![]() Keskiviikko 23.5.2012 - Lyydia, Lyyli
|
REKISTERÖIDY |
Keskustelut
Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä
» Aihe vapaa
Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti
Enpä tiedä, jaksaako tuota typerää Hiidenvirta katsella, pitkästyttävää tähän asti...
Vastaukset
no
Hyvä sarja!kuka
nähnyt?Oli silloin aikoinaan tosi jännä
mistä tulee nyt uusintana?Mä katsoin sen vanhoilta vhs-nauhoilta pari vuotta sitten.
Olin saikulla kotona ja katsoin ne kaikki jaksot kahden päivän aikana. Oli edellen tosi jännä. En lapsuudesta muistanut muuta kuin ne kammottavat nuket.Mistä tällaisia ikivanhoja aloituksia nousee?
Lainaus:
Hassua, että meidän syksyllä eskariin menijä on ollut ihan toukka, kun tuo aloitus on tehty : )
Vaikka onkin vanha aloitus,
niin pakko kommentoida. Muistan itsekin elävästi ne nuket siinä vedessä (oliko alkutekstit) ja painostavan musiikin. Mutta mitä siinä itse sarajssa tapahtui? Muistini mukaan siinä olisi ollut joku nainen, joka oli seonnut tms?sarjasta
Siinä oli se mielisairas nainen joka tekeytyi aiemmin kuolleeksi naiseksi. Keräili niitä nukkeja sinne keltaiseen autiotaloon.FREYA!
Oli mielisairas...Onko mulla päässä vikaa?
Mitä nuo on nuo alla olevat linkit "lisää keskustelua aiheesta"?? Muissa avauksissa ei ole...Ja nyt niitä ei enää ole.
Ja nyt on
Sais..
tulla uusintana!Muistan aina kun se yksi nukke itki...
up!
up!
Aika jännä
mulle on kans jääny jostain ohjelmasta tollanen muistiin. oiskohan ollu just sama ohjelma?Lainaus:
tulla uusintana!
Muistan aina kun se yksi nukke itki...
tulla uusintana!
Muistan aina kun se yksi nukke itki...
jep
Voi vitsit, mäkin muistan painostavan tunnelman ja keinutuolin joka keinui vanhassa talossa. Sitä en muista istuiko tuolissa joku.Samoihin aikoihin tuli joku muukin jänskä sarja. Olikohan se joku sellainen, missä mereen oli uponnut kauan sitten laiva, jossa ihmiset oli jääneet eloon, elivät siis siellä laivassa.. Olikohan se Syvyyden vangit.
joo
se se oli. Syvyyden vangit eli englanniksi Goliath Awaits.Uutta vauva.fi:ssä
Uusimmat keskustelut
- > Ajeleekohan Vickan pimpulinsa?
- > 10 vuotta ilman avioseksiä: mikä parasta vaihtoehto?
- > Jarna on menossa Berliinissä Trandeburgin portille.
- > mitä laihduttaja voi syödä aamupalaksi?
- > Mitä alkuraskauden merkkejä sinulla oli ennen kuin tiesit?
- > Minusta tämä on kaunein asunto pitkään aikaan
- > Ääntelevätkö naiset seksin aikana myös oikeasti?
Uusimmat blogikirjoitukset
- > Mitä kysyä bloggaajalta?
- > Pyöränistuin vapauttaa
- > Unihäiriöitä
- > Imetyskeskustelu,
- > 24. Viikko
- > Sivusta sanoen: Miksi vegaaniruokavalio?
- > Saako lasta tukistaa?
© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot

Los Angeles
4.63 m/s