Tiistai 22.5.2012 - Hemminki, Hemmo
REKISTERÖIDY
Facebook RSS

Unohditko salasanan? Sivukartta
Tilaa lehti
Ovatko rokotuskohut vaikuttaneet perheenne rokotuspäätöksiin?
#########

Keskustelut

Aiheet:
« Takaisin keskustelujen etusivulle

Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä

Näytä:
» Aihe vapaa

Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti

Vierailija - 9.5.2010 18:26  (1/11)

Anoppi lässyttää 4 vuotiaalle lapselleni

en ole ikinä kuullut hänen puhuvan normaalisti tyttärelleni. Ja kun mummo puhuu noin niin tietenkin lapsikin alkaa leikkimään vauvaa, pyytää syöttämään jne ja mummohan tekee niin kuin lapsenlapsi käskee. Prkl että ottaa päähän!

Vastaukset

Vierailija - 9.5.2010 18:33  (2/11)

Kaksi vaihtoehtoa

Joko sanot, että nyt loppuu, kasvakaahan jo isoiksi

tai

Katsot sivusta ja nielet kiukkusi. Ei se lapsi enää teininä anopin lusikasta syö kuitenkaan. Jos se vaan on "heidän juttu". Tuskin kehitykselle kovin pahasta

Vierailija - 9.5.2010 18:56  (3/11)

Anoppi nyt muutenkin antaa lapsille kaiken periksi, heidän luonaan

lapset saavat tehdä ihan mitä vaan. Minusta vaan on kohtuutonta, että melkein 5 vuotiasta syötetään pikkulusikalla kuten jotain pientä vauvaa. ARRGGGH!

Vierailija - 9.5.2010 22:54  (4/11)

Vähän hassuahan tuo on, mutta tiedätkö,

kyllä tuo liian vauvana pitäminen kostautuu anopille vielä. Ainakin meidän lapset ovat etääntyneet toisesta mummustaan juuri sen takia, että tämä pitää heitä vauvampana kuin ovatkaan. Odota vaan, kun lapsesi täyttää 6v tai 7v, hän alkaa haluta olla iso, mikä varmasti tulee vaikuttamaan siihen, miten anoppi häneen suhtautuu tai jos ei vaikuta, niin lapsi kyllä itsekin huomaa tilanteen outouden ja välit viilenee.

Vierailija - 9.5.2010 22:57  (5/11)

no anoppi sentään välittää lapsesta

mun ex-anoppi ei yleensä muistanut edes lasten synttärietä, ei koskaan ehtinyt tulla kyläilemään edes kutsuttaessa, ja sinnepäin kutsuja tuli ehkä kaksi kertaa vuodessa, eikä häntä vähempää voinut kiinnostaa meidän lapset.

Vierailija - 9.5.2010 23:00  (6/11)

Se anoppi nyt sattuu rakastamaan lapsenlastaan

Anna hänen rakastaa tavallaan. Ei se lasta riko. Minä olisin onnellinen jos minun lapsillani olisi isovanhempia.

Vierailija - 9.5.2010 23:03  (7/11)

Mummojen ikiaikainen oikeus on hemmotella

lapsenlapsiaan. Ihan luksusongelma sulla. Relaa.

Vierailija - 10.5.2010 6:24  (8/11)

Mun anoppi teki samaa.

Nyt on tilanne se, että kumpikaan lapsi ei halua tehdä anopin kanssa oikein mitään. Ovat mieluummin ukin kanssa.

Vierailija - 12.5.2010 19:44  (9/11)

Joo

Vedä turpaa.

Vierailija - 12.5.2010 19:46  (10/11)

Tässä yksi syy, miksi en tule

ikinä pitämään miniöihin mitään yhteyttä. Naama jatkuvasti norsunvitulla ja tyhjää kitinää joka asiasta.
Raha kyllä näille miniöille kelpaa.

Vierailija - 16.2.2011 17:30  (11/11)

minä tein virheitä anoppina

olisin ollut onnellinen jos minun lapsillani olisi isovanhempia.. kun luin näitä viestejä, ajattelin tätä,että kunpa olisin joskus saanut olla mummuni sylissä. olispa ollut joku vanhempi hassahtanut isovanhempi, jolle olisin ollut rakas. Nyt itselläni on paljon lastenlapsia, olen kahden miniän ja yhden vävyn anoppi. Monenlaista olen nähnyt. Kun ajattelen näitä nuoria vasta äitiyteen ja isyyten alkavia, ajattelen..näin minäkin opettelin aikoinani. Minun anoppini ei oikein minua hyväksynyt, kun en ollut rikas. Mutta olen hänen poikaansa ja perhettään rakastanut kaukaa ja hyvin on mennyt. En halua sotkeutua liikaa. Yritetään ymmärtää toisiamme. Ei vihata. Se on lapsille kamalaa

© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot
[^]