![]() Tiistai 22.5.2012 - Hemminki, Hemmo
|
REKISTERÖIDY |
Keskustelut
Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä
» Aihe vapaa
Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti
Mitä aiotte tehdä vappuna?
Vastaukset
hmmmmm..
RYYPÄTÄ!Ollaan matkalla
eikä tarvitse onneksi hankkia krääsää ja juhlia.En vappuna mitään
ei oikein vapun juhliminen väentungoksessa kiinnosta enää. Himassa simaa ja munkkeja.Lasten kans leivotaan munkkeja ja syödään
niitä sekä juodaan simaa:)Lähdetään miehen kanssa aikuisten viikonloppua viettämään Helsinkiin. :)
Lapset jää mummoloihin hoitoon. Meidän perheessä vappu ei sinänsä ole sen kummemmin mikään juhla, ihan tavispyhä. Laitetaan kyllä serpentiinejä ja ilmapalloja, mutta emme tee simaa tai munkkeja. Yleensä grillikausi on avattu vappuna, mutta nyt voimme tehdä sen vaikka äitienpäiväviikonloppuna.Ai, että mä ootan vappupäivän piknikkiä! Toivotaan vaan, että on hyvä sää..
Lapsille järjestetään vappujutut
ilmapallot, munkit, piknikit ymAikuisten juttuja ei nyt tehdä. Niitä ehtii sitten tekemään muutenkin.
Pidetään muutaman kaveriperheen kanssa
ensimmäistä kertaa koko perheen vappunaamiaiset. Lapsia porukkaaan mahtuu ikähaitarilla 4kk-11v. Odotan jo innolla, ainoastaan mietityttää miksi ihmeeksi mä pukeutuisin!!!!!!! :DPukeudu minuksi?
flamingoon
colors festivaaliin!Meille
tulee monta perhettä vieraaksi ja sitten nautitaan vapusta. On ilmapalloja, pillejä, serpentiiniä yms. Hyvää vappuruokaa ja simaa. Toki aikuisille tarjotaan myös skumppaa. Naatitaan : )Mennään lasten kanssa perinteiselle
vappumarssille mukaan :)Muutenhan asiaan kuuluu ilmapallot, serpentiinit, simat ja munkit.
Tehään simaa ja pikamunkkeja
Käydään vapputorilla, piknikille jos pääsis.Ehkä veljeni lapsineen pääsee mukaan?
Kaikkea hauskaa koitetaan keksiä yhdessä.
tämmöistä
Anoppi laitaa pöydän koreaksi vappuaattona. Äitini tulee sinne myös ehtoommalla kun pääsee töistä. Sitten juovat alkoholipitoisia juomia, tanssivat ja sitä rataa. Minä ja mies otamme vain rennosti siellä, en voi juoda ollenkaan, sillä olen raskaana. Mies lupasi myös olla juomatta ettei minun tarvitse katsella juopuneita. : ) Olemme suht uusi pari. Toinen vappu meneillään. Viime vappu oli hieman railakas - juotiin ja mentiin ravintoloihin. Oli naamiasiasut päällä kaikilla.simaa ja tippaleipiä
Uutta vauva.fi:ssä
Uusimmat keskustelut
- > Miksi vihreäihoisilla miehillä on usein erikoisia autoja?
- > Ällöttää miehen lähentelyt :(
- > Onko menneisyydessäsi sellaista miestä/suhdetta, jota säännöllisesti haikeana muistelet?
- > Mitä ostat perhepäivähoitajalle lahjaksi?? ENSI VIIKOLLA jo vimppa hoitopäivä!
- > Liikunnan kalorikulutus, mitä tarkoittaa?
- > Olisiko miehesi ottanut sinut jos olisit ollut yhtä lihava kuin nykyään?
- > halpa hotelli helsingissä?
Uusimmat blogikirjoitukset
- > Pyöränistuin vapauttaa
- > Unihäiriöitä
- > Imetyskeskustelu,
- > 24. Viikko
- > Sivusta sanoen: Miksi vegaaniruokavalio?
- > Saako lasta tukistaa?
- > Äideille
© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot

Los Angeles
6.69 m/s