![]() Tiistai 22.5.2012 - Hemminki, Hemmo
|
REKISTERÖIDY |
Keskustelut
Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä
» Aihe vapaa
Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti
Luin miehen kännykkää. Oli lähettänyt viestin työkaverilleen (nainen). Mitä mahtoi tarkoittaa...?
"Jollain ihmeellisellä tavalla tarvitsen sinua."Eikä muuta. Täh? Ollaan oltu aviossa kolme vuotta ja kaikki hyvin riitaisia kausia lukuunottamatta. Miksi lähettelee tällaisia vestejä naiskollegalleen?
Ja luin kännykkäänsä koska etsin yhtä vanhaa viestiä, jonka oli minulle lähettänyt ja siinä oli tärkeä puh.numero.
Vastaukset
Pettää sua
Tai ainakin on ihastunut työkaveriinsa. Jos muuta uskottelet itsellesi, olet tyhmä.Siinä naisessa on jotain, mikä sulta puuttuu.
Eli aika selkeää tekstiä.No miksi sinun mielestäsi ap?
Jos itse saisit tuollaisen viestin miescollegalta, niin mitäpä tuumaisit? Eiköhän tuo nyt ole aika selvää pässinlihaa.Voit tietenkin tivata mieheltä, että tarkoittiko kenties apuja powerpoint-esitykseen.
Onko
muita merkkejä ilmassa?No, tarkottaa samaa kuin
"Huomenna olis suunnittelupalaveri klo 8."Usko huvikses...
No on ehkä ollut vähä tavallista hiljaisempi ja ehkä huonotuulisempikin.
Voikohan se olla vakavaakin? Jotenkin pelkän panohomman tai ihastuksen voisi antaa helpommin anteeksi kuin että jos on tunteitakin pelissä. :/ En uskalla mennä kyselemään kun muutoin saan huudot siitä kun luin sen kännykkää...ap
Miksi luet toisen kännykkää?
kolmoselle:
jokaisessa on jotain mitä vierustoverista puuttuu eli tuo on aika ontuva kommentti.ap
No ilman muuta on ainakin alku vakavalle
saattaa olla :)Edelliselle, että..
Tottakai, mutta jos on jotain sellaista, mitä ko. mies juuri tarvitsee elämäänsä ja sitä ei saa.Asiasta täytyy nyt päästä puhumaan, eli tee näin;
sanot miehellesi, että tarvitset sen puh. nron ja miehen nähden otat miehen kännyn kouraasi ja alat selaamaan numeroita.Todennäköisesti mies alkaa panikoida, jolloin kysyt, mistä moinen käytös? Kysyt onko jotain salattavaa tms?
Jos ei panikoidu, niin luet sen viestin ääneen ja kysyt, missä mennään.
siis ysille tuo vastaus
Mulla
on läheinen työkaveri, jolle voisin tuolleen tekstata. On siis miespuolinen, ja jotain meidän välillä on. Ei kuitenkaan mitään pettämistä, vaan enemmänkin ystävyyttä.Hyväksytkö sä ap miehellesi naispuoliset ystävät?
Ei pelkälle kaverille laiteta ikinä tuollaista viestiä.
Suhteelta kuulostaa, ikävä kyllä. Ei edes ihastukselle laiteta tuollaista viestiä.Miehelläni on työKAVEREITA, jotka naisia,
ja yhteisissä ystävissämme toki naisystäviä.eipä kävisi mielessäkään
viestitellä tuollaista työkavereille tai miespuolisille ystävilleni.miehesi pettää. piste.
toisaalta, vasta pari viikoa sitten ison riidan jälkeen mieheni sanoi,
ettei koskaan voisi jättää minua. Ja että joka suhteessa on hyviä ja huonoja aikoja. Ja että rakastaa minua.ap
Rajansa kaikella,
hyväksyisitkö miehellesi viestin nasisystävältään: Itkisitkö onnesta jos...(Leevi & Leavings)
Mun ex-mies
soitti kerran mun puhelimesta mun työkaverille. Miespuolinen työkaverini vastasi, että "hei rakas"! MEillä ei todellakaan ollut mitään suhdetta tai pienintäkään vipinää, mutta olimme tuttuja opiskeluajoilta ja sen jälkeen oltiin tosiaan työkavereita. No, onneksi exäni ei ollut tästä yhtään ihmeissään, sillä tiesi meidän käyttävän vastaavia ilmaisuja. Työkaverini sanoi sitten vaan jälkikäteen, että hieman säikähti, kun ei ollut ihan varma, että ymmärtääkö mieheni tuollaisen huumorin.Eli siis ap, voi olla ihan viatontakin. Ei tuo tosin siltä kuulosta, mutta niinkin voi olla.
Tuollaisia läheteltiin työkaverin kanssa, kun meillä oli suhde.:/
Voihan olla, että mies haluaa vain säpinää ohelle, vaikkei ole sinua jättämässä. Itsestäsi nyt sitten kiinni, haluatko "tietää virallisesti" asiasta, vai odotella että suhde kuihtuu.Kumpi suhde...?
Lainaus:
Voihan olla, että mies haluaa vain säpinää ohelle, vaikkei ole sinua jättämässä. Itsestäsi nyt sitten kiinni, haluatko "tietää virallisesti" asiasta, vai odotella että suhde kuihtuu.
Voihan olla, että mies haluaa vain säpinää ohelle, vaikkei ole sinua jättämässä. Itsestäsi nyt sitten kiinni, haluatko "tietää virallisesti" asiasta, vai odotella että suhde kuihtuu.
Mulla
on miesgolleekan kans tapana sanoa että; kerrohhan kultaseni.. tai Mitä kultaseni.. ja muuta vastaavaa ja varmasti on aivan puhdas ystävyys kyseessä.Se sivusuhde, jos mies ei kerta ole perhettään jättämässä.
No kullittelut on aika eri juttu kuin tuollainen viesti. Tuossahan on intohimoa.
No jos oletetaan että on tosiaan suhde,
niin kuinkakohan vakavaa on, jos tarvitsee naista vain "jollain ihmeellisellä tavalla"? Pelkkää ihmeellistä seksiä kenties?ap
entä jos se on sellainen platoninen homma?
tai vähän samantapainen kuin siinä ei kiitos kirjassa sillä miehellä (sillä miehellähän oli vissiin siihen toiseen naiseen ei-seksi suhde, henkinen suhde). En menis syyttää pettämisestä.Ei tuosta
voi mitään varmaa päätetellä. Voi olla ihastumista/suhde, ja voi olla olematta. Mun yhden kaverin (nykyään) ex laittoi mulle kerran hyvin saman kaltaisen viestin, eikä siinä ollut todellakaan mistään muusta kuin ystävyydestä kysymys, se oli meille molemmille selvää.Viesti oli selvästi jatkoa johonkin jo aikaisemmin
esillä olleeseen. Tunteista on siis puhuttu. Ehkä mies on sanonut, että ei voi ryhtyä mihinkään, koska on parisuhteessa ja sitten kuitenkin vielä tämä viesti. Ei pääse siis irti.Henkinen / fyysinen
Lainaus:
tai vähän samantapainen kuin siinä ei kiitos kirjassa sillä miehellä (sillä miehellähän oli vissiin siihen toiseen naiseen ei-seksi suhde, henkinen suhde). En menis syyttää pettämisestä.
tai vähän samantapainen kuin siinä ei kiitos kirjassa sillä miehellä (sillä miehellähän oli vissiin siihen toiseen naiseen ei-seksi suhde, henkinen suhde). En menis syyttää pettämisestä.
Henkinen suhde saattaa olla pahempaa pettämistä kuin fyysinen
Kun on ilmeisen vakavasta asiasta kyse, niin sanoisin
ainakin omalle miehelleni asian ihan suoraan. Eli etsin tiettyä numeroa ja löysin aivan jotain muuta, mitä etsin.Voi olla myös flirttiä
Ei välttämättä sen kummempaa. Juttele miehesi kanssa.Tuo ainakin olisi reilua puolin ja toisin
Lainaus:
ainakin omalle miehelleni asian ihan suoraan. Eli etsin tiettyä numeroa ja löysin aivan jotain muuta, mitä etsin.
ainakin omalle miehelleni asian ihan suoraan. Eli etsin tiettyä numeroa ja löysin aivan jotain muuta, mitä etsin.
Mitä kauemmin asiaa hautoo itsekseen, sen suuremmat mittakaavat juttu saa. Kannattaa ottaa härkää sarvista kiinni, tuli mitä tuli. Aikuisiahan te molemmat kuitenkin olette.
Se pettää sinua.
Yhdellä ystävälläni on suhde kahden perheellisen miehen kanssa ja yhden kanssa hän käy satunnaisesti paneskelemassa. Noiden kahden kanssa se käy älytöntä tekstareiden vaihtoa, ja ne viestit ovat juuri tuollaisia...No enpä tiedä,
voisi jossain tilanteessa olla minun tai miespuolisen työkaverini viesti - työskentelemme melko hankalassa työyhteisössä, jossa noin 20 työntekijää ja tämän miehen kanssa olemme joukon nuorimmasta päästä ja aika samanhenkisiä, joten olemme oppineet työpaikan ongelmatilanteissa ja 'kriisissä', joita työpaikalla riittää jollain tapaa turvaamaan toisiimme. Olemme hyviä kavereita ja tilanteen takia varsin läheisiäkin välillä, mutta suhteen tapaistakaan ei ole koskaan ollut mielessäkään. Tosin heillä jos vaimo lukisi lähettämäni tuollaisen viestin, hän varmaan tietäisi mistä kyse, tai kysyisi mieheltään ja ehkä jopa minulta, vaikka emme sen paremmin tunnekaan.Minun miehelläni paljastui suhde työkaveriinsa
muutama kuukausi sitten. Meillä 2 lasta, kolmas tulossa ja kaiken piti olla kunnossa.. Tästä järkytyksestä ja shokista kun joskus selviän niin onnittelen itseäni!Mies kieltää kuitenkin, jos kysyt ja on suhde. Niin ne tekee aina paniikissa.
Pitäis olla kovempaa todistusaineistoa. Tarkista kännykkä silloin tällöin vielä pariin otteeseen ennen kysymistä.Joo, kyllä tuossa on meneillään jotain vipinää.
Nimim. kokemusta on.Ei tuosta voi sanoa mitään varmaksi.
Pitäisi tietää oliko se vaikka vastaus johonkin toiseen viestiin."ai tarviitko tosiaan mun apua tässä, vaikkei aiemmin ole apu kelvannut...?"
"jollain ihmeellisellä tavalla tarvitsen..."
Mä oon ite sitä mieltä, että pieni ihastuminen menee sitten
ajallaan pois kyllä eikä ole vaaraksi omalle parisuhteelle. Itekin ihastun kerran vuodessa, mutta aina se oma mies on parempi kun ketkään muut.Ottaisin itse tuon viestin haasteena. Laittaisin romantiikan kukkimaan taas parisuhteessa, eiköhän mies pian unohda ihastukset.
Voi olla vain flirttiäkin, mutta kyllä tuo alkaa olla jo
vähän pettämisen puolelle kallistuvaa, siis tuollaisilla sanavalinnoilla viestittely.. Itse en tuollaisia kirjoittelisi, vaikka pienen flirtin ymmärrän (mutta flirtti ei saa mennä liian henkilökohtaiseksi, ei siinä puhuta "tarvitsemisesta" tms.)Lainaus:
Voi olla myös flirttiä Ei välttämättä sen kummempaa. Juttele miehesi kanssa.
Voi olla myös flirttiä Ei välttämättä sen kummempaa. Juttele miehesi kanssa.
Sehän oli työkaveri, kyllähän työkavereita tarvitaan milloin mihinkin
eikä siinä mitään romantiikkaa ole.Sitä se tarkoitti, mitä siinä sanotaan =(
Ei välttämättä vielä mitään vakavaa, mutta voi toki
johtaa siihenkin. Itselleni muodostui tiivis suhde työkaveriin, kun oma avioliitto oli hieman väljähtäneessä tilassa, ja silloin olisin voinut kuvitella sanovani tälle työkaverilleni jotain vastaavaa. Meidän "suhteemme" liikkui syvällisten keskustelujen ja pienen flirtin välimaastossa, kävimme yhdessä lounailla jne. Sinnikkäästi uskottelin itsellenikin, että olemme vain ystäviä, mutta kyllähän siinä muitakin tunteita oli, molemmin puolin. Tuon episodin jälkeen en ole enää uskonut, että mies ja nainen voivat todella olla vain ystäviä ja nykyään pidän etäisyyttä erityisesti miespuolisiin työkavereihini.up
Veikkaukseni
Arvelisin, että mies on tilitellyt elämäntilannettaan naiselle. Ei välttämättä vielä fyysistä pettämistä, mutta saattaa olla lipsumassa henkisen suhteen puolelle.Sinun tilanteessasi minä suoraan sanottuna tunnustaisin nähneeni viestin. En olisi hyökkäävä, vaan avoin sille mitä tulee. Myöntäisin nuuskimisen olleen väärin, mutta vaatisin kyllä, että asioista puhuttaisiin avoimesti.
Kun parisuhde väljähtyy, monelle tulee helposti kiusaus hakea sitä tunnetta että joku välittää, kuunteee ja hyväksyy suhteen ulkopuolelta. Se ei ole oikein eikä reilua, mutta toisaalta tilanteen korjaamiseen tarvitaan myös oman puolison panosta.
Sehän voi olla täysin sarkastinenkin viesti
Pitäisi ehdottomasti tietää mitä kollega on viestittänyt, jotta tuota voisi tulkita.Asiayhteydestä irrallaan täysin mahdoton sanoa onko romanttinen viesti vai puhtaasti johonkin työjuttuun liittyvä. Voi olla jopa pelkkää vittuiluakin koko viesti...
Mua kiinnostaisi tietää, millainen tunne pitää olla taustalla, että
todella tarvitsee jotain toista kuin "rakasta" puolisoaan, kuten ap tässä tapauksessa kuvittelee varmaan edelleen olevansa.Selvä suhde
meneillään.Jos on pokkaa lähettää tuollainen vihjaileva viesti, heidän välillään on jotain "kiellettyä".
Pitävät toistensa seurasta.
Miehesi jättää ilmaan muka vaikutelman, että viesti voi tarkoittaa työasioita, mutta molemmat heistä tietävät, että kyse on heidän kiinnostuksesta toisiaan kohtaan.
Saletisti
pelurimies. Tollasta tekstiä ei voi selitellä. Sorry ap.up
Uutta vauva.fi:ssä
Uusimmat keskustelut
- > Panisitko Duudsoneita?
- > MIES mielipiteitä tästä kuvasta? (EI!!!!!! NAISILLE!!)
- > MIESTEN ketju: Salainen rakkautesi
- > Lisää blogisotajuttua: mitä Nata tarkoittaa tällä?
- > Muslimeille kysymys.
- > Vl-äidit tai muut suurten perheiden äidit-kysymys ruoanlaitosta
- > Lapsikaste
Uusimmat blogikirjoitukset
- > Pyöränistuin vapauttaa
- > Unihäiriöitä
- > Imetyskeskustelu,
- > 24. Viikko
- > Sivusta sanoen: Miksi vegaaniruokavalio?
- > Saako lasta tukistaa?
- > Äideille
© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot

Los Angeles
6.69 m/s