![]() Keskiviikko 23.5.2012 - Lyydia, Lyyli
|
REKISTERÖIDY |
Keskustelut
Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä
» Aihe vapaa
Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti
Dildo luiskahti sisään perseeseen!
Millä hitolla sen saa ulos? Ei ainakaan sormilla. Jäi vielä se tärinäkin päälle. Surina vaan kuuluu jostain suolesta :(
Vastaukset
P R O V O
Vittu et sai hyvät naurut! :---D
Lainaus:
Surina vaan kuuluu jostain suolesta :(
Surina vaan kuuluu jostain suolesta :(
Hahahahahhahahaaaaa :'----D
Itse asiassa olen nähnyt tällaisen tapauksen.
Ei siinä auta kuin päivystykseen lähteä. Kannattaa varautua siihen, että henkilökunnalla on pokassa pitelemistä ja naurunpyrskähdyksiä voi kuulua ja useampikin ihminen käydä ihmettelemässä ;-)Olen nähnyt perseeseen työnnetyn myös pilttipurkin, kynttilän ja pahimpana kaikesta hiilihangon - se tosin ei ollut mahtunut sinne ihan kokonaan.
t. lääkäri
toivottavasti sulla ei ole töitä
huomenna, menet lääkäriin =DDDDD vaikka provo onkin niin ihan hyvät naurut sain =Dei hätää
Eiköhän se tuu paskan mukana sieltä aikanaan pois.Otin
leikkurista vastaan kerran vastaavan. Juu, ei kiva.t. Sh
Ensihoitaja
Ei tuo kovinkaan harvinaista ole. Ensiavussa työskentelen, ja ette uskoisi mitä rojua ihmisten perseistä saa joskus poistaa.Dildon nyt ymmärtää.. voihan se sisään lipsahtaa. Mutta on paljon objekteja, joiden funktiota perseessä voi vain hämmästellä.
Voi apua, oikeesti mä vaikka ennemmi kuolisin siihen surinaan
kuin kehtaisin lähteä ensiapuun poistamaan.Ensinnäkin
aika löysät on paikat jos vaan luiskahtaa sinne. Odottele kakka niin tulee ulos. Jos ei niin sitten lekuriin. Provo mies pervo kirjoittelee tämmösiä. Ei nainen.että näin
Lainaus:
aika löysät on paikat jos vaan luiskahtaa sinne. Odottele kakka niin tulee ulos. Jos ei niin sitten lekuriin. Provo mies pervo kirjoittelee tämmösiä. Ei nainen.
aika löysät on paikat jos vaan luiskahtaa sinne. Odottele kakka niin tulee ulos. Jos ei niin sitten lekuriin. Provo mies pervo kirjoittelee tämmösiä. Ei nainen.
Kyllä pieni dildo sujahtaa helposti anuksesta sisään, ilmeisesti itse käytät jotain kokoa norsun kyrpä.
Kun perseeseen työntää dildoa, sen pitäisi olla perseeseen tarkoitettu, eli sellanen "stoppari" juurikin sen takia, ettei sauva vahingossa hujahda suoleen.
Meillä on kyllä persedildo, siis sellaisena myyty
Lainaus:
Kyllä pieni dildo sujahtaa helposti anuksesta sisään, ilmeisesti itse käytät jotain kokoa norsun kyrpä.
Kun perseeseen työntää dildoa, sen pitäisi olla perseeseen tarkoitettu, eli sellanen "stoppari" juurikin sen takia, ettei sauva vahingossa hujahda suoleen.
sellainen pieni (halkaisija jotain 2cm) eikä siinä kyllä mitään "stopparia" ole, ihan tasapaksu juureen asti.
Voisko joku valaista mua,
miksi noita peräsuoleen työnnetään? (Yököttää jo ajatuskin)miksi?
Lainaus:
miksi noita peräsuoleen työnnetään? (Yököttää jo ajatuskin)
miksi noita peräsuoleen työnnetään? (Yököttää jo ajatuskin)
Miksi perseseksiä harrastetaan?
Meet leveeseen kyykkyasentoon ja PONNISTAT
sen ulos.Heh. No sano nyt vielä että porkkana katkesi "sinne" etkä saa sitäkään pois :DD
Millä tavalla se poistetaan päivystyksessä?
Joillain pihdeillä? Vai ihan vaan ponnistamalla?laittakaa viinipullo
niin ei jää sisälle. T: mies joka kokeilee sitä aina välillämiten kävi
Joko Dildo on ulostunut, vai lähditkö yöllä päivystykseen?siis
Lainaus:
Ei siinä auta kuin päivystykseen lähteä. Kannattaa varautua siihen, että henkilökunnalla on pokassa pitelemistä ja naurunpyrskähdyksiä voi kuulua ja useampikin ihminen käydä ihmettelemässä ;-) Olen nähnyt perseeseen työnnetyn myös pilttipurkin, kynttilän ja pahimpana kaikesta hiilihangon - se tosin ei ollut mahtunut sinne ihan kokonaan. t. lääkäri
Ei siinä auta kuin päivystykseen lähteä. Kannattaa varautua siihen, että henkilökunnalla on pokassa pitelemistä ja naurunpyrskähdyksiä voi kuulua ja useampikin ihminen käydä ihmettelemässä ;-) Olen nähnyt perseeseen työnnetyn myös pilttipurkin, kynttilän ja pahimpana kaikesta hiilihangon - se tosin ei ollut mahtunut sinne ihan kokonaan. t. lääkäri
eikä!? :O :D
kuinka sairaita ihmiset oikein ovat!?
odottele rauhassa etä patterit kuluu loppuun
rep!
Lainaus:
Ei tuo kovinkaan harvinaista ole. Ensiavussa työskentelen, ja ette uskoisi mitä rojua ihmisten perseistä saa joskus poistaa. Dildon nyt ymmärtää.. voihan se sisään lipsahtaa. Mutta on paljon objekteja, joiden funktiota perseessä voi vain hämmästellä.
Ei tuo kovinkaan harvinaista ole. Ensiavussa työskentelen, ja ette uskoisi mitä rojua ihmisten perseistä saa joskus poistaa. Dildon nyt ymmärtää.. voihan se sisään lipsahtaa. Mutta on paljon objekteja, joiden funktiota perseessä voi vain hämmästellä.
mitä kaikkee sieltä sitten löytyy? mikä panee (kirjaimellisesti!) ihmisiä tunkemaan sinne kaikkea!?!
Kaikesta päätellen kyse
ei siis ole Venäläisestä perseen suristimesta.Se kun ei mahdu perseeseen, eikä surise.
Onhan noita
kerran tuli päivystykseen eräs kenellä oli hehkulamppu takapuolessa. Sellainen pitkulan mallinen.Tarkoittanet
loisteputkea.Vai kynttilälamppua?
sellainen kynttilälamppu
kaikenlaista löytyy
Canalis Analis, eli mitä kaikkea peräaukosta voi löytää(Lista julkaistu Surgery-lehdessä 1986)
---------------------------------------
Seuraavat esineet, 182 kaikkiaan, on poistettu lääkäreiden toimesta henkilöiden peräaukoista Yhdysvalloissa vuonna 1985
Lasi ja keramiikka
Lasipullo tai -purkki 31 kpl
Pullo (varustettu narulla) 1 ''
Juomalasi tai -muki 12 ''
Hehkulamppu 7 ''
Koeputki 6 ''
Ruoka-aineet
Omena 1 kpl
Banaani 2 ''
Porkkana 4 ''
Kurkku 3 ''
Sipuli 2 ''
Palsternakka 1 ''
Villibanaani (varustettu kondomilla) 1 ''
Peruna 1 ''
Salamimakkara 1 ''
Turnipsi 1 ''
Puiset esineet
Kirveenvarsi 1 kpl
Harjanvarsi 10 ''
Seksivälineet
Vibraattori 23 kpl
Dildo 15 ''
Keittiövälineet
Veitsi (tylsä) 1 kpl
Jääpiikki 1 ''
Veitsenteroitin 1 ''
Survin 2 ''
Lasta 1 ''
Lusikka 1 ''
Tinakuppi 1 ''
Sekalaiset
Kynttilä 1 kpl
Taskulamppu 2 ''
Rautakanki (auts!) 1 ''
Lyijykynä 2 ''
Kuminen putki 1 ''
Ruuvimeisseli 1 ''
Hammasharja 1 ''
Jousi 1 ''
Puhallettavat esineet
Ilmapallo 1 kpl
Ilmapallo, jossa pumppu 1 ''
Kondomi 1 ''
Pallot
Baseball 1 kpl
Tennispallo 1 ''
Astiat ja purkit
Vauvantalkkirasia 1 kpl
Kynttilälaatikko 1 ''
Nuuskarasia 1 ''
Erittäin sairaat
Pullon korkki 1 kpl
Karjatorvi 3(!) ''
Sian häntä (jäädytetty) 1 ''
Kasvain (kengurusta!) 1 ''
Muovinen tanko 1 ''
Kivi 2 ''
Hammasharjan pidike 1 ''
Hammasharjapaketti (avaamaton) 1 ''
Ruoskan kahva 2 ''
Seuraavat esineet löydettiin kaikki kerralla, mutta eri peräaukoista:
2 lasiputkea
72 ja puoli jalokivisahaa
Öljykannun putki peruna päässään
Puupala ja maapähkinä
Sateenvarjon kahva ja peräruiskeen putkilo
2 juomalasia
Fosforitulitikkujen päitä (kysymyksessä henkirikos)
402 kiveä(!)
Työkalupakki(!)
2 saippuapalasta
Oluttuoppi ja säilykepurkki
Sitruuna ja kermakko
2 omenaa
Silmälasit, salkun avain, tupakkapussi ja aikakauslehti
eih! :D tota listaa!
tekee gutaa
Lista olikin vuodelta 1985. Ilmankos siinä ei ollut kännyköitä. Monihan laittaa kännykkään tärinähälytyksen päälle ja pistää ryppyreikään.mee päivystykseen oikeesti
siellä on nähty kaikenlaista, et ole ensimmäinen etkä viimeinen.Vai
kondomilla varustettu villibanaani...mikä on villibanaani?Joo, ap, reippaasti päivystykseen.Älä välitä.
omg
miten sä sit sait sen ulos ? :ooOn näitä päivystyksessä poistettu, Lidocain-geeliä vaan peräreikään
käyttäkää niitä stopparidildoja, jotka nimenomaan niihin leikkeihin tarkoitettuTOI KARJATORVI ON PARAS!
:=)))Silmälasit, salkun avain, tupakkapussi ja aikakauslehti
:D :D :DSattuuhan sitä
T. Yhden kynttilän ja toisen kerran yhden ominaispainomittarin takamuksesta onginnassa avustanut sairaanhoitajaNoi
Noi hehkulamput kuulemma kaikkein pahimpia, jos työnnetty kantaedellä sillain, että näkyvillä ei ole kuin se pyöreä lasiosa, josta ei saa mitenkään otetta ja menee helposti rikki.Onko tietoa miten noi käytännössä saatu ulos sieltä?
Apua
Lainaus:
T. Yhden kynttilän ja toisen kerran yhden ominaispainomittarin takamuksesta onginnassa avustanut sairaanhoitaja
T. Yhden kynttilän ja toisen kerran yhden ominaispainomittarin takamuksesta onginnassa avustanut sairaanhoitaja
Miten kehtasit katsoa potilasta silmiin tuon jälkeen?
Toivottavasti menet ansiapuun ja saat samalla M1-lähetteen.
Tarvitset psykiatrin hoitoa, samoin kuin kaikki muutkin, jotka työntelee esineitä sisäänsä.Todella sairasta ja kaukana normaali-ihmisen elämästä
Hoitajilla ja lääkäreillä on muutakin tekemistä kuin kaltaisiasi psykoja tyhjennellä.
eikö se tule ihan vaan paskomalla ulos??
Peräpäästä
Termospullo, pitkän mallinen viinipullo, kertakäyttömuki..Ja sitten kävyt ja ahvenet, joita jollekin sammuneelle on tungettu hanuriin.
T: sh
älä valehtele
Lainaus:
Termospullo, pitkän mallinen viinipullo, kertakäyttömuki..
Ja sitten kävyt ja ahvenet, joita jollekin sammuneelle on tungettu hanuriin.
Tää voi olla niin totta.
Entinen paras kaverini seurusteli "hieman" vajaan jätkän kanssa, joka oli työntänyt ahvenen kaverini pilluun. Oikeasti.Toisen kerran meni koko nyrkki ja kaverini joutui päivystykseen tikattavaksi.
Että semmoista. Kaveri on mulle jo ex ja jätkä hänelle ex...
Ei, vaan se että niitä oli 3!
P.S. olen nähnyt videon jossa nainen sujauttaa ahteriinsa kokistölkin.Lainaus:
:=)))
:=)))
Mun kaverin siskolle oli tungettu käpy pilluun kun oli sammunut teininä bileissä :/
ja tietysti niin että ulosotettaessa oli vastasuomuun. Lekurikeikka tuli.Lainaus:
älä valehtele
älä valehtele
Lainaus:
Kuulin tästä
Tapahtui Kajaanissa. Itse asun siis Etelä-Suomessa.Siis ahvenjuttu
edellinenahven-jutut
taitaa olla joka kaupungin urbaanilegenda. Ahvenella on tosi terävät evät, repelee sitten kaikki paikat kun otetaan pois...Onhan noita
Kerran poistettiin joulukuusi naisen pilusta. Oli aika hankala saada pois vastakarvaan.t: sh
Pidä se siellä,
kahjo.apua?!
Lainaus:
Entinen paras kaverini seurusteli "hieman" vajaan jätkän kanssa, joka oli työntänyt ahvenen kaverini pilluun. Oikeasti.
Toisen kerran meni koko nyrkki ja kaverini joutui päivystykseen tikattavaksi.
Entinen paras kaverini seurusteli "hieman" vajaan jätkän kanssa, joka oli työntänyt ahvenen kaverini pilluun. Oikeasti.
Toisen kerran meni koko nyrkki ja kaverini joutui päivystykseen tikattavaksi.
Hei mä kuulin tosta tapauksesta!!! En meinannut uskoa todeksi. Mun miehen kaverin kaveri, joka teki niin. Kivat piirit 8-I Eikö se ollut sammuneena silloin kun ahven työnnettiin pilluun?
Uutta vauva.fi:ssä
Uusimmat keskustelut
- > HAASTE KAIKILLE AV-MAMMOILLE! Näytä kuvaa miehellesi!
- > Minusta tämä on kaunein asunto pitkään aikaan
- > Jarna on menossa Berliinissä Trandeburgin portille.
- > Onko sinu yritetty iskeä muualla kuin baarissa ja selvinpäin?
- > Tämänpäiväinen mielipidekirjoitus vapaaehtoisesta lapsettomuudesta,
- > Ääntelevätkö naiset seksin aikana myös oikeasti?
- > Ajeleekohan Vickan pimpulinsa?
Uusimmat blogikirjoitukset
- > Mitä kysyä bloggaajalta?
- > Pyöränistuin vapauttaa
- > Unihäiriöitä
- > Imetyskeskustelu,
- > 24. Viikko
- > Sivusta sanoen: Miksi vegaaniruokavalio?
- > Saako lasta tukistaa?
© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot

Los Angeles
4.63 m/s