Tervetuloa keskustelemaan!

Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

Vierailija
13.7.2014 23:29

Olen seurannut blogia ja viimeinen päivitys toukokuussa. Kirjoittaja kertoi silloin saaneensa huonoja uutisia syövän levinneisyydestä.

Olen pitänyt kovasti blogista.Toivottavasti hänellä on asiat hyvin.

Mietin sitä, että sain koko kouluaikani tuntea itseni tyhmäksi (ja kuulla sitä muilta), koska matematiikka oli minulle tosi vaikeaa, mutta nyt aikuisena olen saanut kuulla olevani sosiaalinen, fiksu, valveutunut yms (eikä sitä matematiikkaa yllättäen ole tarvinut ihan hirveästi, hyvin olen yhteis

Jokin piirre tai muuta ihmisyyteen kuuluvaa. Aloitan: Halveksin mm. väkivaltaisuutta, sadismia, ylimielisyyttä, itsekeskeisyyttä, julmuutta, sovinismia, epäystävällisyyttä ja eläinten kaltoin kohtelemista.

Keskisuomalaisessa on aina sunnuntain lehdessä ilmoitus: tytön ovat saaneetja pojan ovat saaneet, ja perässä vanhempien nimiä. Tänään oli noiden lisäksi erikseen "vauvan ovat saaneet" ja vanhempien nimet. Mitä tuo tarkoittaa? Eikö lapsen sukupuoli ollut selkeä?

Kaikilla tietämilläni wt-naisilla käy koko ajan hyvä flaksi - myös yh-äideillä, joita täällä pilkataan. Miksi? Mitä piirteitä heissä miehet arvostavat (eikä kyse ole vain seksistä, sillä monet ovat myös kihloissa/naimisissa).

Olen miettinyt, mistä on kyse kun ennen umpiheterona itseään pitänyt ystäväni sinkkukautensa jälkeen rakastui naiseen. Hän tapaili useita miehiä ja pidin häntä myös umpiheterona, mutta jokin aika sitten hän paljasti uuden rakkautensa olevan samaa sukupuolta.