Tiistai 22.5.2012 - Hemminki, Hemmo
REKISTERÖIDY
Facebook RSS

Unohditko salasanan? Sivukartta
Tilaa lehti
Ovatko rokotuskohut vaikuttaneet perheenne rokotuspäätöksiin?
#########

Keskustelut

Aiheet:
« Takaisin keskustelujen etusivulle

Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä

Näytä:
» Aihe vapaa

Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti

Vierailija - 16.4.2010 21:01  (1/9)

Kumman homma hoitaa ehkäisy?

Jos nainen hoitanut ehkäisyn 15 vuotta, mutta nyt ei huvittaisi enää ottaa hormoneja, niin onko väärin toivoa mieheltä vasektomiaa, jos lapsiluku täynnä?

Vastaukset

Vierailija - 16.4.2010 21:17  (2/9)

Miehen homma tietty!

Piuhat vaan poikki

Vierailija - 16.4.2010 21:27  (3/9)

Sen homma joka ei halua (lisää) lapsia.

Teidän tapauksessa mies voisi ottaa vuoronsa huolehtimisesta nyt, tasapuolisuuden nimissä.

Vierailija - 16.4.2010 21:36  (4/9)

Meillä se on kyllä ihan yhdessä hoidettu

Tai siis tällä hetkellä sen hoitaa mies, kortsuilla. Mun mielestä on väärin painostaa miestä toimenpiteeseen jos hän ei siihen tahdo. Ei kai se hänen syytänsä ole että miehille ei ole juurikaan ehkäisyvälineitä kondomien lisäksi?

Vierailija - 16.4.2010 21:40  (5/9)

sen joka ei lapsia halua

Vierailija - 16.4.2010 21:44  (6/9)

Mutta se on ok, että nainen syö vuosikausia hormoneja turhaan?

Eiköhän ap ole jo osuutensa ehkäisyn eteen tehnyt. Senkun lopettaa pillerit, tietysti ilmoittaa miehelle milloin, jotta miehelle jää aikaa reagoida.

Lainaus:
Mun mielestä on väärin painostaa miestä toimenpiteeseen jos hän ei siihen tahdo. Ei kai se hänen syytänsä ole että miehille ei ole juurikaan ehkäisyvälineitä kondomien lisäksi?

Vierailija - 16.4.2010 21:53  (7/9)

Ei musta ole ok että nainen syö hormoneja jos ei halua

En minäkään halua enkä siksi niitä syö. Olenpahan vaan sitä mieltä että yhteinen ratkaisu voi löytyä muutenkin kuin painostamalla mies lääketieteelliseen toimenpiteeseen jos hän on siihen vastahakoinen. En minä ainakaan katselisi hetkeäkään miestä joka yrittäisi painostaa minua sterilisaatioon vasten tahtoani. Terv. 3 vai mikä nyt olinkaan

Vierailija - 16.4.2010 21:57  (8/9)

Mulla on törkeät menkat lasten jälkeen

joten mies taitaa taas päästä kuin koira veräjästä. Harkitsen hormonikierukkaa. Ei tämä aina vain ihan oikeudenmukaiselta tunnu.

Kiitos vastauksista :-) !

AP

Vierailija - 16.4.2010 22:01  (9/9)

EI ole väärin toivoa miehen vuorostaan hoitavan ehkäisyn mutta

vasektomiaa ei voi vaatia. Sehän ei ole edes mitään ehkäisyä vaan lisääntymiskyvyn eliminoimista lääketieteen keinoin.

© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot
[^]