![]() Maanantai 21.5.2012 - Kosti, Konsta, Konstantin
|
REKISTERÖIDY |
Keskustelut
Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä
» Seksi
Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti
Saako naisella olla muotoja
eli jos vatsa on jäänyt hieman pyöreäksi synnytysten jälkeen,ym.häiritseekö se kiihottumista,ym?Itsestäni tiedän että mulla ei raskausarpia,ei selluliittiä reisissä,vatsassa,muta vatsani pömpöttää helposti;/..
Vastaukset
Häiritseekö sinun kiihottumistasi jos miehen vatsa pömpöttää?
Ap:ehkä häirii,jos joku h-tin
kaljamaha ois vastassa;( Omalla äijälläkin sitä löytyy,ei oo silti häirinny yhtään,samalla lailla siinä vatsan päällä olen keikutellut itseäni menemään kuten aina;)Läskit äijät ei kyl ehkä ihan menis läpi!Siis ap:n kysymys kuuluu, että "saako naisella olla läskiä mahassa?"
Lainaus:
eli jos vatsa on jäänyt hieman pyöreäksi synnytysten jälkeen,ym.häiritseekö se kiihottumista,ym?Itsestäni tiedän että mulla ei raskausarpia,ei selluliittiä reisissä,vatsassa,muta vatsani pömpöttää helposti;/..
Joo, siis muoto nimenomaan mahassa on kaikkien miesten mielestä aivan mielettömän kiihottavaa. Kunnon pömppis, kaljareppu siinä rintojen alla, niin ah! Joo, muotoja, just. Mahaläskiä voi tietenkin kauniisti kutsua "muodoksikin", mutta eiköhän se nyt ole vain sitä ihraa vyötäröllä. Yhtä kiihottavaa kuin miestenkin kaljamahat.
Mikä s**t*nan idiootti näitä aloituksia viljelee.
Ei
saa vaan pitää olla muotojaOoksa
Lainaus:
Lainaus:
Joo, siis muoto nimenomaan mahassa on kaikkien miesten mielestä aivan mielettömän kiihottavaa. Kunnon pömppis, kaljareppu siinä rintojen alla, niin ah! Joo, muotoja, just. Mahaläskiä voi tietenkin kauniisti kutsua "muodoksikin", mutta eiköhän se nyt ole vain sitä ihraa vyötäröllä. Yhtä kiihottavaa kuin miestenkin kaljamahat. Mikä s**t*nan idiootti näitä aloituksia viljelee.eli jos vatsa on jäänyt hieman pyöreäksi synnytysten jälkeen,ym.häiritseekö se kiihottumista,ym?Itsestäni tiedän että mulla ei raskausarpia,ei selluliittiä reisissä,vatsassa,muta vatsani pömpöttää helposti;/..
ottanu lääkkeesi tänään?
Erektion parannus.
Kovempi erektio sekä lisää seksuaalista halukkuutta.Tehokkaat ja turvalliset valmisteet, actionforte, Argimax, prelox, Kp2000, Superman ym.
http://www.luontaispiste.palvelee.fi
Uutta vauva.fi:ssä
Uusimmat keskustelut
- > No nyt tuli sressi ekaluokkalaisen POJAN kevätjuhlavaatteista!
- > Onko kaikilla 10v pojilla vielä kaverisynttärit.
- > Mitä kamalaa päälläsion nyt?
- > Onko sinusta törkeän/ ilkeän näköistä kun rintsikat vilkkuu
- > 2v lapsi oirehtii siitepölyyn yskimällä ja yöt kamalia. muilla?
- > Ostin mahaa litistävät ja peppua tukevat
- > KArvainen mies ja siivouksen haasteet (karvaongelma).
Uusimmat blogikirjoitukset
- > Pyöränistuin vapauttaa
- > Unihäiriöitä
- > Imetyskeskustelu,
- > 24. Viikko
- > Sivusta sanoen: Miksi vegaaniruokavalio?
- > Saako lasta tukistaa?
- > Äideille
© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot

Los Angeles
5.66 m/s