Perjantai 3.9.2010 - Soile, Soili, Soila
REKISTERÖIDY
Facebook RSS

Unohditko salasanan? Sivukartta

Keskustelut

Aiheet:
« Takaisin keskustelujen etusivulle

Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä

Näytä:
» Aihe vapaa

Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti

Vierailija - 25.2.2010 21:56  (1/415)

Äidit, jotka väittävät...

etteivät koe tarvetta päästä tuulettumaan ensimmäisen vuoden aikana lapsen syntymästä ovat mielestäni tekopyhiä teeskentelijöitä!!

Rakastan lastani yli kaiken ja hän on tärkeintä maailmassa, mutta siitä huolimatta pieni irtiotto arjesta silloin tällöin tekee hyvää.
On ihanaa viedä vauva yökylään, jotta saa rentouttavan illan jälkeen kerrankin nukkua niin pitkään kuin unta riittää!

Samaiset äidit myös väittävät, että jos parisuhde on hyvä ei tarvitse kahdenkeskeistä aikaa puolisonsa kanssa!
Paskat sanon minä. Terveen, kypsän ja hyvän suhteen merkki on se, että pari haluaa viettää hetkisen aikaa vain kahdestaan ilman "häiriöitä". Huonossa parisuhteessa kahdenkeskistä aikaa ei kaivata.

Olenko oikeasti yksin tätä mieltä? Tätä palstaa lukiessa tulee kyllä sellainen olo!!

Vastaukset

Vierailija - 25.2.2010 21:58  (2/415)

kerrankin

joku puhuu asiaa! :D

Vierailija - 25.2.2010 21:59  (3/415)

no riippuu mitä sillä tuulettumisella tarkoitetaan

kyllä kävelylenkki silloin tällöin yksin on ihan mukavaa. Jos perheessä on vain yksi lapsi, en tosiaan ymmärrä yökyläilyn tarvetta. Kahdenkeskistä aikaahan on aina kun vauva nukkuu, eli lukuisia tunteja joka ikinen vuorokausi. Se on kyllä pakko mainita, että mikään parisuhteen edellytys se kahdenkeskinen aika ei kyllä ole. Jos ei ole niitä lasta hoitavia mummoloita, niin kyllä sitä aikuisen tulee ilmankin selvitä.

Vierailija - 25.2.2010 22:00  (4/415)

mun mielestä mikään asia ei ole yksin omaa niin, kuin itse ajattelee

tilanteita, olosuhteita ja jatkumoita on erilaisia, ja silloin korostuu eri puolet asioissa

en usko, että synnytyksessä lapsensa menettänyt äiti teeskentelisi, jos seuraavan lapsen kanssa haluaisi viettää vuoden tiivistä yhteistä aikaa tai lapsettomuudesta vuosia kärsinyt pariskunta kärsisi tiiviistä yhteiselosta.

Eivät tunteet ole väärin, mutta niiden yleistäminen on hieman yksioikoista.

Vierailija - 25.2.2010 22:02  (5/415)

minua kiinnostaisi tietää

paljonko ap maksat lapsenvahdille kerrasta, ja paljonko siitä hotellista, mihin menet nukkumaan?

Vierailija - 25.2.2010 22:02  (6/415)

hmmmm

ystäväni on sitten tällainen tekopyhä teeskentelijä joka elää surkeassa parisuhteessa.

Ei hän kyllä sellaista kuvaa itsestään ole koskaan minulle antanut enkä sellaisena häntä pidä, mutta ehkä hän vain tekopyhänä on onnistunut näyttelemään kaiken?

Hän ei kaipaa omaa aikaa, eikä ole kiinnostunut "tuulettumisesta" kapakoissa. Hän on kotiäiti ja aina kiinni lapsissaan. Mies on paljon töissä. Ilmeisesti suhde kuitenkin antaa paljon, koska vaikuttaa hyvin onnelliselta siinä. Click

Vierailija - 25.2.2010 22:16  (7/415)

meillä on sitten kaksi tällaista tekopyhää kotona

kumpikaan ei rällää yhtään missään baareissa koskaan kännäämässä. Ehkä joskus käytäisiin yhdessä vaikka elokuvissa, jos se olisi mahdollista.

Vierailija - 25.2.2010 22:20  (8/415)

Veisin mielelläni lapset

yökylään (3 v ja pian 1 v), jos vain olisi jokin paikka mihin voisin heidän viedä.

Kannattaisi olla vähän nöyrempi, ja iloita siitä että itsellä on hienot hoitopaikat/isovanhemmat jotka voi lapsia hoitaa aina tarpeen tullen. Eipä tarttis silloin toisia haukkua tekopyhiksi teeskentelijöiksi

Vierailija - 25.2.2010 22:22  (9/415)

minäkin veisin mielelläni lapsia yökylään jonnekin

emme ole miehen kanssa ollut nyt ainakaan kymmeneen vuoteen yhtään yötä kahdestaan, eikä sellaisia ole tulevina vuosina näköpiirissä.

Vierailija - 25.2.2010 22:27  (10/415)

Meilläkään ei ole oikein ollut paikkaa mihin viedä lasta

yöhoitoon. Lapsi täyttää pian 6 vuotta ja ollaan saatu olla 3 yötä ilman lasta kahdestaan. Tällä hetkellä me ollaan miehen kanssa lähinnä kämppäkavereita, jotka asuu yhdessä tottumuksesta. Mä en ainakaan nauti tästä.

Vierailija - 25.2.2010 22:28  (11/415)

Tekopyhä ilmoittautuu ;D

Mulla on 6v ja 1v ja kumpikaan ole yökylässä ollut ikinä. 6v nyt voisi olla käynyt jo,mutta ei halua. Ehtiihän tuota.
1v en edes laittaisi,pikkuvauvahan se vielä on!!

Lapset kun laitetaan nukkumaan klo 20 niin valvomme miehen kanssa ihan kahdestaan vielä 4-5h. Minusta aikalailla. Teemme yhdessä iltapalaa,keskustelemme,saunomme,katsomme elokuvia,harrastamme seksiä jne jne

Joskus kun haluaa olla oikein levännyt niin menemme aiemmin nukkumaan,jopa klo 21-22 ja aamulla vuorotellen (vkl aamuisin) annamme toistemme nukkua sitten pitkään.
Ja toinen tekee sit aamupalankin valmiiksi.

Mummi hoitaa kyllä mielellään lapsia 2-3h noin kerran kuussa kun käymme elokuvissa,teatterissa tai kuuntelemassa musiikkia. Käymme kylläkin kahdestaan miehen kanssa "tuulettumassa",mies on paras ystäväni ja hän usein "valehtelee" ;D että niin minäkin hänen.

Täysin OMAA aikaa minulla on kun mies on töissä,esikoinen eskarissa ja vauva nukkumassa. Ja esim. nyt kun mies oli vähän flunssassa ja menikin nukkumaan aiemmin.
Niin ja käyn iltapäivisin ulkoilemassa kun vauva nukkuu toiset päikkärit niin saan myös olla ajatuksineni yksin. Click

Vierailija - 25.2.2010 22:30  (12/415)

täällä tekopyhä myös

meidän perheestä löytyy jopa 12-vuotias, joka ei ole koskaan ollut yökylässä. Ei ole tullut eteen paikkaa, minne hän voisi mennä, vaikka mielellään menisikin.

Vierailija - 25.2.2010 22:31  (13/415)

Kyllä mulle riitti tuuletukseksi ihan vain lenkit ja shoppailut

Ihmisten seurasta ja sosiaalisesta elämästä en välitä, joten oli vain hyvä, että oli aina oikea syy olla lähtemättä mihinkään, kun lapset olivat pieniä. Eikä nuo asiat mua kiinnosta vieläkään, vaikka nuorin on jo 7-vuotias. Joskus käyn rokkikeikoilla ja niistä saan energiaa ja vaihtelua kotona oloon.

Ei meillä juurikaan ole tarvetta myöskään miehen kanssa kaksin käydä missään. Joskus käydään joku yön yli hotellissa -reissu tekemässä. Nyt se on helppoakin, kun teinit voi olla kuopuksen vahtina, mutta ei meitä pahemmin kiinnosta. Parisuhde voi hyvin, on voinut jo 31 vuotta.

Vierailija - 25.2.2010 22:32  (14/415)

En mä voi kyllä ketään tekopyhäksi teeskentelijäksi

haukkua sillä perusteella ettei halua baariin. Kaikki eivät ehkä oikeasti viihdy baarissa tai koe tarvetta vielä lapsia hoitoon.

Pahempi mun mielestä on jonkun 5v:n (tai nuoremmankin) äiti, joka kokee kovaa tarvetta mainostaa, ettei heidän lapsensa ole koskaan ollut yökylässä missään, koska he eivät koskaan voisi viedä lapsia hoitoon.

Mä olen siis itse viihtynyt baarissa ja edelleen käyn silloin tällöin. Meillä on ollut myös isovanhemmat, jotka hoitavat lapsia mielellään. Kerran tai pari krt vuodessa käydään miehen kanssa yhdessä syömässä ja istumassa iltaa. Lisäksi molemmat käy muutaman kerran vuodessa omien kavereidensa kanssa.

Vierailija - 25.2.2010 22:33  (15/415)

Mikä

kumma siinä on että heti oletetaan, että vanhemmat lähtevät baariin??
Minä käsittäisin tuulettumisen monella eri tavalla esim. illalliselle ravintolaan ja sieltä elokuviin. Sitten esimerkiksi kotiin saunaan ehkä hierontaa ja pitkät yö unet!

Vierailija - 25.2.2010 22:34  (16/415)

Me käymme yhdessä ulkona kerran kuussa.

Huomiseksi on taas varattu pöytä lempiravintolastamme. Sitten pubiin kuuntelemaan hyvää bändiä, mahtavaa! Lapset ovat kyllä kotona yötä, meillä on vakkarilapsenvahti, joka on meillä noin klo 2 asti yöllä, kunnes tulemme kotiin. Mies herää aamulla kahdeksan aikaan lasten kanssa, aivan mahtavaa sekin. ; ) Mies nimittäin pärjää loistavasti 5 - 6 h yöunilla, itse en todellakaan.

Ihana mies siis kaikin puolin. Hän menee sitten päiväunille vauvan kanssa myöhemmin ja minä vien isommat ulos kävelylle.

Lapsia 3: 6 v, 3 v ja 10 kk vauva.

Vierailija - 25.2.2010 22:34  (17/415)

No

Lainaus:
paljonko ap maksat lapsenvahdille kerrasta, ja paljonko siitä hotellista, mihin menet nukkumaan?

sinulle tiedoksi, että ap:n lapsia tarvittaessa hoitavat vanhemmat tai sisarukset eli ei maksa mitään. Ap ei yövy hotelleissa vaan kotonaan!

Vierailija - 25.2.2010 22:36  (18/415)

no sitten ap ei ehkä kannattaisi haukkua niitä, joilla asiat eivät ole noin hyvin kuin sinulla!

Vierailija - 25.2.2010 22:38  (19/415)

tähän

Lainaus:
kumma siinä on että heti oletetaan, että vanhemmat lähtevät baariin??
Minä käsittäisin tuulettumisen monella eri tavalla esim. illalliselle ravintolaan ja sieltä elokuviin. Sitten esimerkiksi kotiin saunaan ehkä hierontaa ja pitkät yö unet!

ap kommentoi, että juuri tällaista toiminta on tuulettuminen. Ehkä illallisella voi juoda viiniä tai saunassa oluen. Ehkä joskus voi käydä baarissa lasillisella,mutta irtiotto arjesta voi vaikka olla se, että ollaan kotona ja mässytetään ja katsotaan koko ilta elokuvia.
Minäkin kummastelen sitä, miksi aina sanotaan ettei ole tarve lähteä ryyppäämään... Ei minullakaan ole pakko ryyppäämään lähteä. Sääli että ihmisillä on niin vähän mielikuvitusta, että he eivät keksi muuta tekemistä kuin ryyppäämistä, jos lapset on hoidossa!!

Vierailija - 25.2.2010 22:41  (20/415)

kyllä

niitä tekopyhiä löytyy paljon. Sitten haukutaan huonoksi äidiksi. Taitavat vain olla kateellisia kun ei pysty viettämään kahdenkeskeistä aikaa miehensä kanssa! Yökyläily on tärkeää myös äidin jaksamisen kannalta. Jos äiti saa nukkua edes kerran vuodessa kunnon yöunet, tekee se ihmeitä jaksamiselle.

Vierailija - 25.2.2010 22:42  (21/415)

minulle sana tuulettuminen

ei kyllä tarkoita kotona oloa.

Vierailija - 25.2.2010 22:42  (22/415)

heti

taas joku veti herneet nenään! :)
Olen samaa mieltä! Kyllä jokainen äiti tarvitsee hetken omaa aikaa.
ja, kyllä parisuhde on huono ellei halua viettää aikaa kahdestaan!

Vierailija - 25.2.2010 22:44  (23/415)

20

mutta on hyvä muistaa, että ei se yökyläily mikään jaksaminen edellytys ole. Minun lapseni eivät ole koskaan olleet yökylässä, ja olen ollut äiti jo kohta 20 vuotta, ja pakkohan sitä on vain ollut jaksaa, ei voi heittää hanskoja tiskiin siksi,että ei ole mummoloita, mihin lapset laittaa.

Vierailija - 25.2.2010 22:45  (24/415)

Minä

olin tulla hulluksi,kun en päässyt ihmisten ilmoille useaan kuukauteen. Oli ihanaa laittaa illalla itsensä vimpan päälle ja mennä sivistyneesti illalliselle ja sieltä konserttiin. Oli ihanaa nukkua aamulla pitkään ja isovanhemmat toivat lapsen vasta seuraavana päivänä kotiin.

Vierailija - 25.2.2010 22:45  (25/415)

joo joo..

Eiköhän se ole jokaisen oma asia miten "tuulettumisensa" viettää. Joillakin on mahdollisuus laittaa lapsensa hoitoon joillakin ei, mutta ei ketään voi haukkua tekopyhäksi jos ei halua lähteä baariin tai olla öitä erossa lapsista. Itse kyllä nautin joskus "aikuisten" ajasta kun muksu pääsee mummulaan yökylään.

Vierailija - 25.2.2010 22:45  (26/415)

kuka tässä ketjussa on kirjoittanut, ettei halua viettää aikaa kahdestaan?

en löytänyt.

Vierailija - 25.2.2010 22:47  (27/415)

sosiaalisten

suhteiden säilymiseksi on hyvä pitää yllä ystävyyssuhteitaan. Ystävilläni lapsia ja työt, joten ainoa aika tavata on viikonloppuna. Haluamme vaihtaa kuulumisia aikuisten kesken rauhassa ilman lasten huutoa ja riehuntaa. Onko se sitten epänormaalia? Ei mielestäni.

Vierailija - 25.2.2010 22:49  (28/415)

ei

Lainaus:
kuka tässä ketjussa on kirjoittanut, ettei halua viettää aikaa kahdestaan?en löytänyt.

kai tässä ketjussa olekaan,mutta yleinen mielipide tällä palstalla on että hyvä parisuhde ei kaipaa kahdenkeskistä aikaa!

Vierailija - 25.2.2010 22:51  (29/415)

ei

tuulettuminen ole aina sama asia kuin ryyppääminen!
Eikö tekopyhät ymmärrä sitä!

Vierailija - 25.2.2010 22:52  (30/415)

miehesi

Lainaus:
kyllä kävelylenkki silloin tällöin yksin on ihan mukavaa. Jos perheessä on vain yksi lapsi, en tosiaan ymmärrä yökyläilyn tarvetta. Kahdenkeskistä aikaahan on aina kun vauva nukkuu, eli lukuisia tunteja joka ikinen vuorokausi. Se on kyllä pakko mainita, että mikään parisuhteen edellytys se kahdenkeskinen aika ei kyllä ole. Jos ei ole niitä lasta hoitavia mummoloita, niin kyllä sitä aikuisen tulee ilmankin selvitä.

siis on koko päivän kotona kanssasi eikä töissä???

Vierailija - 25.2.2010 22:53  (31/415)

tätä

Lainaus:
Lainaus:

minäkin mietin! ei meillä ole koko päivää aikaa kun mies töissä. yöt nukutaan kun aikainen herätys! Eli hänellä työtön mies!

Vierailija - 25.2.2010 22:54  (32/415)

ap

löi tosiasiat pöytään!!

Vierailija - 25.2.2010 22:58  (33/415)

EIHÄN se sanonut et KOKO päivä aikaa

.Jää meillä työssäkäyvän miehen kanssa silti se 5h yhteistä aikaa

Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
minäkin mietin! ei meillä ole koko päivää aikaa kun mies töissä. yöt nukutaan kun aikainen herätys! Eli hänellä työtön mies!

Vierailija - 25.2.2010 22:58  (34/415)

minä taas uskon

että jotkut ihan oikeasti ovat semmoisia, että eivät kaipaa omaa aikaa ja parisuhteellekaan eivät koe tarvetta antaa omaa iakaa. Meitä on niin moneen lähtöön täällä.

Sitä en kylläkään menisi allekirjoittamaan, että täysi ripustautuminen vauvaan ja parisuheetn laiminlyöminen olisi pidemmän päälle kenellekään hyväksi. Ehkä niitäa sioita pitäisi ajatella vaikka ei niin mieli tekisikään!

Minä olen onneksi sellainen ihminen,että nautin myös välillä kavereiden kanssa olemisesta ja siitä,e ttä saan olla hetken jotain muutakin kuin äiti. Myös parisuhteemme kaipaa irtiottoja perheellisen elämästä. On mahtavaa mennä oman kullan kanssa hotelliin yöksi, käydä leffassa, syömässä, harrastaa villiä seksiä ja nukkua hyvin :) meilä nämä pienet piristeet pitävät meidät kokonaisina ihmisinä.

Vierailija - 25.2.2010 22:59  (35/415)

en

ymmärrä, jos joku käy joka viikonloppu jossain ja lapsi on hoidossa, mutta pari kolme kertaa vuodessa on täysin tervettä ja normaalia!

Vierailija - 25.2.2010 23:01  (36/415)

meillä

Lainaus:

Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:

ainakin vauva nukkuu kun mies töissä. Muuten yöhön asti hereillä... ei meillä ainakaan ole päivittäin hirveästi yhteistä aikaa!! Tuuletus on ainakin meillä tarpeen!

Vierailija - 25.2.2010 23:03  (37/415)

tässä

Lainaus:
että jotkut ihan oikeasti ovat semmoisia, että eivät kaipaa omaa aikaa ja parisuhteellekaan eivät koe tarvetta antaa omaa iakaa. Meitä on niin moneen lähtöön täällä.

Sitä en kylläkään menisi allekirjoittamaan, että täysi ripustautuminen vauvaan ja parisuheetn laiminlyöminen olisi pidemmän päälle kenellekään hyväksi. Ehkä niitäa sioita pitäisi ajatella vaikka ei niin mieli tekisikään!

Minä olen onneksi sellainen ihminen,että nautin myös välillä kavereiden kanssa olemisesta ja siitä,e ttä saan olla hetken jotain muutakin kuin äiti. Myös parisuhteemme kaipaa irtiottoja perheellisen elämästä. On mahtavaa mennä oman kullan kanssa hotelliin yöksi, käydä leffassa, syömässä, harrastaa villiä seksiä ja nukkua hyvin :) meilä nämä pienet piristeet pitävät meidät kokonaisina ihmisinä.

mielestäni hyvä esimerkki terveestä ja kypsästä ajattelusta!

Vierailija - 25.2.2010 23:04  (38/415)

Siis kun lapset menee nukkumaan niin mitä te sitten teette jos ETTE ole miehenne kanssa?? :O

Kuten aiemmin kirjoitin,meidän lapset menee nukkumaan klo 20 ja siitä me vanhemmat valvotaan noin suunnilleen 3-5h eteenpäin KAHDESTAAN.

Vierailija - 25.2.2010 23:05  (39/415)

täälläkin

Lainaus:
Lainaus:

Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:

ainakin vauva nukkuu kun mies töissä. Muuten yöhön asti hereillä... ei meillä ainakaan ole päivittäin hirveästi yhteistä aikaa!! Tuuletus on ainakin meillä tarpeen!

vauva nukkuu miehen ollessa töissä. kahdenkeskistä aikaa jää siis öihin, jolloin mies on väsynyt ja haluaa nukkua, koska aamulla taas aikaisin töihin!
kyllä aikaa on jos mies on työtön!

Vierailija - 25.2.2010 23:14  (40/415)

Ja tastakin pitaa taas

haastaa riitaa! Onko Suomessa joku formula minka mukaan tulee elaa?
Onneksi olen paassyt elamaan vapaaseen yhteiskuntaan, saa olla niinkuin tykkaa, ei kukaan valvo eika vahdi eika syyttele.

Vierailija - 25.2.2010 23:14  (41/415)

Mitä se tuulettuminen sitten on?

Itse en ole kokenut mitään tarvetta viedä vauvaa tai pientä taaperoa yöksi hoitoon, että pääsisimme miehen kanssa tuulettumaan.

Omaa aikaa otan kun huvittaa, käyn jumpassa tms ja miehen kanssa yhteistä aikaa vietämme joka ilta kun lapset (3 alle kouluikäistä) nukkuvat. Sosiaalisia suhteita hoidan puhelimitse, tapaamalla ystäviä jne. Meillä on paljon myös perhetuttuja, joita tapaamme koko perheen voimin ja kyläillään puolin ja toisin ainakin viikottain, usein muutaman kerran viikossa.

Meillä on miehen kanssa erinomainen parisuhde eikä se ole kärsinyt lasten tulosta, päinvastoin. Juuri eilen keskustelimme tästä aiheesta ja molemmat olimme sitä mieltä, että meillä on edelleen hyvä olla yhdessä, puhuttavaa riittää aina ja kaikilla on hyvä olla. Ja kyllä, olen sitä mieltä, että parisuhdetta pitää osata hoitaa ihan siinä arjessa. Jos sitä taitoa ei osaa niin ei baari-ilta tai ravintolaillallinen silloin tällöin suhdetta enää pelasta.

Vierailija - 26.2.2010 0:28  (42/415)

kuka

Lainaus:
Itse en ole kokenut mitään tarvetta viedä vauvaa tai pientä taaperoa yöksi hoitoon, että pääsisimme miehen kanssa tuulettumaan.

Omaa aikaa otan kun huvittaa, käyn jumpassa tms ja miehen kanssa yhteistä aikaa vietämme joka ilta kun lapset (3 alle kouluikäistä) nukkuvat. Sosiaalisia suhteita hoidan puhelimitse, tapaamalla ystäviä jne. Meillä on paljon myös perhetuttuja, joita tapaamme koko perheen voimin ja kyläillään puolin ja toisin ainakin viikottain, usein muutaman kerran viikossa.

Meillä on miehen kanssa erinomainen parisuhde eikä se ole kärsinyt lasten tulosta, päinvastoin. Juuri eilen keskustelimme tästä aiheesta ja molemmat olimme sitä mieltä, että meillä on edelleen hyvä olla yhdessä, puhuttavaa riittää aina ja kaikilla on hyvä olla. Ja kyllä, olen sitä mieltä, että parisuhdetta pitää osata hoitaa ihan siinä arjessa. Jos sitä taitoa ei osaa niin ei baari-ilta tai ravintolaillallinen silloin tällöin suhdetta enää pelasta.

on puhunut parisuhteen pelastamisesta kahdenkeskeisellä ajalla? ei mielestäni kukaan vaan sitä parisuhdetta ei tarvitse pelastaa jos on aikaa olla kaksistaan!

Vierailija - 26.2.2010 0:30  (43/415)

ollaanpa

täällä taas tekopyhiä! yritetään todistella, että me ollaan supervanhempia, jotka eivät ole ikinä väsyneitä arkeen! kakki kaipaavat hetken hengähdystaukoja!

Vierailija - 26.2.2010 0:33  (44/415)

ei

kakkien lapset mene klo 20 nukkumaan!!!!
meillä vauva valvoo ainakin klo 24. ei siinä työssäkäyvä mies enää silloin hereillä ole. älkää rutisko jos joku normaali vanhempi haluaa viettää joskus aikaa vain aikuisten kesken!

Vierailija - 26.2.2010 0:39  (45/415)

eräs

tuttavani sai lapsen eikä häntä saanut enää lähtemään minnekään paitsi kahville äiti-lapsi-piireihin. miestäänkään hän ei päästänyt vaan piti viettää perheen kesken aikaa. ystävät jäivät ja mies jätti, koska heillä ei ollut yhteistä aikaa kaksin. jälkeenpäin tuttavani kertoi,että olisi vaan pitänyt välillä lähteä ulos ja viettää romanttisia hetkiä miehen kanssa jos hän olisi silloin tiennyt että ero tulee ja ystävät kaikkoavat!

Vierailija - 26.2.2010 0:42  (46/415)

juuri

Lainaus:
tuttavani sai lapsen eikä häntä saanut enää lähtemään minnekään paitsi kahville äiti-lapsi-piireihin. miestäänkään hän ei päästänyt vaan piti viettää perheen kesken aikaa. ystävät jäivät ja mies jätti, koska heillä ei ollut yhteistä aikaa kaksin. jälkeenpäin tuttavani kertoi,että olisi vaan pitänyt välillä lähteä ulos ja viettää romanttisia hetkiä miehen kanssa jos hän olisi silloin tiennyt että ero tulee ja ystävät kaikkoavat!

näin on käynyt minille tutuille! naisesta tullut äiti joka ei hellitä lapsestaan sekunniksikaan eikä huomioi miestään. toisin sanoen mökkihöperö pirttihirmu!!! Click

Vierailija - 26.2.2010 1:24  (47/415)

tosiasia

on että monet naiset erakoituvat saatuaan lapsia. Hidän elämänsä pyörii oman pikku perheen ympärillä ja kaikki muu on turhaa.
Ei se tee kenestäkään huonoa äitiä vaikka haluisikin kerran tai kaksi vuodessa lähteä baariin. Järkevämpää on silloin viedä lapset yökylään.
Pitäisikö jokaisen äidin tulla absolutiksi lapsen syntymän jälkeen??

Vierailija - 26.2.2010 1:27  (48/415)

Miksi

on hyväksyttävää, että mies saa käydä tuulettumassa, mutta jos nainen haluaa tehdä samoin leimataan hänet huonoksi äidiksi??
Onko miehilla etuoikeus ottaa etäisyyttä arkeen?

Vierailija - 26.2.2010 1:34  (49/415)

meillä

muijaa ei saanu lähtee mihkään muksun syntymän jälkeen. Hoitoon ei saanu viiä ettei vauva kärsi. muija alko pihtaan ku aina hommiin alettaessa loppuun ei päästy ku muksu heräs. lapseni on mulle tärkee, mutta muija muuttu täysi ja fiilis men siitä. Löysin toisen ku haluaa joskus ees olla täysin kaksin vaiks silki itel kolme mukulaa.
Baareis ei käydä mut leffas, syömäs ja ajelemas ym.
Muksua en oo hylänny. Viikko ja viikko o huoltajuus.

Vierailija - 26.2.2010 1:58  (50/415)

no niin

vauva ssatu nukkumaan ja klo on jo kaksi. Nyt voisi sitten viettää sitä kahdenkeskistä aikaa miehen kanssa... Ai niin, mutta mies on mennyt jo neljä tuntia sitten nukkumaan kun pitää herätä aamulla töihin!
Mites tässä arjessa saa revittyä muka yhteistä aikaa?

Vierailija - 26.2.2010 2:00  (51/415)

miksi

Lainaus:
meidän perheestä löytyy jopa 12-vuotias, joka ei ole koskaan ollut yökylässä. Ei ole tullut eteen paikkaa, minne hän voisi mennä, vaikka mielellään menisikin.

olet mielestäsi tekopyhä, jos veisit lapsesi hoitoon jos paikka olisi? Et kyllä mielestäni sovi ap:n määritelmään. Click
Edellinen 1   2   3   4   5  Seuraava  Viimeinen

» Aihe vapaa

© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot