Keskiviikko 23.5.2012 - Lyydia, Lyyli
REKISTERÖIDY
Facebook RSS

Unohditko salasanan? Sivukartta
Tilaa lehti
Ovatko rokotuskohut vaikuttaneet perheenne rokotuspäätöksiin?
#########

Keskustelut

Aiheet:
« Takaisin keskustelujen etusivulle

Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä

Näytä:
» Aihe vapaa

Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti

Vierailija - 23.8.2010 14:38  (1/8)

Onko täällä kokemuksia kotijumpat.fi-palvelusta?

Vaikuttais mun mielestä hyvältä.. kokemuksia kellään?

Vastaukset

Vierailija - 5.8.2011 21:22  (2/8)

Kotijumpat.fi

Jep, loistava palvelu kotiäideille ja muillekkin kenellä tiukkaa ajasta.

Vierailija - 30.12.2011 14:43  (3/8)

kotijumpat.fi

voin myös suositella:) hyviä jumppia , kaiken kuntoisille, loistava kotiäidille:) olen päässyt taas kuntoon mm. jumppien avulla!

Vierailija - 30.12.2011 14:49  (4/8)

joo

kyllä mäkin suosittelen. Kokemusta ei kyllä oo kun parista jumpasta ja siihen jäi, mut sehän ei oo heidän vika:) Eli ite jumpat oli oikein ok ja valikoima hyvä sekä kasvaa. Oon taas kattonut että vois maksaa ja kokeilla uudelleen vähän aikaa.

Vierailija - 10.2.2012 6:33  (5/8)

Huonoa palvelua

Kotijumpat.fi on luvannut uusia ohjelmia säännöllisesti. Nyt on aika kauan jo odotettu seuraavia jumppia. Lupasivat ensin päivittää sivut joulukuussa, sitten se vaihtui tammikuuhun ja nyt on ilmoitettu että uudet jumpat tulevat helmikuussa. Luultavasti eivät saa vieläkään niitä. Moni käyttäjä on jo kyllästynyt toimintaan.Mutta jumpat ovat kyllä hyvin tehtyjä!

Vierailija - 10.2.2012 6:49  (6/8)

aika paskat sivut

siältö latautuu selaimen oikeeaan laitaan ja sekoittuu taustaan. Käytän uusinta FF versiota. Hmm.. joku selkeesti vetää hillot välistä ja muille jää vaan käteen uivat kantit. Hanki ap mielummin vaikka jäsenyys jonnekin salille, vaikka sitten 24h jos ajasta kiinni.

Vierailija - 4.3.2012 12:46  (7/8)

Uudet jumpat

Eivät tulleet helmikuussa!

Vierailija - 7.3.2012 10:20  (8/8)

Kotijumpat-fani

Mä oon Mari-fani, sen jumpat on tehokkaita ja mulle sopivia...

Näillä kun aloittaa ja sitte jatkaa BodyRock tyttöjen kanssa, varppina on kesällä biksukunnossa... =) Kokeilkaa BodyRocktv:tä (ilmainen), ihan järjettömän raskaat jumpat...

Nimim. sikspäkki tuntuu jo vaikkei vielä näy... =)

© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot
[^]