Maanantai 21.5.2012 - Kosti, Konsta, Konstantin
REKISTERÖIDY
Facebook RSS

Unohditko salasanan? Sivukartta
Tilaa lehti
Ovatko rokotuskohut vaikuttaneet perheenne rokotuspäätöksiin?
#########

Keskustelut

Aiheet:
« Takaisin keskustelujen etusivulle

Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä

Näytä:
» Seksi

Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti

Vierailija - 4.2.2012 12:59  (1/7)

Saako naisella olla muotoja

eli jos vatsa on jäänyt hieman pyöreäksi synnytysten jälkeen,ym.häiritseekö se kiihottumista,ym?Itsestäni tiedän että mulla ei raskausarpia,ei selluliittiä reisissä,vatsassa,muta vatsani pömpöttää helposti;/..

Vastaukset

Vierailija - 4.2.2012 13:02  (2/7)

Häiritseekö sinun kiihottumistasi jos miehen vatsa pömpöttää?

Vierailija - 4.2.2012 13:07  (3/7)

Ap:ehkä häirii,jos joku h-tin

kaljamaha ois vastassa;( Omalla äijälläkin sitä löytyy,ei oo silti häirinny yhtään,samalla lailla siinä vatsan päällä olen keikutellut itseäni menemään kuten aina;)Läskit äijät ei kyl ehkä ihan menis läpi!

Vierailija - 4.2.2012 13:10  (4/7)

Siis ap:n kysymys kuuluu, että "saako naisella olla läskiä mahassa?"

Lainaus:
eli jos vatsa on jäänyt hieman pyöreäksi synnytysten jälkeen,ym.häiritseekö se kiihottumista,ym?Itsestäni tiedän että mulla ei raskausarpia,ei selluliittiä reisissä,vatsassa,muta vatsani pömpöttää helposti;/..

Joo, siis muoto nimenomaan mahassa on kaikkien miesten mielestä aivan mielettömän kiihottavaa. Kunnon pömppis, kaljareppu siinä rintojen alla, niin ah! Joo, muotoja, just. Mahaläskiä voi tietenkin kauniisti kutsua "muodoksikin", mutta eiköhän se nyt ole vain sitä ihraa vyötäröllä. Yhtä kiihottavaa kuin miestenkin kaljamahat.

Mikä s**t*nan idiootti näitä aloituksia viljelee.

Vierailija - 4.2.2012 15:08  (5/7)

Ei

saa vaan pitää olla muotoja

Vierailija - 4.2.2012 15:10  (6/7)

Ooksa

Lainaus:
Lainaus:
Joo, siis muoto nimenomaan mahassa on kaikkien miesten mielestä aivan mielettömän kiihottavaa. Kunnon pömppis, kaljareppu siinä rintojen alla, niin ah! Joo, muotoja, just. Mahaläskiä voi tietenkin kauniisti kutsua "muodoksikin", mutta eiköhän se nyt ole vain sitä ihraa vyötäröllä. Yhtä kiihottavaa kuin miestenkin kaljamahat. Mikä s**t*nan idiootti näitä aloituksia viljelee.

ottanu lääkkeesi tänään?

Vierailija - 4.2.2012 16:20  (7/7)

Erektion parannus.

Kovempi erektio sekä lisää seksuaalista halukkuutta.
Tehokkaat ja turvalliset valmisteet, actionforte, Argimax, prelox, Kp2000, Superman ym.

http://www.luontaispiste.palvelee.fi

© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot
[^]