Keskustelualueen säännöt

Aiotko ottaa pedon merkin (mikrosiruun otsaan tai käteen) jos sitä aletaan markkinoida elinaikanasi?

Minua hirvittää kuinka moni sen tulee ottamaan ja vain naureskelee varoituksille.

[quote author="Vierailija" time="10.03.2009 klo 19:03"]

Minua hirvittää kuinka moni sen tulee ottamaan ja vain naureskelee varoituksille.

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö

mistä ihmeestä sinä oikein puhut?

jos teillä hihhulipiireissä paasataan jostain tollasesta, niin suomenna nyt edes meille muille mistä nyt pitäisi hirvittyä?

[quote author="Vierailija" time="10.03.2009 klo 19:05"]

jos teillä hihhulipiireissä paasataan jostain tollasesta, niin suomenna nyt edes meille muille mistä nyt pitäisi hirvittyä?

[/quote]
0 0

En ole kuullutkaan.

Semmoinen siru olisi hyvä, jonka avulla voisi löytää ihmisen, jos hän katoaa.

[quote author="Vierailija" time="10.03.2009 klo 19:26"]

Semmoinen siru olisi hyvä, jonka avulla voisi löytää ihmisen, jos hän katoaa.

[/quote]
0 0

Miksi ihmiseen laitettaisiin mikrosiru?

Ja jos kehitys jotenkin etenisi niin, että siitä olisi hyötyä ihmisille, niin viittaisiko tuo ¨pedonmerkki¨ vain siihen, että niihin aikoihin, kun sirujuttu tulisi mahdolliseksi, on maailmassa samoihin aikoihin lisääntynyttä pahuutta (mutta itse siru ei olisi mikään pahankeskittymä)?

[quote author="Vierailija" time="10.03.2009 klo 19:24"]

Ja jos kehitys jotenkin etenisi niin, että siitä olisi hyötyä ihmisille, niin viittaisiko tuo ¨pedonmerkki¨ vain siihen, että niihin aikoihin, kun sirujuttu tulisi mahdolliseksi, on maailmassa samoihin aikoihin lisääntynyttä pahuutta (mutta itse siru ei olisi mikään pahankeskittymä)?

[/quote]
0 0

Kyllä, jos sitä voi käyttää esim avaimena tai muuten tunnistamiseen.

.

[quote author="Vierailija" time="10.03.2009 klo 19:45"]

.

[/quote]
0 0

en aijo ottaa....ja toivon että ei kukaan ottaisi....

nyt on lopun ajat jo lähellä...meidän ihmisten pitäisi se tajuta ja kääntyä jeesuksen puoleen....jeesus rakastaa meitä kaikkia.....ja voi kuinka hän itkee kun näkee meidät ottamassa sirun....älkää ottako---rakkaat ihmiset........

[quote author="Vierailija" time="10.03.2009 klo 21:08"]

nyt on lopun ajat jo lähellä...meidän ihmisten pitäisi se tajuta ja kääntyä jeesuksen puoleen....jeesus rakastaa meitä kaikkia.....ja voi kuinka hän itkee kun näkee meidät ottamassa sirun....älkää ottako---rakkaat ihmiset........

[/quote]
0 0

Jos tuossa on sama idea kuin kissojen ja koirien mikrosiruissa

ja voisi yhdistää gesmiin, niin voisin ottaa lapsilleni, eivät joutuisi hukkaan.

[quote author="Vierailija" time="10.03.2009 klo 21:14"]

ja voisi yhdistää gesmiin, niin voisin ottaa lapsilleni, eivät joutuisi hukkaan.

[/quote]
0 0

ai lopun ajat LÄHELLÄ?

Lueppas tarkemmin raamattusi.. ollaan eletty lopun aikaa jo hyvän aikaa..

[quote author="Vierailija" time="10.03.2009 klo 21:14"]

Lueppas tarkemmin raamattusi.. ollaan eletty lopun aikaa jo hyvän aikaa..

[/quote]
0 0

En ymmärrä tuosta mitään

Anoppini(erittäin uskovainen) selitti jotain siruttamisesta ja pedosta ja olin ihan et "täh"! Ei siis hyväksy itselleen sirullista pankkikorttia...
Se siitä sirusta mitä tohon uskovaisuuteen osaan liittää :)

[quote author="Vierailija" time="10.03.2009 klo 21:28"]

Anoppini(erittäin uskovainen) selitti jotain siruttamisesta ja pedosta ja olin ihan et "täh"! Ei siis hyväksy itselleen sirullista pankkikorttia...
Se siitä sirusta mitä tohon uskovaisuuteen osaan liittää :)

[/quote]
0 0

En ota, Raamattu siitä varoittaa vakavasti. Uskon, että tähän ihonalaiseen siruun siirtyminen

tapahtuu niin vähitellen, etteivät ihmiset ymmärrä sitä pedon merkiksi. Nyt ollaan jo pitkällä, on siru pankkikortissa, koirilla se on jo käytössä.

[quote author="Vierailija" time="10.03.2009 klo 21:48"]

tapahtuu niin vähitellen, etteivät ihmiset ymmärrä sitä pedon merkiksi. Nyt ollaan jo pitkällä, on siru pankkikortissa, koirilla se on jo käytössä.

[/quote]
0 0

Siis hullua porukkaa... : o : o

Ihan sekaisin ootte koko jengi. Huhhuh. Kaikkea ihmiset uskovat... Pelottavaa, oikeastaan. : / No, uskokaa, mihin uskotte. Kattokaa kuitenkin joskus kunnolla peiliin. Ja kouluttautukaa tai jotain. Pliis.

[quote author="Vierailija" time="10.03.2009 klo 22:06"]

Ihan sekaisin ootte koko jengi. Huhhuh. Kaikkea ihmiset uskovat... Pelottavaa, oikeastaan. : / No, uskokaa, mihin uskotte. Kattokaa kuitenkin joskus kunnolla peiliin. Ja kouluttautukaa tai jotain. Pliis.

[/quote]
0 0

Oletteko ihan hulluja?

Tota ihmisiin asennettavaa mikrosirua markkinoidaan ihan aikuisten oikeasti USA:ssa terrorismin vastaisen taistelun varjolla. Miettikää nyt hyvät ihmiset mihin tämä maailma on menossa; tulee ihan eräs Orwellin kirja mieleen! Olishan se kätevää joo että esim. kadonnut lapsi voitaisiin löytää, mutta mitä sitten kun koko elämä on siinä sirussa, viranomaisilla on täysi kontrolli ihmiseen.

Olen ateisti ja toi uskisten pedon merkki-roska tuhoaa taas hyvän aiheen. Netistä löytyy varmasti ihan asiallista tietoa tästä asiasta.

[quote author="Vierailija" time="10.03.2009 klo 23:03"]

Tota ihmisiin asennettavaa mikrosirua markkinoidaan ihan aikuisten oikeasti USA:ssa terrorismin vastaisen taistelun varjolla. Miettikää nyt hyvät ihmiset mihin tämä maailma on menossa; tulee ihan eräs Orwellin kirja mieleen! Olishan se kätevää joo että esim. kadonnut lapsi voitaisiin löytää, mutta mitä sitten kun koko elämä on siinä sirussa, viranomaisilla on täysi kontrolli ihmiseen.

Olen ateisti ja toi uskisten pedon merkki-roska tuhoaa taas hyvän aiheen. Netistä löytyy varmasti ihan asiallista tietoa tästä asiasta.

[/quote]
0 0

En ota vapaaehtoisesti.

Sitten en tiedä mitä tehdä kun se tulee pakolliseksi kaikille.

[quote author="Vierailija" time="10.03.2009 klo 23:21"]

Sitten en tiedä mitä tehdä kun se tulee pakolliseksi kaikille.

[/quote]
0 0

olen kuullut puhuttavan ihmisille laitettavasta sirusta, aivan kuten koirille

itse en laiittaisi sellaista mistään hinnasta, enkä anna lapsilleni laittaa

[quote author="Vierailija" time="11.03.2009 klo 00:07"]

itse en laiittaisi sellaista mistään hinnasta, enkä anna lapsilleni laittaa

[/quote]
0 0

Mitä siinä sirussa on sellaista

joka olisi jotenkin moraalisesti väärin? Siis miten voi olla syntiä laittaa joku siru käteen??? Selittäkää tämä, kiitos.

[quote author="Vierailija" time="11.03.2009 klo 00:12"]

joka olisi jotenkin moraalisesti väärin? Siis miten voi olla syntiä laittaa joku siru käteen??? Selittäkää tämä, kiitos.

[/quote]
0 0

Obaman varapresidentti Joe Biden vaatii jo mikrosirun käyttöönottoa

http://ignoranceisfutile.wordpress.com/2008/09/09/obamas-vp-joe-biden-promised-mandatory-microchip-implant-supreme-court-ruling/

USAssa sitä markkinoidaan jo laajalti, mm. vapaamuurarit markkinoivat sitä, samat joilla on tähtäimenään tämä New World Order, Uusi maailmanjärjestys, globaali järjestelmä, jossa on vain yksi talous, yksi hallitus ja yksi raha ja johon päästään talousromahduksen ja suurten katastrofien kautta joka taas on sama asia kuin antikristuksen valtakunta, pedon valtakunta, josta niin ikään Raamattu varoitti jo 2000 vuotta sitten, kuten pedon merkistäkin.

Mikrosiruimplantti oikeassa kädessä tai otsassa maksuvälineenä on vain ajan kysymys ja kun sinulla on tämä merkki ihon alle upotettuna olet täysin petovallan kontrollissa.

[quote author="Vierailija" time="11.03.2009 klo 00:28"]

http://ignoranceisfutile.wordpress.com/2008/09/09/obamas-vp-joe-biden-promised-mandatory-microchip-implant-supreme-court-ruling/

USAssa sitä markkinoidaan jo laajalti, mm. vapaamuurarit markkinoivat sitä, samat joilla on tähtäimenään tämä New World Order, Uusi maailmanjärjestys, globaali järjestelmä, jossa on vain yksi talous, yksi hallitus ja yksi raha ja johon päästään talousromahduksen ja suurten katastrofien kautta joka taas on sama asia kuin antikristuksen valtakunta, pedon valtakunta, josta niin ikään Raamattu varoitti jo 2000 vuotta sitten, kuten pedon merkistäkin.

Mikrosiruimplantti oikeassa kädessä tai otsassa maksuvälineenä on vain ajan kysymys ja kun sinulla on tämä merkki ihon alle upotettuna olet täysin petovallan kontrollissa.

[/quote]
0 0

Taitaa eka vastata useamman kerran itelleen, huoh!!!!!!!!!

Mä oon miettinyt pajon jo kauan sitten sirujuttua.
Sellanen siru, josta vois lukea esim. sairaalassa vakavat allergiat ym. jos joutuu tajuttomana sairaalaan, olis tosi hyvä.

Mutta tuo visio että joka paikassa on siruun sopivia lukulaitteita ja sillä hoidellaan vähän kaiki asiat ei ole järkevää.

[quote author="Vierailija" time="11.03.2009 klo 00:32"]

Mä oon miettinyt pajon jo kauan sitten sirujuttua.
Sellanen siru, josta vois lukea esim. sairaalassa vakavat allergiat ym. jos joutuu tajuttomana sairaalaan, olis tosi hyvä.

Mutta tuo visio että joka paikassa on siruun sopivia lukulaitteita ja sillä hoidellaan vähän kaiki asiat ei ole järkevää.

[/quote]
0 0

Googlehan on myös kasaamassa supertekoälyä,

johon on tarkoitus kasata kaikki maailman tieto ja joka tietää meistä kaiken.

http://kaarle.blogit.uusisuomi.fi/2009/01/06/google-pyrkii-luomaan-koneellisen-jumalan-maailmalle/

Googlen Suomi-projektihan oli supersalainen, mitä lie ovat rakentamassa Suomeen.

[quote author="Vierailija" time="11.03.2009 klo 00:35"]

johon on tarkoitus kasata kaikki maailman tieto ja joka tietää meistä kaiken.

http://kaarle.blogit.uusisuomi.fi/2009/01/06/google-pyrkii-luomaan-koneellisen-jumalan-maailmalle/

Googlen Suomi-projektihan oli supersalainen, mitä lie ovat rakentamassa Suomeen.

[/quote]
0 0

Jengi vaan pelkää, että Raamattu onkin totta, että Jeesus onkin totta.

Ateistin suurin pelko onkin, että se Jumala, jonka hän on koko ikänsä kieltänyt onkin totta.

Te kaikki ateistit seisotte jo kuilun reunalla, vain Jeesus voi teidät pelastaa, jos hylkäätte Jeesuksen syöksytte kuiluun aivan varmasti, eikä kukaan teitä sieltä enää pelasta.

[quote author="Vierailija" time="11.03.2009 klo 00:45"]

Ateistin suurin pelko onkin, että se Jumala, jonka hän on koko ikänsä kieltänyt onkin totta.

Te kaikki ateistit seisotte jo kuilun reunalla, vain Jeesus voi teidät pelastaa, jos hylkäätte Jeesuksen syöksytte kuiluun aivan varmasti, eikä kukaan teitä sieltä enää pelasta.

[/quote]
0 0

Tämä kannattaa kaikkien lukea, tämä on nimittäin totta!

http://nwohavaintoja.blogspot.com/2009/02/totuus-obamasta.html

Gordon Brown, Obama, Kissinger ja monet muut puhuvat tästä Uudesta Maailmanjärjestyksestä. Käykää vaikka You Tubessa katsomassa. Kaikki ovat korkean tason vapaamuurareita, jotka ovat saavuttaneet arvonsa saatanallisten rituaalien kautta. Kaikilla tavoitteena tämä yksi saatanallinen uusi maailmanjärjestys, eli antikristuksen valtakunta.

Olemme menossa sitä kohti, uskokaa tai älkää.

[quote author="Vierailija" time="11.03.2009 klo 00:54"]

http://nwohavaintoja.blogspot.com/2009/02/totuus-obamasta.html

Gordon Brown, Obama, Kissinger ja monet muut puhuvat tästä Uudesta Maailmanjärjestyksestä. Käykää vaikka You Tubessa katsomassa. Kaikki ovat korkean tason vapaamuurareita, jotka ovat saavuttaneet arvonsa saatanallisten rituaalien kautta. Kaikilla tavoitteena tämä yksi saatanallinen uusi maailmanjärjestys, eli antikristuksen valtakunta.

Olemme menossa sitä kohti, uskokaa tai älkää.

[/quote]
0 0
Aihe vapaa