![]() Maanantai 21.5.2012 - Kosti, Konsta, Konstantin
|
REKISTERÖIDY |
Keskustelut
Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä
» Aihe vapaa
Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti
Mistä lapsen varastelu kertoo? Meillä
on tuttu tyttö joka näpistelee kavereilta ja meiltä on myös hävinnyt tavaroita/leluja hänen käyntinsä jälkeen... Käynyt vain ilmi keskusteluissa muiden vanhempien kanssa että sama ongelma. Nyt pohdimme miten otaa asia esille - eli kaverit vaativat palauttamaan tavarat vai äidit keskustelevat varastelevan lapsen äidin kanssa? Onko kokemuksia? Mielestäni ihan on olot kotona, äiti kyllä aika dominoiva...
Vastaukset
Olisiko huomion hakemista? Minkä ikäinen
on kyseessä?8 -vuotias. Ap
Up
Yhden tutun tytön
isä on vankilassa isojen omaisuusrikosten takia ja omat lapset varastelee jo nyt. Eli jotain on perheessä pielessä, kun toisten oman ottaminen on ihan ok heillä...Aikuiset keskustelkoot ensin keskenään
Kyllä minä ottaisin yhteyttä lapsen äitiin. Jos ei lopu, niin sitten lapsi pannaan.Itse olen kieltänyt omiani leikkimästä eräiden naapureiden kanssa, jotka kasvavat kuin pellossa ja tekevät kaiken maailman hölmöydet. Jos lasten vanhempia ei kiinnosta, niin minun ei tarvitse alkaa naapurin muksuja opastamaan tai antaa heidän opastaa lapsillemme esimerkiksi graffitin tekemisen jaloa taitoa.
Mutta olisiko kellään
vinkkiä miten puuttua tilanteeseen parhaalla tavalla? kiitos... Apitse
haluaisin TIEDON HETI, jos LAPSENI VARASTELEE. Tällöin siihen voi puuttua, MUTTA JOS VANHEMMILLE EI KERROTA NIIN HE EIVÄT VÄLTTÄMÄTTÄ TIEDÄ!!!!kertokaa vanhemmille ennemmikin kuin "juoruatte" pitkin kylää saattaa tehota paremmin.
Uutta vauva.fi:ssä
Uusimmat keskustelut
- > Miksi hoitsu kieltäytyi antamasta tavallista särkylääkettä Tyksissä synnyttäneiden osastolla
- > Turkki tai Bulgaria
- > Perheeseen tuli vauva, miten suhtautua esikoiseen?
- > MIES mielipiteitä tästä kuvasta? (EI!!!!!! NAISILLE!!)
- > Miten Porvoo liittyy av-mammoihin mitenkään?
- > Uusi tutkimus: erisukupuoliset kaksoset päätyvät lastensuojelun asiakkaiksi..
- > Miten/milloin varoitat lapsiasi vieraista ihmisistä?
Uusimmat blogikirjoitukset
- > Pyöränistuin vapauttaa
- > Unihäiriöitä
- > Imetyskeskustelu,
- > 24. Viikko
- > Sivusta sanoen: Miksi vegaaniruokavalio?
- > Saako lasta tukistaa?
- > Äideille
© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot

Los Angeles
5.66 m/s