![]() Tiistai 22.5.2012 - Hemminki, Hemmo
|
REKISTERÖIDY |
Keskustelut
Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä
» Aihe vapaa
Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti
Kumman homma hoitaa ehkäisy?
Jos nainen hoitanut ehkäisyn 15 vuotta, mutta nyt ei huvittaisi enää ottaa hormoneja, niin onko väärin toivoa mieheltä vasektomiaa, jos lapsiluku täynnä?
Vastaukset
Miehen homma tietty!
Piuhat vaan poikkiSen homma joka ei halua (lisää) lapsia.
Teidän tapauksessa mies voisi ottaa vuoronsa huolehtimisesta nyt, tasapuolisuuden nimissä.Meillä se on kyllä ihan yhdessä hoidettu
Tai siis tällä hetkellä sen hoitaa mies, kortsuilla. Mun mielestä on väärin painostaa miestä toimenpiteeseen jos hän ei siihen tahdo. Ei kai se hänen syytänsä ole että miehille ei ole juurikaan ehkäisyvälineitä kondomien lisäksi?sen joka ei lapsia halua
Mutta se on ok, että nainen syö vuosikausia hormoneja turhaan?
Eiköhän ap ole jo osuutensa ehkäisyn eteen tehnyt. Senkun lopettaa pillerit, tietysti ilmoittaa miehelle milloin, jotta miehelle jää aikaa reagoida.Lainaus:
Mun mielestä on väärin painostaa miestä toimenpiteeseen jos hän ei siihen tahdo. Ei kai se hänen syytänsä ole että miehille ei ole juurikaan ehkäisyvälineitä kondomien lisäksi?
Mun mielestä on väärin painostaa miestä toimenpiteeseen jos hän ei siihen tahdo. Ei kai se hänen syytänsä ole että miehille ei ole juurikaan ehkäisyvälineitä kondomien lisäksi?
Ei musta ole ok että nainen syö hormoneja jos ei halua
En minäkään halua enkä siksi niitä syö. Olenpahan vaan sitä mieltä että yhteinen ratkaisu voi löytyä muutenkin kuin painostamalla mies lääketieteelliseen toimenpiteeseen jos hän on siihen vastahakoinen. En minä ainakaan katselisi hetkeäkään miestä joka yrittäisi painostaa minua sterilisaatioon vasten tahtoani. Terv. 3 vai mikä nyt olinkaanMulla on törkeät menkat lasten jälkeen
joten mies taitaa taas päästä kuin koira veräjästä. Harkitsen hormonikierukkaa. Ei tämä aina vain ihan oikeudenmukaiselta tunnu.Kiitos vastauksista :-) !
AP
EI ole väärin toivoa miehen vuorostaan hoitavan ehkäisyn mutta
vasektomiaa ei voi vaatia. Sehän ei ole edes mitään ehkäisyä vaan lisääntymiskyvyn eliminoimista lääketieteen keinoin.Uutta vauva.fi:ssä
Uusimmat keskustelut
- > Liikunnan kalorikulutus, mitä tarkoittaa?
- > Olisiko miehesi ottanut sinut jos olisit ollut yhtä lihava kuin nykyään?
- > Mitä ostat perhepäivähoitajalle lahjaksi?? ENSI VIIKOLLA jo vimppa hoitopäivä!
- > halpa hotelli helsingissä?
- > Nainen, pidätkö molempia sormuksia?
- > Satutko muistamaan minut ja pitkän vuodatukseni miesystävästäni, josta sitten erosin?
- > Olisiko miehesi ottanut sinut, jos olisit palstaillut silloin yhtä paljon kuin nykyään?
Uusimmat blogikirjoitukset
- > Pyöränistuin vapauttaa
- > Unihäiriöitä
- > Imetyskeskustelu,
- > 24. Viikko
- > Sivusta sanoen: Miksi vegaaniruokavalio?
- > Saako lasta tukistaa?
- > Äideille
© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot

Los Angeles
6.69 m/s