![]() Maanantai 21.5.2012 - Kosti, Konsta, Konstantin
|
REKISTERÖIDY |
Keskustelut
Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä
» Aihe vapaa
Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti
Oletko koskaan lukenut lapsellesi tai miehellesi tulleita tekstiviestejä?
Vastaukset
Kyllä ja usein.
Olen miehelle tulleita
Luin miehen viestit kun sai vanhalta työkaveriltaan viestin "en vain voi lakata ajattelemasta sinua". Paljasti tuon itse selittelyllään (luuli minun nähneen viestin kun olin ihan vieressä). Siinä vaiheessa kun sain puhelimen, ei ollut mitään kuin äidiltään ja minulta.Asiaa käsitellään uudelleen kunhan lapset kasvavat. Nyt ei vois vähempää kiinnostaa mitä sen puhelimessa on.
ainakin viikottain
Ainaki kaikki Totuuden hetkessä olleet ovat lukeneet!
Sen voi aika helposti yleistää koskemaan kaikkia naisia.Tyttären viestejä olen lukenut.
Onneksi luin. Hänellä oli ystävä jolla oli itsetuhoisiaajatuksia.
Kerroin asiasta kouluterveydenhoitajalle ja hän ammattitaidoilla hoito asian.
toisen viestin lukeminen ilman lupaa on laitonta
Muistakaa se!13-vuotiaan tekstareita olen lukenut
Pakko tietää, missä mennään.useinkin miehen viestejä
kylläkin vain pyydettynä, siis että mies pyytää katsomaan keneltä tuli viesti ja sitten lukemaankin sen jos ei itse pääse puhelimen luo.Eipä ole tarvinnut ilman lupia käydä puhelinta räpläämässä. Ja lapsella ei vielä kännykkää ole (5,5 v)
En tietenkään!
En lue muidenkaan ihmisten viestejä. Ärsyttää sellainen symbioosiajattelu, että kaikki olisi yhteistä....Mulla ei ole mitään salattavaa, mutta minun puhelimeni on minun ja siihen tulevat viestit luen VAIN minä.Lapsen viestejä kyllä, mutta onkin vasta 8-v.
Tosin eipä hänelle niitä yleensä tulekaan, kaveritkin soittavat mieluummin.sama asia kuin yllä
eli mies monesti pyytää lukemaan viestin hänelle, jos sellainen tulee. Mutta en selaile vanhoja viestejä, enkä automaattisesti lue viestiä, vain pyynnöstä.Lapset ovat vasta alaluokkalaisia, eikä heille viestejä tule.
kyllä
ei meillä ole mitään salattavaa toisiltamme.Miehen viestejä useinkin
hän suorastaan pyytää joskus tarkistamaan onko tullut viestejä ja jos on niin keneltä ja mitä asiaa. Hänellä on työpuhelin ja oma kännykkä erikseen ja jättää työkännyn kotiin kun lähtee harrastuksiin ja töihin ei ota kotipuhelintaan. Saatan myös itse avata viestin kun hän ei ole poissa ja välittää sen toiseen puhelimeen edelleen, jos asia on kiireellinen. Minä myös vastaan hänelle tuleviin puheluihin, jos ei satu olemaan juuri paikalla kun puhelin soi (tosin en työpuhelimeen). Välillä myös vaihdamme puhelimia päittäin, omassani kun on navigaattori ja hänellä ei...Mutta tarkistamme myös toistemme sähköposteja, FB sivuja, blogeja, yms. Myös pankkitilit on yhteisessä verkkopankissa, joten näämme toistemme tilitiedotkin, vaikka molemmilla onkin omat rahat ja erilliset tilit.
Miten ihmeessä sinua voi ärsyttää se??
Jos ne toiset ihmiset eivät lue sinun viestejäsi, niin sinulla ei ole mitään syytä ärsyyntyä.Lainaus:
En lue muidenkaan ihmisten viestejä. Ärsyttää sellainen symbioosiajattelu, että kaikki olisi yhteistä....Mulla ei ole mitään salattavaa, mutta minun puhelimeni on minun ja siihen tulevat viestit luen VAIN minä.
En lue muidenkaan ihmisten viestejä. Ärsyttää sellainen symbioosiajattelu, että kaikki olisi yhteistä....Mulla ei ole mitään salattavaa, mutta minun puhelimeni on minun ja siihen tulevat viestit luen VAIN minä.
kyllä
miehen viestejä. Meillä on omat puhelimet mut ihan yhteis ymmärryksessä luetaan toisten viestit. Vähä niin kuin puhelimet olis yhteisiä.olen, miehen
Voin
lukea miehen tekstareita ja hänen FB-profiilissakin käyn useammin kuin hän itse. Postitkin avaa se kumpi ehtii. Ei meillä ole salattavaa, ihan luonnollista meille.Avioliiton "laki" antaa tähän naiselle oikeuden automaattisesti.
Ei todellakaan anna naimisissa olo oikeutta lukea
tekstareita, kirjeitä tai sposteja. Se lupa on erikseen saatava.Moi
Mieheltä jos haluan lukea viestin, niin sanon suoraan että känny tänne.Mies oikeutettu samaan.
Lapsilla ei ole vielä kännyköitä kun ei ole koulussakaan, mutta tulen lukemaan heidän viestejä koska tekstiviestikiusaaminen on yleistä.
Ja vanhemmalla on tähän kasvatuksellinen oikeus ja vastuu.
Sama että katsoo tietokoneelta mitä lapsi koneella tekee.
Kyllä mieheni ei halua salata minulta mitään
Usein jopa pyytää minun näppäilevän tekstarin kun hän sanelee. Pyytää myös lukemaan tekstiviestejä kun ei itse jaksa. Olen tavallaan hänen seksikäs sihteerinsä.Olisin todella huolestunut jos en saisi koskea hänen kännykkäänsä. Se olisis varma merkki epäluottamuksesta ja pettämisestä.
näppäimet lukkoon.
Miehelle tullut viesti aukesi nappia painamalla kun ei ollut näppäin lukossa.ja mitäs sieltä sitten löytyikään.paljon pahaa mieltä ja luottamus pula.Uutta vauva.fi:ssä
Uusimmat keskustelut
- > Mies ei halua lapsia:(
- > Mulla olis paljon kaikenlaista kirpparille
- > Uusi tutkimus: erisukupuoliset kaksoset päätyvät lastensuojelun asiakkaiksi..
- > Paljon saat K-ryhmältä plussaa kuukausittain?
- > Mitä kamalaa päälläsion nyt?
- > Jos lapsilisä olisikin tarveharkintainen?
- > te joilla on käynyt perhetyöntekijä
Uusimmat blogikirjoitukset
- > Pyöränistuin vapauttaa
- > Unihäiriöitä
- > Imetyskeskustelu,
- > 24. Viikko
- > Sivusta sanoen: Miksi vegaaniruokavalio?
- > Saako lasta tukistaa?
- > Äideille
© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot

Los Angeles
5.66 m/s