Maanantai 21.5.2012 - Kosti, Konsta, Konstantin
REKISTERÖIDY
Facebook RSS

Unohditko salasanan? Sivukartta
Tilaa lehti
Ovatko rokotuskohut vaikuttaneet perheenne rokotuspäätöksiin?
#########

Keskustelut

Aiheet:
« Takaisin keskustelujen etusivulle

Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä

Näytä:
» Seksi

Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti

Vierailija - 25.9.2009 13:23  (1/100)

"Valtavan kokoista pillua"

-ketju sai aikaan tämän aloituksen. Naisena mietin että mistäs hiivatista sen tietää, onko oma valtava vai ei? Ja kuinka valtava voi valtava olla, onko kyse siis puristuksen tunteesta tai sen puutteesta, eikö ne pelkät seinämät tunnu "miltään"? Mun on vähän vaikea käsittää tätä, pitäisi päästä päiväksi mieheksi (ja sellaiseksi mielellään joka saisi sinä päivänä naista)... Ja jotkut kuulemma tykkää väljästä, no miksi, jos ei se tunnu miltään?

Itsellä kun ei ole mitään vertailupohjaa muihin naisiin eikä omaakaan ole tullut sisältä pahemmin ronklattua, aiemmin ajattelin että valtavan kokoinen olisi lähinnä vitsi, mutta ehkä se ero sitten voi olla... valtava (kiitos vauva-lehden seksipalsta!).

Olen yhden synnyttänyt 6 vuotta sitten ja sen jälkeen laiskanlaisesti jumppaillut. Kukaan ei ole mitään sellaista sanonut (ei kaiketi ole asia joka huikataan ohimennen tyyliin "kiva paita sulla tänään") enkä ole kysynyt ikävän vastauksen pelossa... :D Jotain yrittänyt tulkita sellaisista merkeistä, että esim. joskus ei joltain satunnaiselta kumppanilta ole millään irronnut, joku joskus pyytänyt pitämään kädellä lisäksi kiinni varresta tms. Näistä voisi siis ehkä tulkita että jotain "vikaa" on... :D Mutta toisaalta, aina on joku tykännytkin ja kehunut (kohteliaisuudesta?). Sormettaminen 3 tai 4 sormella tuntuu vähän ikävältä, mutta voiko siitäkään mitään päätellä. Kyllähän ne sisään menee mutta kiristää jotenkin.

En mä siis voi tietää! Hyvä se on miesten, on aika tasan kartalla missä mennään ja voi potea rauhassa vaikka rehellistä alemmuudentuntoa, kun taas me naiset joudutaan elämään ihan täydessä epätietoisuudessa. :/

Ja ei, en tarjoa koeajoa ;) , yritän pärjätä ilman faktatietoa omani tiukkuudesta verrattuna muiden, mutta keskustelua, pliis.

Vastaukset

Vierailija - 25.9.2009 13:24  (2/100)

Ap tarkentaa

Lainaus:
eikö ne pelkät seinämät tunnu "miltään"?

Kai ne seinämät siis sentään tuntuu valtavassakin?! :D

Vierailija - 25.9.2009 17:33  (3/100)

Mäkin olen yritänyt tiedustella mistä sen tietää onko

väljä vai sopiva. No mies mulle sitten sanoi, että kertoisi minulle kyllä jos olisi ongelmia sillä saralla. No, siihen tässä on kai luottaminen. Mun mies kun ei ole ollenkaan sellaista hiljaa kärsivää marttyyrityyppiä, joten uskottava on.

Treenailen silti joka viikonloppu myös kuulilla mutta lähinnä siksi, että se herkistää vähän muutenkin ja alkaa tehdä mieli kunnon sessiota.

Vierailija - 25.9.2009 18:49  (4/100)

Ex-avopuolisollani oli mielestäni ns. " väljä "

Moi,

Vaimoni tuossa ( yhdessä jo 4 v ) huuti, että vastaapa tälle yhdelle naiselle oma käsityksesi, kun hänkin sen tietää.

Määritelmäni on yksinkertainen-siis vain yhden miehen mielipide mitä minä sanon kauniisti naisesta, jonka pimpi on tiukasta hyvin kaukana joka kursailematta oli poikkeuksellisen ja koskaan kohtaamistani pilluista isoin ja väljin.

Normaalien esileikkien, nuolemisen ja aktin jälkeen ex-avopuolisoni halusi minun ( enkä vastustanut) jatkavan tyydyttämistä käsin ja nuolllen.

Märkään ja liukkaaseen vittuun upposi hyvin vaivattomasi ilman että paikat olisivat ratkenneet koko käteni-aina rannetta myöden. Nyrkki ulos - nyrkki sisään, 10 minuuttia pumppausta ja venyttelyä samalla klittaa hieroen - ja se oli paras tapa hänen saada orgasmi.

Kun nyrkin lopulta veti pillusta ulos, jalat levällään ja hieman reunoista venytti-niin rööri=reikä oli 3-4 centtiä halkaisijaltaan " ammottava aukko ", ja usein leviten/venytin molemmilla käsillä ( 3 sormella ) vittua niin ammolleen kuin venyi, ja sinne olisi voinut työntää 10 cm pätkän HK-sinistä ilman-että olisi reunoja tavannut.

Kun ex:säni pilluun upposi yhdellä voimakkaalla ja määrätietoisella hitaalla painalluksella myös hänen itsensä hankkima suosikki dildo-21 cm pituus, kapeimmillaan 6 cm halkaisija, paksuin kohta tyvestä 7,5 cm paksu - niin ei siinä omalla kalulla enää ollut paljon virkaa.

Se oli mielestäni liian iso ja väljä vittu. Olipa muut mitä mieltä tahansa.

En maailman isokätisin mies, mutta nyk vaimoni pillu repeisi jos tunkisin sinne käteni tai se olisi hänelle erittäin tuskallinen.

Vierailija - 25.9.2009 19:59  (5/100)

Naisten pillupuheet...

Niin kuin ei olisi eri kokoisia! Onhan miehissäkin. Noin 50 naisen otannalla, kahdella on ollut sellainen pillu (ISO), että eivät mua toista kertaa petiinsä saaneet. Ihan sama onko synnyttänyt vaiko ei. Joillain naisilla vaan on iso, ja joillain miehillä kai samoin.

Vierailija - 25.9.2009 20:20  (6/100)

Minun vaimollani on samantyyppinen

kuin nro 4 n ex-avolla. Tunnelma lopahtaa usein alkuunsa, kun sormeilemalla huomaan, millaista jöötiä pillu vaatisi sisäänsä täyttyäkseen. Valehtelematta nyrkin kokoa. Olen joskus yrittänytkin vähän nyrkkiä sinne laittaa, mutta vaimo ei oikein pidä ajatuksesta. Löysyys on hänelle ns. kova pala eikä halua sitä venyttää enempää. Minusta fisting olisi tavallaan kiihottavaa, vaikka toisaalta tietysti ei, koska se konkretisoi pillun valtavuuden. Ennen synnytystä oli todella ihanan tiukka ja puristi terskanpäätä ihan syvälläkin. Sormeenkin oli tiukka, ei tarvinnut edes puristaa pillulihaksilla. Ennen synnytystä esileikkiin kuului usein reilut 5 cm paksu jellydildo, joka oli vaimolle todella ahdas ja nautinnollinen. Nykyään se menee sisään kuin itsekseen, menisi omalla painollaankin jostain asennosta. Samaten synnytyksen jälkeen hankkimani 6 cm paksu. No se jo vaatii vähän painamista, samoin kuin oma kyrpänikin ennen hyvään aikaan.
Minulla siis pitäisi olla 6 cm paksu kulli, jotta minusta tuntuisi yhtä hyvältä. Mutta kun ei se ole kuin 4-4,5 cm paksu. Suuaukko vähän puristaa, mutta sisältä on kuin muovipussi. Melko karu kokemus ja tuntee itsensä pieneksi ja miehisyytensä kutistuvan.
Eli tässä tapauksessa synnytys vei nautintoni. Jos olisin tämän tiennyt, olisin vaatinut sektiota synnytyspelkoon vedoten kaikista riskeistä huolimatta. On se nautinnollinen yhdyntä niin suuri osa seksiä, vaikka monet jeesustelee, että onhan seksi muutakin.
No en aio tämän takia erota ja eipä tästä vuodatuksesta mitään hyötyä ole. Halusin vain tuoda oman kokemukseni naisten tietoisuuteen, että kyllä niitä valtavia tosiaan on olemassa. Sellaisiakin, jotka joskus olleet aah niin ihania.

Vierailija - 25.9.2009 20:43  (7/100)

*ap*

Kiitos tosi asiallisista ja avartavista vastauksista. Nro 2, olet siitä edukkaammassa asemassa itseeni verrattuna, että sulla on partneri jolta voi/kehtaa kysyä. :) Itsekin luottaisin tuommoiseen vastaukseen, mutta miltään hoidolta en lähtisi kysymään.

Aika hurja tuo kuvaus "kuin muovipussi", siis palaisin vielä kysymykseen että eikö seinämät äkkiseltään tunnu vai eikö vaan ole sitä puristusta? Sori kun jahkaan, tämä vaan on asia josta ei voi missään muualla keskustella, enkä voi olla (enkä näköjään olekaan) ainoa nainen joka tämmöisiä miettii.

Lainaus:
Niin kuin ei olisi eri kokoisia! Onhan miehissäkin.

Niin, en tarkoittanut tätä epäillä, mutta ymmärrät varmaan, että se on asia josta heteronaisella ei ole kokemusta kuin omastaan. Kuten sanoin, miehillä helpompi vertailla.

Aiemman vastanneen kumppani tietää, että on väljä - tätäkin mietin, että mistä hän sen tietää? (en halua vaikuttaa yksinkertaiselta mutta... :D ) Siis onko sanottu, onko testannut, huomaako sen itse kokeilemalla...? Kun oma on niin tuttu niin en mä tiedä onko se tiukka vai löysä, se on vaan se sama... Äh, vaikea selittää. Mä en vaan tiedä.

Ja tästä jatkopohdintana, jos sormetus parilla sormella ei tunnu miltään ja haluaisi sitä täyttämisen tunnetta, niin fistaaminen olisi varmaan loppujen lopuksi aika luontevaa. Koska itseeni 4 tekee jo melko ikävää enkä nyrkkiä osaisi kuvitellakaan, niin hmm, luotanko mä siihen että ehkä mä en ole mallia sahara, vaikka mielessä kyllä edelleen on myös se, kun eräs tapaus pyysi naidessaan pitämään sormia varren ympärillä, mistä tietysti tulee mieleen että haluaa puristuksen "edes sillä konstilla".

Ei, tämä ei ole elämäni tärkein asia, ihan vaan mieltä askarruttava seikka. :)

Vierailija - 29.9.2009 13:25  (8/100)

no oot

vitun pelle

Vierailija - 29.9.2009 19:20  (9/100)

huhhuh

Lainaus:
vitun pelle

Ihan asiallinen kysymys, asiallista kielen käyttöä, asiallisat keskustelua. Millähän perusteella täällä kukaan muu on pelle kun sä?

Vierailija - 2.10.2009 12:47  (10/100)

höh

Aina niitä löysiä pildejä täällä haukutaan niin missä nyt on miehet, tästä aiheesta olisi mustakin mielenkiitnoista lukea kommentteja.

Vierailija - 2.10.2009 13:30  (11/100)

itse miehenä

tiedän että jos pyydän naista puristamaan kullista, niin puristus pimpissä puuttuu!

Vierailija - 2.10.2009 13:41  (12/100)

eli siis

tätäkös varten seksiliikkeet on pullollaan erilaisia penisrenkaita ja myyvätkin niitä varmasti vailla millä mitalla... eli siis sen vuoksi että on partnerilla liian löysät paikat???
...salli mun nauraa ;)

ja btw. mä en kyllä oikein ymmärrä miten voi edes panna kunnolla jos naisen pitää samalla kokoajan pitää kullinvarresta kiinni...?
no - kukin tyyillään toki, en vaan ite ole koskaan tollata harratanut tai kokenut tarvetta sellaiseen.

Lainaus:
itse miehenä tiedän että jos pyydän naista puristamaan kullista, niin puristus pimpissä puuttuu!

Vierailija - 2.10.2009 17:07  (13/100)

Öhöm...

Käsitit nyt pikkasen väärin. Tarkoitettiin, että pimpillä puristaa kullia, ei kädellä.

Vierailija - 2.10.2009 17:12  (14/100)

no hyiiiii

oma ukkoni joskus kolmatta sormea yrittäny työntää ja se sattu.. miten ihmeessä joilleki voi nyrkki upota rannetta pitkin!
kamala

Vierailija - 2.10.2009 19:52  (15/100)

tiukka ja joustava

kullini on keskiverto pituudeltaan ja paksuudeltaan. vaimon pillu taas on mukavan tiukka naidessaa. se ei kuitenkaan tarkoita, etteikö pilluun tarvittaessa uppoa hiukan enemmänkin. tykkään runkata hänelle silloin tällöin g-piste orgasmeja: ensin rasvattu peukalo sisään ja g-pisteen lämmittelyä. sitten rasvaan neljä muuta sormea ja alan lämmittää pillun etuseinämää pelkällä etu- ja keskisormella. pian alan hieromaan g-pistettä neljällä sormella. kun vaimon kiima yltyy, annan peukalonkin sujahtaa sisälle. täydellistä fistausta tämä ei ole, sillä upotan käden sisään vain rystysiä myöten. tällainen tervehenkinen pillunvenyttely on minusta hyvin kiihottavaa ja vaimo nauttii helvetin paljon. orgasmin hetkellä ahnas pillu on toisinaan imaista nyrkkini kokonaan sisään, mutta rystyt siis edelleen rajana. mitäpä sitä turhaan haavoja tekemään välilihaan. normaali naisen nyrkki kylläkin uppoaisi aivan varmasti vaimoni pilluun suht helposti.

näin siis vaimonsa pillun tiukkuuteen hyvin tyytyväinen mies.

Vierailija - 2.10.2009 22:01  (16/100)

Voi ei... Mulla on varmaan valtava horo ;(

Kipeätä tehden mulle uppoo liukkareitten kanssa TOSI iso dildo...halkasija varmaan 5cm, voi olla kuuskin;(
Miehellä on ehkä keskivertoa pienempi, mutta harrastetaan silti aika hyvää seksiä, molemmat saa melkein aina.
Mutta tää on tosi ahdistava asia, älkää viitsikö pilkata.
nimim. kahden äiti (ennen synnytyksiä oli tiukempi mut ei TOSI tiukka)

Vierailija - 2.10.2009 22:37  (17/100)

5 cm ei ole tosi iso.

Mun vaimolle uppoo ilman kipua, nautinnollisesti 6,5 cm paksu. Vaimon oma käsikin varmasti uppoaisi, mutta löysyys on hänelle arka paikka, joten en viitsi painostaa vaikka fisting olisikin todella kiihottava ajatus. Oma nyrkkini sinne ei kyllä mahdu, rystyset tekisivät varmaan kipeää.
Varsinkin takaapäin pillu tuntuu kyllä tarpeeksi tiukalta, ja on löysyydessä yksi hyväkin puoli. Vaimo ehtii saada useammman orkun, kun minusta ei tunnu liian hyvältä kovassakaan tahdissa.
Ja mainittakoon vielä, että tuo 6,5 cm paksu on nyt synnytyksen jälkeen yhtä tiukka kuin 5 cm paksu dildo ennen synnytystä. Ehkä 5 cm oli ennen jopa hivenen tiukempi. Siitä voi jokainen päätellä, miten se vaikuttaa 4 cm paksun kullin omistajan tuntemuksiin.

Lainaus:
Kipeätä tehden mulle uppoo liukkareitten kanssa TOSI iso dildo...halkasija varmaan 5cm, voi olla kuuskin;( Miehellä on ehkä keskivertoa pienempi, mutta harrastetaan silti aika hyvää seksiä, molemmat saa melkein aina. Mutta tää on tosi ahdistava asia, älkää viitsikö pilkata. nimim. kahden äiti (ennen synnytyksiä oli tiukempi mut ei TOSI tiukka)

Vierailija - 2.10.2009 22:51  (18/100)

Uskaltaisin väittää

että ennen synnytyksiä olin todella tiukka. halk varmaan 4,5-5cm paksu kalu sai aikoinaan seinämät ja suun halki. Auts. Myöskin sellainen suht perusdildo tuntui ISOLTA ja miehiä olen jättänyt liian isojen kalujen takia. Kahden synnytyksen jälkeen tuo perusdildo tuntuu lähinnä sopivalta ja miehen keskivertoa pienempi kalu toisinaan tuntuu että hukkuu jonnekin. Mies väittää ettei huomaa eroa ennen ja jälkeen synnytyksien. Ihan samalla lailla on saanut, joten siitäkään ei voi mitään päätellä. Itsestä vaan tuntuu että joku tuntuma on kadonnut tietyistä asennoista vaikka toisaalta taas seksi parani ja herkistyi toisissa asennoissa..

Vierailija - 3.10.2009 9:22  (19/100)

kokemuksia

nykyinen mieheni on suht hyvin varusteltu(oman mieleni mukaan) ex.n verrattuna, meillä seksi on taivaallista ja mieheni himoitsee minua ja kehuu että oon kun teinitytöt, vaikka olen kaksi lasta saanu tähän maailmaan alapääni kautta, kolmas on kyllä tulossa ja olenkin häntä kiusannut että jos se kolmas kerta sen nautinnon sitten viekin ;)

Vierailija - 3.10.2009 12:06  (20/100)

Älä leiki vakavalla asialla.

Minun näkökulmastani tuo on lähinnä vittuilua. Mun vaimolla venähti pillu jo ekasta synnytyksestä, joten tuskin sinulla mitään ongelmia on, olet palautuvaa tyyppiä, kivat sulle.
Mun vaimolle ei auttaisi mikään hyvinvarusteltu.
Pitäis olla 6 cm paksu eli ympärykseltään 18-19 cm ja mulla on 13 ympärys...

Lainaus:
kolmas on kyllä tulossa ja olenkin häntä kiusannut että jos se kolmas kerta sen nautinnon sitten viekin ;)

Vierailija - 6.10.2009 0:03  (21/100)

Kyllä se myötäilee

Meillä on kaksi lasta ja onhan se hieman muuttunut synnytysten myötä. Avoimemmaksi. Minä pidän kovasti siitä, että nyt sinne mahtuu useampi sormi ja silloin kun se on hänestäkin hyvä, niin tuntemuket taitavat olla hyvin voimakkaita. Mutta näin ei ole joka kerta. Joskus se taas tuntuu paljonkin ahtaammalle. Mutta oli tilanne kumpi hyvänsä, niin ei se minun tuntemuksiin ole vaikuttanut. Ja aikaisemmissa kokemuksissa on kyllä ollut sama juttu. Vaikka on ollut väjempääkin, niin ei se minun tuntemuksiin ole vaikuttanut. Asennoilla on paljon tehtävissä sen kireystuntemuksen suhteen. Ja sitä paitsi minusta olisi aivan huippua saada se koko käsi sinne. Ei haittaisi yhtään. Eli te onnettaret, joilla on siellä runsaasti tilaa, älkää surko, vaan etsikää sellaiset miehet, jotka sitä osaisivat arvostaa. Sellaisiakin on ja silloin herkkua riittää molemmille.

Vierailija - 6.10.2009 7:44  (22/100)

Ap kiittää

Onpa tullut hyvää keskustelua, tosiaan avartavia vastauksia. Vaikka seksistä ystävien kanssa jutellaankin, on nämä semmoisia asioista joista sitten ei niinkään. Mukava kuulla että kaikenlaisille tavaroille löytyy arvostusta. :)

No, mä nyt luotan siihen etten mä ehkä kamalan avara ole. Aloituksen jälkeen on ehtinyt kertyä jo kaksi uutta yhden illan juttua, joista toinen takaapäin sisään tullessaan sai kuiskattua sanan "kireä" (oli muuten superkiihottavaa kuultavaa kun tämä aihe on ollut mielessä ;) ), toista sitten puristelin sisälihaksilla ja ähisi kyllä ihan samaan tahtiin että ehkä siellä edelleen on tuntumaa...

Vierailija - 6.10.2009 23:09  (23/100)

Minkä kokoinen sitten on "valtava"

Pystyykö sen itse mittaamaan?

Minua alkaa ahdistamaan nämä väljyyspuheet. Kaksi lasta olen synnyttänyt, rankkoja synnytyksiä molemmat.

Keskisormeni kun laitan sisälleni ja puristan lihaksia niin tuntuu puristus joka puolella sormessa. Syvemmällä on väljempää.

Yksi hoito kyllä sanoi kerran tullessaan ekaa kertaa sisälleni että "tiukka pillu" mutta en tiedä oliko huumaa vaan :D

Mistä sen nyt sitten voi tietää onko löysä vai tiukka? En varmasti kysy keneltäkään mieheltä.

Vierailija - 8.10.2009 18:29  (24/100)

Tiukka ja ...

Tiukkuus on verrannollista mihenkin kokoon. Itsellä 18/5 ja osa naisista tuntuu tiukoilta (sormia menee sisään 2-3) ja osa sitten isommilta (koko käsi), Asento vaikuttaa, takaa voi täyttävämmin ottaa naisen. Ei se iso ole huono , itse kaipaisin oikein kostuvaa sillä omalla asennolla ja kulmilla pystyy kuitenkin nautintoon vaikuttamaan.

Vierailija - 9.10.2009 0:12  (25/100)

Niin ei se iso ole huono

mutta liian iso on huono. Sopivan tilava on hyvä. Ja pillu muuttaa muotoaan huomattavasti kiihotuksen eri vaiheissa ollen juuri ennen orgasmia tilavimmillaan. Märkä ja tiukka on paras miehelle, mutta nainen voi jäädä tyydyttymättä, kun mies ei pysty hillitsemään itseään kovin kauaa kuten sopivan tilavassa.

Lainaus:
Ei se iso ole huono , itse kaipaisin oikein kostuvaa sillä omalla asennolla ja kulmilla pystyy kuitenkin nautintoon vaikuttamaan.

Vierailija - 9.10.2009 7:56  (26/100)

Ystävä hyvä

Lainaus:
Minua alkaa ahdistamaan nämä väljyyspuheet.

Voi kuule, et ole ainoa. :( Todella ahdistavaa, välillä ottaa pattiin että on tullut eksyttyä koko palstalle, aiemmin sitä oli sentään autuaan tietämätön. Exä oli synnytyksen jälkeenkin tosi herkkä, sai parin minuutin työntelyn jälkeen mikä oli itselle vähän kurjaa kun akti kesti niin lyhyen aikaa. No eipä ainakaan tullut mietittyä ongelmia mahdollisen löysyyden kanssa... Eron jälkeen ollut jonkun verran lyhyitä suhteita ja yhden illan juttuja joissa juuri samaisia aiemmin mainittuja saamisongelmia miehellä... Ne yhdistettynä tän kirotun vauva-palstan lukemisen kanssa ovat saaneet mut ahdistumaan, että onko sittenkin ongelmaa tiukkuudessa... :( Tuntuu olevan joillekin miehillekin tärkeintä seksissä ainakin tämän palstan mukaan, messuhallit ja muovipussit...

Vierailija - 9.10.2009 7:57  (27/100)

Korrrrjaus

[itärkeintä seksissä ainakin tämän palstan mukaan, messuhallit ja muovipussit... Tai siis, niiden vastakohta, tarkoitin. :P

Vierailija - 9.10.2009 13:27  (28/100)

No ei kai se kenellekään miehelle

ole tärkeintä. Siis yksittäisenä asiana. Seksin osa-alueita on vaikea laittaa tärkeysjärjestykseen. Kokonaisuus ratkaisee. Yhdyntä nyt vain sattuu olemaan tärkeä osa seksiä. Miehille sekä naisille. Oma vaimoni ei koe löysyyttään ongelmana itselleen, penis osuu mukavasti g-pisteeseenkin ja hän saa paljon orkkuja yhdynnässä ja melko helposti. Hänelle on siis tärkeää, että yhdyntä tuntuu hyvältä. Kuinka se on niin hemmetin VAIKEAA KÄSITTÄÄ, ETTÄ MYÖS MIEHILLE YHDYNTÄ JA SEN TUNTEMUKSET OVAT TÄRKEITÄ??? Jos löysyyden takia tuntuma häviää, niin miksi siitä pitäisi olla tyytyväinen eikä tyytymätön??? Kohta joku sanoo, että itsehän olet pannut ne lapset alulle, jotka sen pillun venyttivät. No niinpä olen, niin todellakin. Elättelin vain toiveita, että juuri minun vaimoni värkki jopa T I U K E N T U U synnytyksen takia, niin kuin täälläkin palstalla usein kerrotaan. Tai ei missään nimessä muutu löysäksi. Ei tällaisia asioita missään kerrota ja eipä sitä uskoisi ellei itse koe.

Vierailija - 10.10.2009 0:20  (29/100)

Synnytyksen myötä tiukentui

Eksän kanssa kävi niin, että synnytyksessä kun leikattiin ja parsittiin niin sehän sitten tiukkeni samalla. Yksilöllisiä eroja naisilla on. Nykyiselläni kostuessa tulee niin löysäksi, että tuntuu että huljutella saa ja 19 cm kaluni tuntuu hänen kanssaan kyllä aika pieneltä.

Vierailija - 10.10.2009 11:51  (30/100)

Mitä helvettiä sössötät?

Ei ole vittuakaan väliä onko 15 tai 19 cm pitkä. Oletko edes mies tai sitten olet täys idiootti pässi!!!
Paksuudella on ainut merkitys löysyydestä kun on kyse ja sulla tuskin on kullin ympärys 19 cm vitun idiootti! Vittuako otit edes pituuden esiin tässä oletko vähän tampio?

Lainaus:
Nykyiselläni kostuessa tulee niin löysäksi, että tuntuu että huljutella saa ja 19 cm kaluni tuntuu hänen kanssaan kyllä aika pieneltä.

Vierailija - 10.10.2009 19:02  (31/100)

Ihan rauhassa nyt vaan.

Lainaus:
Kuinka se on niin hemmetin VAIKEAA KÄSITTÄÄ, ETTÄ MYÖS MIEHILLE YHDYNTÄ JA SEN TUNTEMUKSET OVAT TÄRKEITÄ???

No ei se ole VAIKEA KÄSITTÄÄ eikä se (miehen nautinto) ole itselle ollenkaan merkityksetöntä, sepä se! Harmittaa jos ei voi sillä osa-alueella antaa täyttä nautintoa. Tietysti kokonaisuus ratkaisee, ja mahdollisesta löysyydestäni huolimatta uskoisin olevani ihan hyvä paketti sängyssä(kin), juuri sen seikan vuoksi kun miehen nautinto EI ole itselleni sivuseikka.

Vierailija - 10.10.2009 23:32  (32/100)

mun kokemus

on se, että väljä ei haittaa, ainakaan kaikkia miehiä. tässä on vaan se ongelma, että mun miestä se haittaa. 2 lasta olen saanut, ja mies ei enää meinaa laueta mun kaa ollenkaan. siis aina sillä on kestäny kauan, mut nykyään lasten saamisen jälkeen pitää siirtyä käteenvetämiseen tai peppuseksiin että se saisi. todella raivostuttava välillä. oon vähän sitä mieltäkin, että on "pilannu mulkkunsa" jatkuvalla käsiinvetämisellä. ei siitä, ettei multa saisi, mutta oman sanomansa mukaan se on ollut harrastus 15 vuotiaasta asti...ei sitä voi lopettaa. no, tuo käteenvetäminen ei mua muuten haittaa, sen ku vetää.

näiden takia olen "kokeillut" nyt kahta muuta miestä. ja nämä ovat olleet ihan toista maata. ovat saaneet mun kaa ihan helposti orkun, muutamassa minuutissa. luulen, ettei kukaan nainen toivois että homma ohi muutamassa minuutissa, mutta mä oon saanu niin paljon tästä positiivisuutta. ja nää miehet ei ole olleet mitään kertakokeiluja, vaan molempien kanssa ollut pienoinen salasuhde ja useampaan kertaan kokeiltu tekniikoita. kehuvat seksiä mun kanssa, tiukasta pillusta eivät puhu, mutta silti nauttivat ja haluavat aina nähdä uudestaan. kyllä itsetunto alkaa olee taas kohillaan.

yritän kestää mieheni "jyystämisen" ja näiltä kahdelta muulta mieheltä saan sitten sitä välillä kaipaamaani pikaseksiä, mutta ah niin tyydyttävää.

Vierailija - 10.10.2009 23:42  (33/100)

Ohos mikä vertailu

Pidät miehen käteenvetoa pahana ja omaa pettämistä et?

Vierailija - 10.10.2009 23:58  (34/100)

mähän

sanoin, etten pidä käteenvetoa pahana asiana muuten. vain siinä, että on pilannu tuntonsa tuosta mulkusta. luin jonkun lehtiartikkelinkin tuosta, että miehillä jotka vetävät paljon käteen, alkaa olla "tosielämässä" vaikeuksia saada orgasmia naisen kanssa "tavallisesti".

ja pettämisen olen kyllä tässä tapauksessa kokenu hyvänä asiana juuri itsetunnolleni. kyllä miesten kehut antavat paljon arkeen..

Vierailija - 11.10.2009 1:07  (35/100)

se ongelma on miehen korvien välissä

jos nauttii enemmän käteenvedosta kuin naisestaan, ei siinä ole tiukkuudella tai muullakaan mitään tekemistä.

Tuntuuhan ne naiset erilaisilta, muttei ainakaan minua vastaan ole tullut sellaista, joka olisi niin väljä ettei kumminkin tuntuisi hyvältä. Jos sitä puristusta niin kovasti kaipaa, niin saahan sitä pepusta. Tosin siinäkin tiukka on vain sulkijalihaksen kohta, peremmällä on tilaa enemmän. Ja jos nainen tykkää ja on rentona, niin ei se sulkijakaan kiristä. Naidessa ainakin meillä vaimo välillä puristaa kahdella sormella kiinni kullini juureen, tietää että pidän siitä, eikä ainakaan meillä tuota mitään ongelmaa ylettyä samalla naimaan. Tietysti jos on pikkuinen 10cm-kalu, niin saattaahan se olla ettei enää samalla ylety työntelemään naista kun siellä on jo käsi välissä?

Vaikea näitä on mitata millään, kun naisen tiukkuuskin vaihtelee paljon kiihotuksen ja muun mukaan. Exä oli sormilla mitaten tiukempi, juuri ja juuri kahdella sormella pääsi sisään, mutta naidessa tunsin vähemmän puristusta kuin nykyisen kanssa. Nykyiseen avovaimoon uppoaa kaikki sormet liukkarin keralla rystysiä myöten (ja vaimo toivoisi ihan kunnon fistausta, mutta minun lapiokourillani se ei valitettavasti onnistu) ja molemmat tykkäämme myös isoista dildoista (esim 20/7-8) mutta silti saan upottaa kullini ihanan tiukkaan puristavaan lämpöön. Sekä exä että nykyinen vaimo ovat kahdesti synnyttäneetkin.

Jos mies kiihottuu ja saa vain käteenvedolla, niin vika on miehen omien korvien välissä.

Vierailija - 11.10.2009 10:02  (36/100)

joku

Jos on löysä pillu, putoavatko painavat kuulat itsestään sieltä?

Vierailija - 11.10.2009 12:07  (37/100)

Ei välttämättä.

Kuulien sisälläpysyminen kertoo ainoastaan suuaukon tiukkuudesta. Syvemmällä voi olla messuhalli.

Lainaus:
Jos on löysä pillu, putoavatko painavat kuulat itsestään sieltä?

Vierailija - 12.10.2009 9:33  (38/100)

2 sormea ok

Hurjaa, jos jollekin tosiaan menee normaalioloissa nyrkki sisälle! Itse olen synnyttänyt yhden lapsen, mutta siltikään sisälleni ei edelleenkään mene kuin 2 sormea. Yksi riittää hyvin, kaksi tekee jo tiukkaa.

Toisaalta sormia ja penistä ei voi mielestäni verrata keskenään, sillä toki sisälleni menee paksumpi penis kuin yhden sormen levyinen. :D Mielestäni sellainen 4,5-5cm halkaisijaltaan oleva penis on jo jättisuuri (siitä unelmoidessa..).

Vierailija - 14.11.2009 17:39  (39/100)

koska kokeillaan

No Heippa

Lopeta se unelmointi ja vastaa tähän viestiin niin kyllä sitä saat edestä ja takaa!

Kerro vain missä ja milloin?

Vierailija - 17.11.2009 1:56  (40/100)

Mitä pitäisi ajatella?

Kuten ap, en oikein osaa arvioida omaa kokoani, mutta tiedän että lihakset ovat aika löysät. Jos työnnän etusormen pilluun, seinät tuntuvat toki ympärillä, mutta lihaksilla puristaessani saan vain heikon puristuksen aikaan enkä mitään ylösnostavaa tunnetta.

Käytetään kondomia ehkäisynä ja mieheltä tulee yleensä kohtuu äkkiä. En tosin edes tiedä kuinka tosissaan mies yrittää yleensä kestää pidempään vai onko nopea laukeaminen jopa tarkoituksellista (pienet lapset jotka eivät oikein anna tilausuuttaa mihinkään pitkiin sessioihin). Tänään mies kokeili laittaa kaksi kondomia päällekkäin ja saikin pidettyä monta minuuttia. Kuulemma ei haitannut tuntoa mutta kuitenkin helpotti ettei laukea niin äkkiä. Mies väittää että olen hänestä tiukka, mutta miten se voisi pitää paikkansa kun nauraessa saa pelätä pissan lirahtavan. Mies itse normaalikokoinen, noin 4cm paksu ja pääsee helposti sisälle sillai että laittaa pelkkää sylkeä kostukkeeksi.

Kaksi alatiesynnytystä takana joista jälkimmäisestä (iso vauva) on vain pari kuukautta ja olen treenannut lihaksia tosi laiskasti eli en ole edes täysin palautunut. Voiko olla että lihakset ovat huonossa kunnossa mutta pillu tuntuu silti tiukalta?

Vierailija - 29.11.2009 17:27  (41/100)

Missä niitä iso pillusia naisia on

Ne on kiihottavia mutta valitettavasti en ole saanut tutustua sellaiseen.

M-65

Vierailija - 29.11.2009 18:27  (42/100)

Ei mullekaan

Lainaus:
Ne on kiihottavia mutta valitettavasti en ole saanut tutustua sellaiseen.

M-65

Toisaalta en kyllä ole mitään kiertopalkintoja itselle kumppaniks kelpuuttanukaan. Kyllä se vähän niikun välyyttä yläpäässä= väljyyttä alapäässä :-D

Vierailija - 30.11.2009 14:03  (43/100)

Kolme sormea ja sattuu?!

Lainaus:
oma ukkoni joskus kolmatta sormea yrittäny työntää ja se sattu.. miten ihmeessä joilleki voi nyrkki upota rannetta pitkin!
kamala

Ei ole miehelläs kamalan iso sitten ;D

Vierailija - 21.12.2009 20:11  (44/100)

Naiset!

Oikeesti. Olkaa sellasia kuin olette! Jos miehelle ei kelpaa, niin lähtekööt kävelemään. Tai pistäkää herne polvien väliin.

Vierailija - 21.12.2009 20:42  (45/100)

Naiset!

Oikeesti. Treenatkaa sitä pilluanne, jos mies vihjailee löysyydestä synnytyksen jälkeen. Jos miehelle ei kelpaa, käykää kokeilemassa kelpaako muille. Varmasti kelpaa ainakin muutaman kerran. Tästä taas voitte päätellä virheellisesti, että vika ei ole pillussa. Tuskin löysää pillua jaksaa polkea tuhansia ja taas tuhansia kertoja, en minä ainakaan. Tai pistäkää herne nenään.

Vierailija - 26.12.2009 7:50  (46/100)

Jos treenaus jää vähemmälle

Lainaus:
Oikeesti. Treenatkaa sitä pilluanne, jos mies vihjailee löysyydestä synnytyksen jälkeen. Jos miehelle ei kelpaa, käykää kokeilemassa kelpaako muille. Varmasti kelpaa ainakin muutaman kerran. Tästä taas voitte päätellä virheellisesti, että vika ei ole pillussa. Tuskin löysää pillua jaksaa polkea tuhansia ja taas tuhansia kertoja, en minä ainakaan. Tai pistäkää herne nenään.

Lihakset kannattaa treenata/jumpata säännöllisesti, niin ongelmat poistuu. Ja seksikin parempaa.
Aiemmin käytin geishakuulia vain vikonloppuisin. Sitten kolmannen muksun syntymän jälkeen aloitin joka päivä (yksi lepopäivä viikossa) pitämään kuulia. Tuloksia alkoi tulla muutamassa kuukaudessa, ja seksiasiat nyt ihan eritasolla.

Vierailija - 26.12.2009 13:59  (47/100)

no voihan!

Ite ainakaan ole huomanut vaimoni "väljentyneen", vaikka takana on kolme alatiesynnytystä. Ihan samalta se tuntuu kuten ennenkin ja vaatii molemmilta sopivan halutilan, jottei mee jyystämiseksi.

Voisin jopa väitää, että suurin syy tähän melko huvittavaan keskusteluun johtuukin yksinkertaisesti siitä, "ettei tee kunnolla mieli" ja ympäristö virikkeineen on tuhat kertaa koettu. Eikä asian korjaamiseen tarvita kuin hieman mielikuvitusta ja rohkeutta jutella omista fantasioistaan kumppanille, niin siitähän se hauska leikki alkaa. Että, jos te saatte vaikkapa mieheltänne hänen kaluaan suuremman dildon, ei se tarkoita väljyyttä, vaan miehen halua nähdä naisensa "pulassa"...

Ja terkkuja vaimolleni, olet parasta mitä mies voi sänkyynsä toivoa. ;-)

-Doc Johnson Kong-

Vierailija - 31.1.2010 17:14  (48/100)

ex avopuolisollani oil mielestäni ns.väljä

olipa oikein hehtovittu

Vierailija - 31.1.2010 17:22  (49/100)

Naurettavia nämä pillujen koosta valittavat luuserit

Siitä puhe mistä puute. Tällä palstalla kirjoittavat miehet elävät jatkuvasti puutteessa ja keksivät valheita ("mulla on ollut niin ja niin monta naista") koska tietävät, että omissa naissuhteissa ei ole oikeasti mitään kehumista.

Mutta ei huolta. Kyllä naiset tunnistavat epätoivoisen miehen ja osaavat välttää näitä luuserimiehiä, joiden elämän tärkein asia on PILLUN KOKO.

Mitä siinä pillussa on niin erikoista? Kolmella MILJARDILLA ihmisellä on pillu. Tosimies keksii älykkäämpää keskustelunaihetta.

Vierailija - 31.1.2010 18:59  (50/100)

En ole lainkaan puutteessa.

Saan ihan niin paljon kuin haluan. Ja mitä erikoista on pillussa? No se on eräs yhdynnän perustyökaluista. Toiset pillut hoitavat tehtävän paremmin kuin toiset. Jos siinä ei olisi mitään erikoista, ainahan voisi naida vaikka rintojen väliin. Riittävä tiukkuus on tärkeää yhdynnässä. Joka muuta väittää, ei ole ikinä löysää kokenut.

Lainaus:

Mitä siinä pillussa on niin erikoista? Kolmella MILJARDILLA ihmisellä on pillu. Tosimies keksii älykkäämpää keskustelunaihetta.

Vierailija - 31.1.2010 19:02  (51/100)

Tosimies ei jauha paskaa

asiasta josta ei mitään tiedä. Tässä nyt sattuu olemaan aiheena tämä. Siirry muualle, jos ei ole annettavana mitään.

Lainaus:
Tosimies keksii älykkäämpää keskustelunaihetta.

© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot
[^]