![]() Tiistai 22.5.2012 - Hemminki, Hemmo
|
REKISTERÖIDY |
Keskustelut
Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä
» Aihe vapaa
Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti
Vaikuttiko lasten saaminen liikennekäyttäytymiseesi?
Muutuitko varovaisemmaksi/kuuliaisemmaksi liikennesääntöjä kohtaan? Myös silloin kun omat lapsesi eivät ole kyydissä?Suosittelen kaikkia kuuntelemaan Pikku 2:sen Musiikkipuun Hertan liikennelaulun. Karua opetusta lapsille välinpitämättömien aikuisten käyttäytymisestä liikenteessä. Onneksi sentään mukaansatempaavalla melodialla.
yle.fi/pikkukakkonen --> musiikkipuu
Vastaukset
Joo, täyttä asiaa tuo biisi.
Muutenkin huippupalvelu tuo musiikkipuu satuineen ym.vaikutti
aloin varovaisemmaksAluksi ei vaikuttanut, ajoin yhtä rauhallisesti kuin ennenkin.
Mutta nyt lapset 5 ja 7v ovat ihan innoissaan autoilusta ja pyytävät aina lisää vauhtia, ei siinä voi olla innostumatta ja kun ne niin ovat onnellisia kun vähän kaahataan...Tampereella Lukonmäessä syntyi suurin riemu kun painoin kaasua kesken mäenlaskun (jotka ei tiedä, niin mäestä varoitetaan liikennemerkillä, jyrkkyys 12%).
Joo!
Mä ajan nätisti ja lainkuuliaisesti kun mulla on lapset kyydissä. Pakko myöntää että joskus yksin ajaessani sitten vähän "revittelen"Mä en kävele enää punasia päin.
Lisäksi asennekasvatan lasta vihaamaan autoilijoita, yksityisautoiluhan on tyhmien ja ahneiden ihmisten huvittelua.Ja sukulaiset sekä ystävät tykkää :)
Lainaus:
Lisäksi asennekasvatan lasta vihaamaan autoilijoita, yksityisautoiluhan on tyhmien ja ahneiden ihmisten huvittelua.
Lisäksi asennekasvatan lasta vihaamaan autoilijoita, yksityisautoiluhan on tyhmien ja ahneiden ihmisten huvittelua.
Ainiin, mutta ei sillä ole mitään väliä, sähän vihaat niitä!
Kickdown!
Eli ei!Uutta vauva.fi:ssä
Uusimmat keskustelut
- > legginsit hoikalla?
- > Kysymys muslimeista, eikä tarkoitus ole loukata.
- > Onko ihminen huora jos hän deittailee varattua?
- > Ällöttää miehen lähentelyt :(
- > Mitä eskariopelle lahjaksi?
- > Mitä ostat perhepäivähoitajalle lahjaksi?? ENSI VIIKOLLA jo vimppa hoitopäivä!
- > MIES mielipiteitä tästä kuvasta? (EI!!!!!! NAISILLE!!)
Uusimmat blogikirjoitukset
- > Pyöränistuin vapauttaa
- > Unihäiriöitä
- > Imetyskeskustelu,
- > 24. Viikko
- > Sivusta sanoen: Miksi vegaaniruokavalio?
- > Saako lasta tukistaa?
- > Äideille
© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot

Los Angeles
6.69 m/s