![]() Tiistai 22.5.2012 - Hemminki, Hemmo
|
REKISTERÖIDY |
Keskustelut
Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä
» Aihe vapaa
Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti
hyvä kampaamo espoosta? nopeita vastauksia,kiitos :)
Vastaukset
Moi!
Hyvä ja kampaamo ja Espoo eivät sovi samaan lauseeseen. TOSI monta olen kokeillut, jopa täältä tulleita suosituksia, mutta tuloksena on vain korokkeelta tippuneita lapsia, huonoja leikkauksia, epämääräisiä hiustupsuja, leikattuja korvia jne.Itse käyn Vantaalla Hairstopissa Myyrmannissa ja siihen olen tyytyväinen. Kuopusta meidän kampaaja ei suostu leikkaamaan, joten hänen tukkansa onkin sitten ihan kauheassa tilanteessa, nyt ajattelin CityShopparin alennuksilla ruveta etsimään hälle parempaa.
moi
meet cuttinclubiin riikan luo... suosittelen...varasin ajan sirpa mansnerilta leppävaara..tuun sitten huomenna kertomaan
apKampaamo Roma Lintuvaarassa.
Olen käynyt ihanalla ja taitavalla Miscalla jo 10 vuotta, kaikki kehuu aina mun hiuksia!hiushuoltamo tapiolassa, tosin
riippuu siitä kenellä siellä käythiushuoltamo tapiolassa
kenellä siellä kannattaa käydä?Kokeile läheltä
Lainaus:
Hyvä ja kampaamo ja Espoo eivät sovi samaan lauseeseen. TOSI monta olen kokeillut, jopa täältä tulleita suosituksia, mutta tuloksena on vain korokkeelta tippuneita lapsia, huonoja leikkauksia, epämääräisiä hiustupsuja, leikattuja korvia jne. Itse käyn Vantaalla Hairstopissa Myyrmannissa ja siihen olen tyytyväinen. Kuopusta meidän kampaaja ei suostu leikkaamaan, joten hänen tukkansa onkin sitten ihan kauheassa tilanteessa, nyt ajattelin CityShopparin alennuksilla ruveta etsimään hälle parempaa.
Hyvä ja kampaamo ja Espoo eivät sovi samaan lauseeseen. TOSI monta olen kokeillut, jopa täältä tulleita suosituksia, mutta tuloksena on vain korokkeelta tippuneita lapsia, huonoja leikkauksia, epämääräisiä hiustupsuja, leikattuja korvia jne. Itse käyn Vantaalla Hairstopissa Myyrmannissa ja siihen olen tyytyväinen. Kuopusta meidän kampaaja ei suostu leikkaamaan, joten hänen tukkansa onkin sitten ihan kauheassa tilanteessa, nyt ajattelin CityShopparin alennuksilla ruveta etsimään hälle parempaa.
Iso Myyrin -kauppakeskuksessa on SalonPiita. (löytyy nettisivutkin) ja siellä on Jonna-kampaaja. Hänellä on hyvä silmä, hän on luova, mukava ja hän osaa käsitellä myös lapsia. Leikkasi ohimennen 2-vuotiaani otsiksen eilen, kun olin kampaajalla.
Suosittelen lämpimästi!
Shortcut Heikintorilla
kellään kokemusta sellon hairstoresta
ois alekuponki sinne, kansiitko mennä? käyn ehkä kerran vuodessa kampaajalla ja juuri muutettu en tiedä täältä läheltä mitään kampaamoja?en casa, tapiola
KARAKALLIOSSA
NICE CUT. SIELLÄ PÄIVI!! EN TIEDÄ KETÄÄN JOKA OLISI OLLUT TYYTYMÄTÖN, SUOSITTELEN KOKEILEMAAN!!!Cuttin clubia Leppävaarassa minäkin suosittelen
Parturi Kampaamo Roma
Eksyin muutama vuos takaperin Espoon Lintuvaarassa olevaan Kampaamo Roman. Lopputulos oli erittäin mieleen ja olen siitä lähtien käynyt siellä, enkä vaihtais.Cuttin´Club Leppävaarassa
on tosi hyvä, samoin Prego Pohjois-Tapiolassa. Sellon Hairstoressa olen käynyt kaksi kertaa, en valitettavasti voi suositella.Ihan paras on
Hiuslinna LaaksolahdessaSnazzy Keilaniemessä
on hyvä, ja siellä kampaaja Sara.Cuttin Club on munkin suosikki
Leppävaarassa.On yksi kokemus ja se riittää...
Lainaus:
ois alekuponki sinne, kansiitko mennä? käyn ehkä kerran vuodessa kampaajalla ja juuri muutettu en tiedä täältä läheltä mitään kampaamoja?
ois alekuponki sinne, kansiitko mennä? käyn ehkä kerran vuodessa kampaajalla ja juuri muutettu en tiedä täältä läheltä mitään kampaamoja?
Hyvä kampaamo
Oon käynyt Salon Hot Hairissa ja aina oon ollut tosi tyytyväinen lähtiessä. :)Suosittelen...
Kauneushoitola Taikaa ja Sallaahei
capelloa voin lämpimästi suositella!hieno tukka ja mahtava palvelu :)suosittelen tätä kampaamoa espoossa
Kävin ottamassa hiustenpidennykset ja olin todella tyytyväinen tulokseen. Mieheni kävi pari viikkoa myöhemmin leikkauttamassa hiuksensa ja näin meidän perheestä tuli kertaheitolla heidän vakioasiakkaansa. Omistaja Tanja leikkasi hänen hiuksensa ja voin OIKEASTI sanoa et hänen hiuksiaan ei ole kertaakaan leikattu noin hyvin. Tarkemmin tietoa löytyy kotisivuilta http://www.kampaamoespoo.fi/West-Hair?
Onko Salon West-Hairin espoon liike mistään kotoisin?Turun parturi-kampaamossa olen käynyt useammankin kerran ja aina olen ollut enemmän kuin tyytyväinen palveluun.
Nyt edessä muutto töiden perässä Espooseen Haukilahteen, mietin olisiko tuo paikka mistään kotoisin?
Vierailija: missä tuo Tanjan kampaamo sijaitsee?
HIUSVARIKKO
tämän kampaamon omistajan pitää oppia enemmän asiakaspalvelutaitoja. Sen sivuilta saa sellaisen kuvan, että on kiva ja ihana ja lapsia rakastava, kun mainosti ja mainostaa edelleen "lapsipaketteja". Todellisuus oli ihan toinen. Ärsyyntynyt ja hyvään asiakaspalveluun kykenemätön!Googlaa
Lainaus:
Onko Salon West-Hairin espoon liike mistään kotoisin?
Turun parturi-kampaamossa olen käynyt useammankin kerran ja aina olen ollut enemmän kuin tyytyväinen palveluun.
Nyt edessä muutto töiden perässä Espooseen Haukilahteen, mietin olisiko tuo paikka mistään kotoisin?
Onko Salon West-Hairin espoon liike mistään kotoisin?
Turun parturi-kampaamossa olen käynyt useammankin kerran ja aina olen ollut enemmän kuin tyytyväinen palveluun.
Tutustu West-Hairin verkkosivuihin: http://www.salonwesthair.fi/omena/palvelut/parturi-kampaamo_espoo ja käy tutustumassa paikkaan.
Muutenkin voisit käyttää hakukonetta, koska Parturi-Kampaamo Tanjan yhteystiedot löytyvät hetkessä netistä: http://www.kampaamoespoo.fi/kampaamo-yhteystiedot.php
Taijan tukkaterkut, Hiusvarikon asiakas
Taija tässä hei, minä tykkään ainakin Hiusvarikosta ihan kauheasti, ihanat hiukset ja aina kiva olo kun lähtee kotiin. Suosittelut!ison omenan salon west-hair
tosin riippuu erittäin paljon siitä, kenellä siellä käy. pari hyvää ja loput ihan onnettomia. myös hiushuoltamo tapiolassa, jossa yksi loistava kampaaja, olisiko ollut nimeltään hanna?Ei tod.
Osaa ainakaan leikata lyhyttä tukkaa pyöreäpäiselle. Tuli sellainen myssymalli, jossa rikotut hiustupsut vedetään kasvoille peittämään pyöreyttä. En häpeä isokokoisuuttani, mutta kampaajat defaulttina vetää aina tollaisen 'tää kaventaa mukavasti sun kasvoja' mallin vaikka mitä pyytäisi.Siis Kampaamo Tanjassa
Ei onnistunut läskipään leikkaus;)matinkylän Hiusvarikko
Me käydään koko perhe Hiusvarikko kampaamossa ja tyytyväisiä ollaan oltu, hinnat edulliset ja kaikkien päät näyttää kivoilta.Hius Adonna Järvenperässä tai Hiuslinna Laaksolahdessa.
Koskaan et pety.kampaamo roma linttuvaarassa
:)parturi kampaamo roma lintuvaara
Olen käynyt kampaamo romassa Miscalla,jo 8 vuotta, ja nyt kun misca on lomalla reija on ihana ja taitava;)olen tosi tyytyväinen
Hyvä kampaamo espoo
Löysin sattumalta uuden paikan espoon lähderannasta hiusmelodi ! Kannattaa käydä, on siisti ja kodikas ja ei ollut kalliskaan. Voin suositella ! www.hiusmelodi.fiHyvä kampaamo espoo
Hei kävin koittamassa hiusmelodia, tää rulettaa,suosittelenjaana s
hyvä kampaamo espoo
Tässä : www.hiusmelodi.fi , mun favorit terv: Jonnatai
Siinä on uus vieressä hiusmelodi , koitas sitä , niin yllätyt , t : JaanaModeface
Tapiolassahyvä kampaamo espoo
HIUSMELODI LÄHDERANNASSA . . . .HYVÄ KAMPAAMO ESPOO
KODIKAS , KOHTUUHINTAINEN , HYVÄ JÄLKITYKKÄSIN KYLLÄ WWW.HIUSMELODI.FI
tätä
minäkin suosittelen;Shortcut Heikintorilla tai stokkaltaUutta vauva.fi:ssä
Uusimmat keskustelut
- > 10 vuotta ilman avioseksiä: mikä parasta vaihtoehto?
- > Aihetta huoleen?
- > legginsit hoikalla?
- > Tavallisessa parisuhteessa tukehtuisin!
- > Mulla on löysä pillu (ov)
- > Mitä ostat perhepäivähoitajalle lahjaksi?? ENSI VIIKOLLA jo vimppa hoitopäivä!
- > pikkulasten väliaikaiset tatuoinnit ovat Syntiä!
Uusimmat blogikirjoitukset
- > Pyöränistuin vapauttaa
- > Unihäiriöitä
- > Imetyskeskustelu,
- > 24. Viikko
- > Sivusta sanoen: Miksi vegaaniruokavalio?
- > Saako lasta tukistaa?
- > Äideille
© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot

Los Angeles
6.69 m/s