Esittely

hansuli

Moi Olen Hanna ja odotan ensimmäistä lastamme, jonka laskettu aika on syyskuussa 2015. Olen 27-vuotias ja olen kaveripiirissäni ensimmäinen, joka saa lapsen, minkä vuoksi perustin tämän ryhmän. Haluaisin tutustua lähialueen äiteihin / tuleviin äiteihin, sillä olisi kiva löytää samanssa elämäntilanteessa olevia juttukavereita lähialueilta! Harrastan taidetta (näyttelyt, maalaan itse yms.), liikuntaa (lenkkeily, jumpat) ja olen innokas kokkailija. Minulle tärkeitä asioita ovat mm. puolisoni, perhe, ystävät ja luonto. Olen ollut muutaman vuoden jo uranaisena työelämässä ja nyt elämäntilanne muuttuu vauvan johdosta - ajatuksena olisi olla ainakin vuosi ihan kotosalla.

Kommentit (4)

MiBebe
Liittynyt20.2.2015

Moi!

Mahtavaa kun perustit tän ryhmän, mulla on nimittäin sama homma. Asun Länsi-Pasilassa ja myöskin ootellaan miehen kanssa esikoista. Meillä tullaan viettömäön kaksi kielistä arkea ja se tuntuu hieman jännältä, etenkin espanjan kielisen miehen mielestä. Viime vuosi vierähti Etelä-Amerikassa ja nyt saadaan lokakuun lopulla vauva. Mulle myös tärkeitä asioita on aviomies, pari sydänystävää, eläimet ja ympöristö. Meillämollaan valmistuttu esim kestovaippailuun. Lapsi tulee olemaan samalla mun kolmekymppis-lahja, sillä olen syntynyt joulukuussa. Ehkäpä me voitais tavata Hansuli. :)

hansuli
Liittynyt12.7.2015

Moi!

Huomasin viestisi vasta nyt, kun vastauksesta ei tulekaan näköjään mitään ilmoitusta erikseen! Eli pahoittelut, kun kesti reagoida! :/ Vau, missäpäin Etelä-Amerikkaa asuitte? Itse olen ollut opiskeluaikoina puoli vuotta vaihdossa Etelä-Ranskassa eli jotain pientä kokemusta olen saanut siitä millaista on asua ulkomailla. Meilläkin on kestovaipat jo valmiina pienokaista varten.. :) Täällä mennään jo loppusuoralla odotuksen kanssa, mutta onneksi kaikki on mennyt hyvin niin voi rauhallisin mielin odotella tulevaa.

MiBebe
Liittynyt20.2.2015

jaaha, yli puolet tosta viestistä katos. Olisin kyselly et haluutko faces kirjotella. Jos sulla siis sellanen on?! Ja jos on niin onko se omalla nimellä vai nickillä? Mul on nimellä, mut voin sen tarvittaessa kertoo.

Kallion (Etelä-Helsinki) alueen äidit / tulevat äidit

Lukittu

Hei

Ryhmä on tarkoitettu Kallion tms. lähialueen pienten vauvojen äideille / tuleville äideille, jotka haluaisivat uusia mammaystäviä sekä keskustelu-, vaunulenkki-, kahvittelu- tms. seuraa :)

Jäsenet

Suosituimmat