![]() Maanantai 21.5.2012 - Kosti, Konsta, Konstantin
|
REKISTERÖIDY |
Keskustelut
Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä
» Aihe vapaa
Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti
Mikä on paras huulirasva? Olen kokeillut...
Blistexiä, Miramea, vaseliinia. Ei auta. Talvisin huulet menevät silti "riekaleiksi". Apuja?
Vastaukset
mulla tämä on karkoittanut rikkonaiset huulet talvisin
Elizabeth Arden: Eight Hour Cream Lip Protectant Stick SPF15http://www.shopping4net.fi/Kauneudenhoito/Naisille/Kosmetiikka/Huulet/Eight-Hour-Cream-Lip-Protec
Vitalis tietenkin ja auttaa muutenkin talvella
Bepanthen, ihan se tuubissa oleva rasva ja punainen versio
Aivan paras! Riittää kun laittaa ammuin illoin.No, meinasin ehdottaa
Blistexiä ja Miramen Medilipiä, mutta sanoitkin, että ne ei toimi. Olen kanssa kuullut tuosta kakkosen ehdottamasta mujusta, että toimii.Monet kokeillut
Mulla myös erittäin herkät huulet. Ainoa, mikä auttaa kunnolla, on Lansinoh (juu, se nänninpäävaseliini ;). Se kestää hyvin kosteutta ja pakkasta, suojaa huulet supertehokkaasti ja parantaa nopeasti pienet haavaumat. Ja hinta-laatusuhteeltaan hyvä. Käytän tätä myös lapselle huuliin, rohtumiin ja pieniin nirhaumiin, tietääpä että on ainakin turvallista.sheavoi
myy ainakin l'occitane en provence, ja vissiin myös body shop.Kiitos vinkeistä, voisi kokeilla ensin tuota
Lansinohia ja Bepanthenea, kun niitä on jo valmiiksi kaapissa. :)ap
Tässä maaaaaailman paras!
Oletko kokeillut tätä Blistexiä? Minäkin tuhansia kokeilleena vihdoin muutama vuosi sitten löysin tämän, ja en ole luopunut sen jälkeen! Ihana, viilentavä tunne huulilla, kosteuttaa ja tarvitsee laittaa vaan kerran päivässä, laitan iltaisin. Myydään sellaisessa oranssissa pahvipakkauksessa.http://hopscotchgrace.files.wordpress.com/2009/08/blistex-lip-conditioner.jpg
Kas löysinpä kuvan siitä pakkauksestakin:
http://www.keypharm.com.au/products/images/prod_blistex.jpg
Minustakin kaikki muut Blistexit ja kaikki muutkin kokeilemani merkit on ihan yhtä tyhjän kanssa. Kaverini kehui aikanaan tuota minulle ja onneksi kokeilin!!
louis widmerin huulirasva.
saa apteekista, maksaa noin 8 e. on aurinkosuojaakin jkv, levittyy hyvin ja riittävän ohuena kerroksena.muuta en käytäkään. :)
9 lisää vielä
että minulla ainakin tosi riittoisa, yksi kestää monta kuukautta ja maksaa noin 3-4e purkki. Kannattaa todella kokeilla jos et ole vielä kokeillut!9 lisää taas
että on myös aurinkosuoja tuossa, olikohan 15.Tummeli
se on paras kaikkiin ihojuttuihin ja on ollut pitkään tuotannossa, harmi ettei oikein pääkaupunkiseudulta tahdo löytyä mutta Tarjoustalossa on sitä ainakinkoita voiteiden lisäksi myös b-vitamiinia
- mulla halkeilee huulten iho silloin kun en saa tarpeeksi b-vitamiineja.Uutta vauva.fi:ssä
Uusimmat keskustelut
- > Mulla 80F-rinnat, mies kuulemma tykkää a-b-kupeista!
- > Turussa asuvia mammoja?
- > MIESTEN ketju: Salainen rakkautesi
- > Hassuja fetissejä:)
- > oletko koskaan juossut maratoonia tai tunnetko ketään maratoonaria?
- > Kenellä herkistynyt iho raskausaikana?
- > Jos lapsilisä olisikin tarveharkintainen?
Uusimmat blogikirjoitukset
- > Pyöränistuin vapauttaa
- > Unihäiriöitä
- > Imetyskeskustelu,
- > 24. Viikko
- > Sivusta sanoen: Miksi vegaaniruokavalio?
- > Saako lasta tukistaa?
- > Äideille
© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot

Los Angeles
5.66 m/s