia, Lyyli
|
REKISTERÖIDY |
Keskustelut
Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä
» Aihe vapaa
Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti
MIehestäni tulee veturinkuljettaja, jee!
Palkka tulee olemaan tosi hyvä ja mitkä edut. Voi meitä onnekkaita, saa onnitella!!!
Vastaukset
Isäni oli veturinkuljettaja
olisihan tuo voinut olla enemmänkin kotona kun oltiin lapsia. Mutta junalipuista ei tarvinnut koskaan maksaa kovin paljoa.Mitä etuja siinä on? Saa matkustaa ilmaiseksi junalla, vai?
Uteliaisuudesta kysyn. Vittumaiset työajat tuossa ammatissa ainakin on.totuus
Veturinkuljettajat on melkein aina homoseksuaaleja.Siis VR:llä
Mitkä edut?Eikös saa ilmaiset junamatkat ja sama
Lainaus:
Mitkä edut?
Mitkä edut?
homma myös vaimolle ja lapsille?
Onnea onnea :-)
onnea!
ahaa
sun mies on sitten mun tutun kanssa samassa koulutuksessa. Sille joka meinas että ovat homoja nii kai toi mun tuttu sitte poikkeuksena vahvistaa säännön, on melkoinen naistenmies.. ja joka asemalla tietty uus böönä ;)Mitä veturinkuljettaja sitten tienaa?
Pistäkää lukuja tänne niin katsotaan onko se oikeasti hyvä palkka. Joku jo taisi sanoakin että työajat ovat suoraan perseestä joten aika hyvin saa maksaakin että joku viitsii hommaan ruveta.sinne on tosi vaikea päästä, munkin mies olis hakenut mut
ei kelpaa kun on värisokeaKeskipalkka 4200 euroa/kk
Onnea!
mun poika 2,5v. on tällä hetkellä todella innoissaan junista hän ois onnessaan jos hänen isä ois veturinkuljettaja. =)No ei kyllä ole
keskipalkka 4200/kk, unen olette nähneet.Niin Taloussanomien listassa lukee.
Lainaus:
keskipalkka 4200/kk, unen olette nähneet.
keskipalkka 4200/kk, unen olette nähneet.
Peruspalkka on varmaan huonompi mutta keskipalkassa on tietysti kaikenmaailman lisät mukana ja eikös veturinkuljettaja tee paljon yötyötäkin?
5000-6000 euroa palkka lisineen kuussa veturinkuljettajalla.
Onnea ap!
Mun isä on veturinkuljettaja ja tienas
viime vuonna reilut 68 000 euroa. Yötöistä maksetaan hyvin mut toki työvuorot on pitkiä ja raskaita kaukojunissa.Itsell'ni tilipussin edelle menee läsnäolo.
Veturinkuljettajilla on pitkiä työputkia ja vain ihan pakolliset vapaat välissä. Olethan valmistautunut siihen, että miestä ei kotona näy?Työajat on kyllä perseestä ja työmäärät myös.
Ja se työ on kuulemma helvetin tylsää ja ankeeta. (Kaveri oli veturinkuljettaja, mutta lopetti ne työt melko pian)Ei se palkka nyt suuri ole, alkuun varmaan kolmen tonnin luokkaa.
Voi ap minkä teit, taidat olla palstaneitsyt...
Täällä EI saa kehua miehensä palkkaa tai ammattia, eikä sen puoleen kyllä omaakaan. Muille tulee siitä niin paha mieli.No, tuon nyt saa akateemisella koulutuksella helposti
Lainaus:
viime vuonna reilut 68 000 euroa. Yötöistä maksetaan hyvin mut toki työvuorot on pitkiä ja raskaita kaukojunissa.
viime vuonna reilut 68 000 euroa. Yötöistä maksetaan hyvin mut toki työvuorot on pitkiä ja raskaita kaukojunissa.
ilman että tekee ainuttakaan yö- tai iltavuoroa. Helpommallakin siis pääsis.
3925e/kk
Veturinkuljettajan palkka, taloussanomien sivuilta luin.Varmaanki alussa pienempi.
Ei neljä tonnia mikään hyvä palkka ole
Pikemminkin keskipalkka, sen saa vuorotyöammateista aika helposti. Joten en menisi kehuskelemaan. Ennemmin mies kouluttautuisi kunnolla ja rupeaisi sitten hommaan josta maksetaan ihan aikuisten oikeasti TODELLA hyvää palkkaa.Onnea!:)
Veturinkuljettaja
Lainaus:
Veturinkuljettajilla on pitkiä työputkia ja vain ihan pakolliset vapaat välissä. Olethan valmistautunut siihen, että miestä ei kotona näy?
Veturinkuljettajilla on pitkiä työputkia ja vain ihan pakolliset vapaat välissä. Olethan valmistautunut siihen, että miestä ei kotona näy?
Kyllä niitä vapaitakin siellä on Esim. itselläni on 3:n viikon aikana/jaksossa 9 vapaapäivää. Sopii lapsille hyvin kun tarvii olla hoidossa viikon aikana vain 1-4 päivää. tälläkin viikolla oli vaan yhden päivän ja siinäkin vain 6 tuntia.
ihanaa, onnea
onko sillä niin väliä, millainen palkka on, jos töitä riittää ja palkalla pärjää?Älä välitä näistä kärttyisistä ilkeilijä-ämmistä
ja oikein paljon onnea!!! Olen itse ihan junahullu, rakastan rautateiden tuoksua ja juna-asemien tunnelmaa :)Veturimiehet heiluttaa
Miten ne noin hyvin tienaa, miksi? Millainen koulutus?
Mitkä edut?
Oikeasti VR:llä on aika surkeat edut. Joo, henkilökunta saa matkustaa ilmaiseksi ja perheenjäsenet maksaa 30% lipun hinnasta, mutta siinäpä ne. Ei edes liikuntaseteleitä, saatika kulttuuriseteleitä anneta. Ateriaetu? Joo ei ole.Kaupan kanssoillakin on paremmat edut, kun saa esim -10% alea ostoksista.
Vetutikuskin koulutus kestää muutaman kuukauden ja sitten vaan töihin. Palkka on hyvä koska kuskit ovat niin avainasemassa VR:llä ja liitto on vahva.
Niin
Edut ei oo mitkään ihmeelliset. Palkka on suomalaisten keskitasoa. Koulutus kestää 9kk + 9vko palkallista harjoittelua kaksinajona.miten jotkut jaksaa dissata kaikkea? säälittävää!!!!
Onnea ap:lle, palkka ja edut on hyviä silloin kun itestä tuntuu niin!Kreikassa tienaa paremmin
Jossain muuta talouspolitiikkaa käsitelleessä jutussa kerrottiin Kreikan veturinkuljettajien tienaavan 7000€/kk plus korvaus ajetuista kilometreistä. Suomessako työvoimakulut korkeat?Tajuatko itse miten säälittävältä kuulostat?
Lainaus:
Pikemminkin keskipalkka, sen saa vuorotyöammateista aika helposti. Joten en menisi kehuskelemaan. Ennemmin mies kouluttautuisi kunnolla ja rupeaisi sitten hommaan josta maksetaan ihan aikuisten oikeasti TODELLA hyvää palkkaa.
Pikemminkin keskipalkka, sen saa vuorotyöammateista aika helposti. Joten en menisi kehuskelemaan. Ennemmin mies kouluttautuisi kunnolla ja rupeaisi sitten hommaan josta maksetaan ihan aikuisten oikeasti TODELLA hyvää palkkaa.
vittu että on muuten mulkun ihmisen kirjottama teksti
Lainaus:
Et sitte mitään hyvää positiivista sanottavaa keksinyt noin kivasta ap:n viestistä?????
En tie mikä mua ärsyttää tälläsissä ihmisissä. Vittuilua ja vittuilua, onneksi en tunne näin mulkkua ämmää.
Ps. anteeksi kielenkäyttö
Hauska "fakta"
Lainaus:
Veturinkuljettajat on melkein aina homoseksuaaleja.
Veturinkuljettajat on melkein aina homoseksuaaleja.
Ja "kaapissa kaikki". Neljäs vuosikymmen ammatissa, ja vasta tänä kesänä ensimmäisen kerran kuulin moisesta.
Yötyö
Lainaus:
Suomessa ei veturinkuljettajan ansiot yötöillä kasva, korvaus on 41 centtiä tunnilta, yötunnit "maksetaankin" vapaa-aikana, yötyön aikahyvityksenä.
Hyvä työhän se on!
Onnea Ap:lle ja perheelle! Mies pääsee aikasin eläkkeellekin plussana muun päälle :)Eikä saa.
Lainaus:
Vaimo saa ilmaiset/erittäin edulliset matkat jos tietty matkamäärä täyttyy, muistaakseni 70 km. Ja mies itse kulkee ilmaiseksi. Näin ainakin joskus.
:D
Lainaus:
Täällä EI saa kehua miehensä palkkaa tai ammattia, eikä sen puoleen kyllä omaakaan. Muille tulee siitä niin paha mieli.
Täällä EI saa kehua miehensä palkkaa tai ammattia, eikä sen puoleen kyllä omaakaan. Muille tulee siitä niin paha mieli.
:D:D Jep jep
joko ap sun mies on aloittanut työt?
mä olen se alkupään vastaaja joka kertoi kaverilla olevan böönan joka asemalla =) (toki puoleksi vitsi)Tää mun kaveri on nyt hetken jo ollut hommissa "oikeasti". Aika paljon tuntuu tekevän reissua jossa ollaan yötä jossain muualla mutta ehkäpä aluksi saakin nakikseen huonoimmat ajat. Hän on kyllä tottunut reissaamiseen joten ei ainakaan valita.
Miten muka yli 60 000
vuodessa ei ole hyvä palkka mistä tahansa työstä? Missä maailmassa jotkut oikein elää? Mun palkka on 40 000 euroa vuodessa ja olen siihen tosi tosi tyytyväinen, ei tarvii mistään tinkiä. Olisin 30 000:kin tyytyväinen.Paskat että
saa vuorotöistä 4000 palkkaa. Ei kyllä tosiaankaan saa normaalisti.Ihan hiton hyvä palkkahan tuo on. On toki vastuutakin.
Onneksi kaikki eivät halua olla
koulutettuja ja tienat "oikeesti" hyvin!Kukas tekis nämä oikeet työt? ajais vaikka sitä junaa? minä en akateemisen kuljettamaan junaan lähtis...
Onnea ap!
Poikani toiveammatti, mutta on punavihersokea, eikö siis voi veturinkuljettajaksi päästä? Toinenkin poika on, olisi halunnut lentäjäksi:(Onnea vaan "juna" leskelle
Oma mies tehnyt nyt kolmisen vuotta veturinkuljettajan hommia. Palkka on hyvä, 65the tulee tänävuonna varmaan täyteen. Työajat sitten ihan perseestä, olen itse kotona kolmen lapsen kanssa ja mies yöt ja illa töissä.. Kyllä välillä vähän sieppaa mutta pakko se toisen on töitä tehdä että voin kotona lasten kanssa olla.Ja onhan vr:llä hyvät edut, ruokarahan saa, hyvät yksityiset lääkäripalvelut, juuri sai kulttuuri/ liikunta seteleitä 10kpl nipun töistä. Monesta paikasta kuten uimahallista saa alennusta. ja Onhan niillä omat hyvä kuntosalitkin. ainakin täällä tampereen päässä. Ja nuo perheen alennukset ovat hyvät.
Ja ennätys on 17 yliajettua raatoa yhdellä kuskilla
Että siitä vaan teilaamaan ihmisiä - edellyttäen että saa junan liikkeelle tai lipunmyynti toimii.Kyllä mulle kelpais
tuo palkka, tienaan jotain 7000 vuodessa...Veturintaluttaja!
Mitä, näyttää tilinauhan, ei kai!Niistä on sovittu ettei näytetä eikä myöskään vuoroja näytetä kotosalla,näin on toimittu!
Palkka
Mä tienaan 1500 ekee/kk ku ajelen jakeluautoa. -verotOHO...
Onks toi fakta?? Ei ihme et Kreikka kusessa :DUutta vauva.fi:ssä
Uusimmat keskustelut
- > HAASTE KAIKILLE AV-MAMMOILLE! Näytä kuvaa miehellesi!
- > Minusta tämä on kaunein asunto pitkään aikaan
- > Jarna on menossa Berliinissä Trandeburgin portille.
- > Onko sinu yritetty iskeä muualla kuin baarissa ja selvinpäin?
- > Tämänpäiväinen mielipidekirjoitus vapaaehtoisesta lapsettomuudesta,
- > Ääntelevätkö naiset seksin aikana myös oikeasti?
- > Ajeleekohan Vickan pimpulinsa?
Uusimmat blogikirjoitukset
- > Mitä kysyä bloggaajalta?
- > Pyöränistuin vapauttaa
- > Unihäiriöitä
- > Imetyskeskustelu,
- > 24. Viikko
- > Sivusta sanoen: Miksi vegaaniruokavalio?
- > Saako lasta tukistaa?
© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot

Los Angeles
4.63 m/s