![]() Maanantai 21.5.2012 - Kosti, Konsta, Konstantin
|
REKISTERÖIDY |
Keskustelut
Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä
» Aihe vapaa
Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti
Ehdotelkaa erikoisia kauniita tytön nimiä! :)
Itse olen tykästynyt Mineaan, mitäs muita...?
Vastaukset
eipä Minea enää kovin erikoinen ole
Nyt jotain mummojen nimiä: Martta, Siiri jneMutta koska muotiin tulevat taas: Pirkko, Ritva, Pirjo..?
Adele
joo, nyt jos haluaa olla erikoinen
niin valitsee seuraavanlaisia:Pirjo
Sinikka
Seija
Kati
Sari
Raija
Kaija
jne...
Salli, Greta, Gunvor, Sigrig, Kerttu,
4:
Kunnon juntti nimet!:D HuhhuiJolanda, Kerensa, Odessa, Fiia, Bea, Miila, Vesta, Viola, Luna, Safira
Kumpi on tärkeämpää kauneus vai erikoisuus?
Meillä on Fina
Aava, Hilla, Pihla, Kanela
Joo, viimeksi
eilen isukki huuteli puistossa Mineaa. Semmoinen pyöreäposkinen pullukka sieltä sitten ohi kirmasi.Mineahan on Sinuhe egyptiläisestä peräisin. Sieltä löytyisi muitakin hyviä naisen nimiä:
- Merit
- Nefernefernefer (taatusti olisi kaunis ja erikoinen)
- Baketamon
- Teje
- Kipa
- Ankhsenaton
noin ensi alkuun.
myös erikoinen voi olla kaunis
Frida, Olga, Helga, Malin, Ulrika, Ursula
mikä on ap:n mielestä kaunis?
Moi 12.
Tottakai voi. Mutta ajattelin että voiko kauneudesta tinkiä jos tarpeeksi erikoinen, tai toisinpäin... ;) t.8Niin tiesinkin kyllä että Minea ei enää kovin harvinainen nimi ole.
Kaunis kuitenkin :)Pidän vanhanajan nimistä.. Katariinakin olisi yksi vaihtoehto etunimeksi. Mutta haluan lapselle sellaisen nimen mitä ei "jokaisella" ole.
ap
Annukka, Maija, Maike, Maire, Meiju, Karin, Kerstin
Minerva
olisko nämä vanhanajan nimiä
Heljä, Sylvia, Silvia. Myös suomenkieliselle Ingrid tai Astrid voisi sopia tosi nätisti.Vinkki: hautausmailta löytää paljon nättejä, erikoisia ja vanhanaikaisia nimiä.
Kanerva
Sunniva, Lastikka, Aune, Inkeri, Valpuri ovat olleet kovasti käytössä esim. 350v sitten
Lainaus:
Pidän vanhanajan nimistä..
Pidän vanhanajan nimistä..
Onerva, Sinikka, Helena, Laila
Paula, Leila, Laila
Maura, Luisa. Silvia
yksi hieno vanhanajan nimi
mitä ihan tosissaan olen välillä miettinyt, on Kyllikki! Sukunimestä riippuen voisi kuulostaa tosi nätiltä, eikä kaimoja samanikäisissä varmaan paljoa olisi...Myös muut -ikki sarjan nimet Tuulikki, Aulikki jne voisivat olla kivoja.
Afra
Nimiä
SerafiaEvelia
Eugenia
Eufemia
Malva
Malviina
Eelin
Anne
KAunis, kansainvälinen nimi. Eikä taatusti tule ihan heti vastaan pikkutyttöä nimeltä Annecatalina
Ehdottomasti
Kerttu! Niin ihana nimi pikkutytölle ja tietysti vähän isommallekin, :)Leila on kaikkein kaunein, vaikkei mikään erikoinen
Melinda
Tilda
Tinka tai Tinjakauneimmat tytönnimet
mielestäni ovat Ilana, Camilla ja ElenaUlla :)
Marjatta, Seija, Hanna, Soile, Merja, Mirjami, Anja... Mun makuun vanhoja ja kauniita... Ei kuitenkaan erikoisia... Mitäs mieltä ap? :)Senja, Sonja, Lyydia, Kustava
Maaria.
Hilla, Hilja, Helmi.Linnea, Liliana, Loviisa, Lahja
Lise
Tuossa toisessa ketjussa jonkun lasten nimet oli Lena ja Lise.Lise on tosi kiva, ei ihan tavallinen, mutta kuitenkin ihan simppeli.
Liise kävisi kanssa.
Anna ja Maria ovat
aika perinteisiä ei vain suomessa vaan muuallakin maailmassa.Mutta itse pidän nimestä Beata. Törmäsin nimeen kerran töissä kun selasin läpi vanhoja kirkonkirjoja
Friida
Minea on kaunis nimi!
Samoin Elena, Olivia, Helmiina, Helmi, Matleena, Matilda, Lyydia, Lilja, Lumia...Eihän nuo junttinimiä ole,
vaan tällä hetkellä varsin edistyksellisiä. ;)Lainaus:
Kunnon juntti nimet!:D Huhhui
Kunnon juntti nimet!:D Huhhui
Entäs Adeliina?
Heh,
Minulle neuvolan täti sanoi että älä vain koskaan laita nimeksi Melena, se tarkoittaa suomeksi veriuloste.Meillä nimittäin on jo yksi versio tuosta nimestä tytöllä. =)
Mietin tuota harvinaista
että, mikä sitten on harvinainen? Omalla lapsellani on yhtenä nimenä sellainen, joita ei väestörekisterissä oli kuin yksi joskus kauan sitten annettu meidän nimen lisäksi. Kun taas sitten Minea, jota on tänä vuonna 64kpl niin se ei taas ehkä ole enää niin harvinainen (mun mielestä), mutta on kumminkin vähän eri kun vaikka esim. Maria tms.mikä
versio melenasta teillä on?t: elenan äiti
Sinulle 47,
Milena =)Minusta Elena on myös todella kaunis nimi, samoin kuin Mineakin.
hei milenan äiti
Milena on kiva nimi mut Melena ei mielestäni kuulosta hyvälle! Ei vaikkei tietäis mitä tarkoittaa... Milena on tosi kiva kun on harvinainen muttei liian erikoinen, tosi hyvä löytö. Mulle tuo Elena nimi oli löytö.. = )Milenasta tuli kyllä mun uusi suosikki!
Ak
Annika, Elina, Aila, R
Uutta vauva.fi:ssä
Uusimmat keskustelut
- > Miksi te haukutte värikäs pipsa blogia?
- > Kaverit siipeilee meidän loma-asunnolla. Miten olla kohtelias, mutta kieltäytyä?
- > Mikkeliläiset hoi! Millainen kaupunki on Mikkeli?
- > Lisääntynyt valon määrä ahdistaa - mistä johtuu? ev
- > Pricilla Chan ihanan tavallisen oloinen
- > Mitä kamalaa päälläsion nyt?
- > Kuinka vanha olet? Parisuhteesi? Lapsia?
Uusimmat blogikirjoitukset
- > Pyöränistuin vapauttaa
- > Unihäiriöitä
- > Imetyskeskustelu,
- > 24. Viikko
- > Sivusta sanoen: Miksi vegaaniruokavalio?
- > Saako lasta tukistaa?
- > Äideille
© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot

Los Angeles
5.66 m/s