Maanantai 21.5.2012 - Kosti, Konsta, Konstantin
REKISTERÖIDY
Facebook RSS

Unohditko salasanan? Sivukartta
Tilaa lehti
Ovatko rokotuskohut vaikuttaneet perheenne rokotuspäätöksiin?
#########

Keskustelut

Aiheet:
« Takaisin keskustelujen etusivulle

Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä

Näytä:
» Aihe vapaa

Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti

Vierailija - 18.6.2009 10:29  (1/23)

Ollaanko luuseraita, kun vietetään juhannus kotona ilman vieraita?

Vastaukset

Vierailija - 18.6.2009 10:32  (2/23)

Jep

Jussiin kuuluu mökki, sukulaiset ja paljon viinaa

Vierailija - 18.6.2009 10:32  (3/23)

jos näin on niin sit mekin ollaan

ajateltiin käydä yhdessä juhannustapahtumassa perjantaina ja ehkä eläinpuistossa joku toinen päivä mutta muuten ollaan kotona perheen kanssa.

Vierailija - 18.6.2009 10:33  (4/23)

Kolmonen voisi olla meidän perhe :)

Meillä on aika samansuuntaisia suunnitelmia.

Vierailija - 18.6.2009 10:34  (5/23)

me ollaan kans ihan himassa!

mielestäni 3 tekee jo kauheesti jussina. Juhannusjuhlat ja eläinpuisto samana viikonloppuna, huh!

Vierailija - 18.6.2009 10:35  (6/23)

täälläkin luuseriperhe

Noilla säätiedoilla ei viitsi suunnitelmia tehdä. Jos ei sada grillataan pihalla ja jos sataa niin tulee ne lihat/makkarat uunissakin.

Vierailija - 18.6.2009 10:38  (7/23)

täällä luuseriperhe

kaikki ystävät menevät omien vanhempiensa mökeille. Meillä ei sellaista ole.

Vierailija - 18.6.2009 10:52  (8/23)

niin mekin

Ei ole omaa mökkiä eikä vanhempienkaan.
Eikä kukaan kaveri ole ikinä kutsunut omille mökeilleen.
Mutta... näin juhannuksen alla aina harmittaa ja olen kateellinen, kun muilla on vaikka mitä suunnitelmia.
Mutta Jussin jälkeen olen vain tyytyväinen, kun kuulen mitä kaikkea onkaan niillä mökeillä aina tapahtunut!

Vierailija - 18.6.2009 10:57  (9/23)

No ette ole! Me ollaan, kun mennään anopin mökille

Taas auton nokka kääntyy kohti anopin mökkiä, vaikka ei yhtään huvittais mennä sinne. Sekä mulla että miehellä on ollut kova kiire töissä ennen kesälomia, koti on rempallaan ja koko perhe väsynyt. Kaikista parasta olisi jäädä kotiin nukkumaan unirästit pois ja saunoa rauhassa ihan omassa saunossa! Mutta ei, taas lähdetään tien päälle. Onneksi parin viikon päästä alkaa LOMA! Ja silloin mua ei kyllä viedä anoppilaan kuin pakkopaidassa.

Vierailija - 18.6.2009 11:17  (10/23)

todellakin mieluummin kotona

kun vastentahtoisesti jossain ryyppyjuhlissa

Vierailija - 18.6.2009 11:23  (11/23)

Meillä

on grillaus- ja pelisuunnitelmia (krokettia ja lautapelejä) juhannukseksi, kotosalla siis. Vieraita saa tulla, jos on tullakseen, mutta tällä tietoa ei ole.

Vierailija - 18.6.2009 11:26  (12/23)

ihan sama

ihan sama koko juhannus, pakkojuhla...

Mä ainakin tietoisesti totesin tänä vuonna että kotona ollaan ilman vieraita niin ei tartte passata ketään. Mä en vaan jaksa sitä ruoan laittoa ja tuositävietätäotatkojotainonkokaikkeatarpeeksi- meininkiä :)

Vierailija - 18.6.2009 13:13  (13/23)

Ette ole

Vaikka olenkin suomalainen en voi muuta kuin ihmetellä tätä kansanhulluutta.
Torstai hirveässä ruuhkassa ensin ruokakaupassa, sitten taiteilua täydessä tieliikenteessä. Jos tästä selviää hengissä voi perille päästyään (joko keskelle korpea tai ehkä jopa saaressa) harjoittaa kaikenlaisia juhannustaikoja ja muita temppuja, joilla suomalaisesta yleensä henki lähtee.
Sunnuntaina, jos henki vielä pihisee, alkaa kansamme yhteinen rallikisa kotia kohti.
Onpa ihanaa... Tehkäämme sama ensivuonna uudestaan.

Vierailija - 18.6.2009 13:20  (14/23)

Ette ole, mutta

minusta juhannus on vuoden paras juhla. Olemme jo mökillä, kaupassa on käyty eilen ilman ruuhkaa ja vieraat saapuvat illalla. Jäämme tänne joten ruuhkassa ei tarvii ajaa takaisin.
JOulu on sitten se mitä minä inhoan, olemme silloin usein ulkomailla = valmis ja halpa matka esim kanarialle, emme ole miljonäärejä.

Vierailija - 18.6.2009 13:30  (15/23)

Ette todellakaan ole, itse haaveilen että voisin tehdä samoin..

En jaksaisi millään lähteä miehen vanhempien mökille, joss on sen koko suku, aarghhh!

Vierailija - 18.6.2009 13:31  (16/23)

Tämä voisi olla minun kirjoittamani teksti :)

Lainaus:
ihan sama koko juhannus, pakkojuhla...

Mä ainakin tietoisesti totesin tänä vuonna että kotona ollaan ilman vieraita niin ei tartte passata ketään. Mä en vaan jaksa sitä ruoan laittoa ja tuositävietätäotatkojotainonkokaikkeatarpeeksi- meininkiä :)

Vierailija - 18.6.2009 13:38  (17/23)

Niin mekin tehdään..

Meillä kyllä olis mökki, tai minun vanhemmilla, mutta +8 ja sadetta, niin ei kiinnosta. Mökki kun on "oikea" vanha kesämökki, ilman sähköjä, ilman juoksevaa vettä.

Vierailija - 18.6.2009 13:51  (18/23)

Niin mekin, mutta emme todellakaan ole luusereita

IHan älykkäitä ollaan.
( :

Vierailija - 18.6.2009 16:00  (19/23)

MEkin ollaan kotona, eikä mielestämme luusereita...

Vaihtoehtoina olis ollut mökki ja vanhempien koti (maatila), mut kun vettä ja vilua on luvannut koko viikonlopuksi, niin mieluummin ollaan kotona, täällä on kuitenkin jotain fiksuakin tekemistä.

Vierailija - 18.6.2009 18:33  (20/23)

Minusta on vähän luuseria kysellä tuollaista.

Ts. mitä väliä, mitä muut ajattelevat. Luuserit vaan miettivät sitä.

Ja olen kyllä sitä mieltä, että aika moni näistä kotiin jäävistä lähtisi mielellään johonkin juhlimaan (ei ole yhtä kuin kännäämään), jos vaan tulisi mukava kutsu.

Vierailija - 18.6.2009 18:36  (21/23)

Mekin ollaan oltu.

Kaverit viettivät kaikki jussinsa vanhempiensa mökeillä yms, eikä omilla vanhemmilla ole mökkiä. Nyt onneksi ollaankin siinä tilanteessa, että voidaan itse kutsua väkeä maalle, meidän taloon. :)

Vierailija - 18.6.2009 18:38  (22/23)

minä ainakin olen kotona perheeni kanssa ja ihan vapaaehtoisesti ja mielellään

Lainaus:
Ts. mitä väliä, mitä muut ajattelevat. Luuserit vaan miettivät sitä.

Ja olen kyllä sitä mieltä, että aika moni näistä kotiin jäävistä lähtisi mielellään johonkin juhlimaan (ei ole yhtä kuin kännäämään), jos vaan tulisi mukava kutsu.

Vierailija - 18.6.2009 22:26  (23/23)

Ei tod.

Ihan tavallinen viikonloppu.

© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot
[^]