![]() Tiistai 22.5.2012 - Hemminki, Hemmo
|
REKISTERÖIDY |
Keskustelut
Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä
» Aihe vapaa
Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti
Anoppi lässyttää 4 vuotiaalle lapselleni
en ole ikinä kuullut hänen puhuvan normaalisti tyttärelleni. Ja kun mummo puhuu noin niin tietenkin lapsikin alkaa leikkimään vauvaa, pyytää syöttämään jne ja mummohan tekee niin kuin lapsenlapsi käskee. Prkl että ottaa päähän!
Vastaukset
Kaksi vaihtoehtoa
Joko sanot, että nyt loppuu, kasvakaahan jo isoiksitai
Katsot sivusta ja nielet kiukkusi. Ei se lapsi enää teininä anopin lusikasta syö kuitenkaan. Jos se vaan on "heidän juttu". Tuskin kehitykselle kovin pahasta
Anoppi nyt muutenkin antaa lapsille kaiken periksi, heidän luonaan
lapset saavat tehdä ihan mitä vaan. Minusta vaan on kohtuutonta, että melkein 5 vuotiasta syötetään pikkulusikalla kuten jotain pientä vauvaa. ARRGGGH!Vähän hassuahan tuo on, mutta tiedätkö,
kyllä tuo liian vauvana pitäminen kostautuu anopille vielä. Ainakin meidän lapset ovat etääntyneet toisesta mummustaan juuri sen takia, että tämä pitää heitä vauvampana kuin ovatkaan. Odota vaan, kun lapsesi täyttää 6v tai 7v, hän alkaa haluta olla iso, mikä varmasti tulee vaikuttamaan siihen, miten anoppi häneen suhtautuu tai jos ei vaikuta, niin lapsi kyllä itsekin huomaa tilanteen outouden ja välit viilenee.no anoppi sentään välittää lapsesta
mun ex-anoppi ei yleensä muistanut edes lasten synttärietä, ei koskaan ehtinyt tulla kyläilemään edes kutsuttaessa, ja sinnepäin kutsuja tuli ehkä kaksi kertaa vuodessa, eikä häntä vähempää voinut kiinnostaa meidän lapset.Se anoppi nyt sattuu rakastamaan lapsenlastaan
Anna hänen rakastaa tavallaan. Ei se lasta riko. Minä olisin onnellinen jos minun lapsillani olisi isovanhempia.Mummojen ikiaikainen oikeus on hemmotella
lapsenlapsiaan. Ihan luksusongelma sulla. Relaa.Mun anoppi teki samaa.
Nyt on tilanne se, että kumpikaan lapsi ei halua tehdä anopin kanssa oikein mitään. Ovat mieluummin ukin kanssa.Joo
Vedä turpaa.Tässä yksi syy, miksi en tule
ikinä pitämään miniöihin mitään yhteyttä. Naama jatkuvasti norsunvitulla ja tyhjää kitinää joka asiasta.Raha kyllä näille miniöille kelpaa.
minä tein virheitä anoppina
olisin ollut onnellinen jos minun lapsillani olisi isovanhempia.. kun luin näitä viestejä, ajattelin tätä,että kunpa olisin joskus saanut olla mummuni sylissä. olispa ollut joku vanhempi hassahtanut isovanhempi, jolle olisin ollut rakas. Nyt itselläni on paljon lastenlapsia, olen kahden miniän ja yhden vävyn anoppi. Monenlaista olen nähnyt. Kun ajattelen näitä nuoria vasta äitiyteen ja isyyten alkavia, ajattelen..näin minäkin opettelin aikoinani. Minun anoppini ei oikein minua hyväksynyt, kun en ollut rikas. Mutta olen hänen poikaansa ja perhettään rakastanut kaukaa ja hyvin on mennyt. En halua sotkeutua liikaa. Yritetään ymmärtää toisiamme. Ei vihata. Se on lapsille kamalaaUutta vauva.fi:ssä
Uusimmat keskustelut
- > Onko joku välinpitämätön ulkonäkönsä suhteen?
- > Siis kuulutaanko me edelleen Ruotsiin vai miksi tuota estrella-löpinää tunkee joka tuutista ????
- > Suomi tytöt New Yorkissa.
- > Lapsikaste
- > Olisiko miehesi ottanut sinut, jos olisit palstaillut silloin yhtä paljon kuin nykyään?
- > pikkulasten väliaikaiset tatuoinnit ovat Syntiä!
- > Miksi köyhillä on usein supersiistiä?
Uusimmat blogikirjoitukset
- > Pyöränistuin vapauttaa
- > Unihäiriöitä
- > Imetyskeskustelu,
- > 24. Viikko
- > Sivusta sanoen: Miksi vegaaniruokavalio?
- > Saako lasta tukistaa?
- > Äideille
© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot

Los Angeles
6.69 m/s