Se ärsyttävin työkaveri. Mikä siinä ärsyttää?

Vierailija

Kuvaile miksi tietty työkaverisi saa sinut ärsyyntymään?

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Nuorehko nainen, joka ei ole erityisen kaunis, mutta laitettu ja hyvin puettu. Ihan sievä tapaus. Haluaa koko ajan kehuja ympärisöltään ja samalla haukkuu kaikkien muiden ( ei läsnäolevien, mutta muiden) ulkonäköä ja vertailee omaansa. Kertoo yksityiskohtaisesti, mitä hänelle on sanottu baarissa ja kikattaa päälle: "enhän mä nyt niin hyvännäköinen ole, mutta niin ne miehet sanoo..." Okei, tämän kestäisi, jos ei sen lisäksi olisi ilkeä ja haluaisi latistaa muiden pieniäkin yrityksiä näyttää hyvältä tai saada jotain. Esimerkiksi eräs työkaveri, mukava ja rento viisikymppinen, oli käynyt kampaajalla uusimassa nätin kampauksen. Tämä nuorempi nainen ei koskaan kehu ketään vaan katsoo hiljaa, kun muut kehaisivat tämän viisikymppisen uutta kampausta. Viisi minuuttia myöhemmin alkoi puhua siitä, kuinka kauheaa, kun ihminen vanhenee ja "mä kuolisin, jos musta tulisi ylipainoinen kurttunaama". Ja sitten alkoi puhua, kuinka hänen hiuksiaan on kehuttu siellä ja täällä.

Mua hävettää. Olen samanikäinen, mutta tunnen oloni kolmekymmentä vuotta vanhemmaksi. Nyt on tämä tyyppi löytänyt miehen ja toivon todella, että miehen löytyminen nostaa itsetuntoa ja tasapainottaa juttuja.

Vierailija

Valtaa kaiken työn näyttävästi iselleen. On esimiesten silmissä sitten oikein näppärä ja ehtivä. Vaikka moni prusasia jää sitten meidän muiden tehtäväksi, kun tämä tekee mukavat erikoisjutut.

Vierailija

Työkaverini on kovaääninen ja puhuu tauotta häiriten toisten työntekoa. Hänellä on vahvoja mielipiteitä, hän ei osaa käyttäytyä kuten normaalit ihmiset. Kyselee kaikkien henkilökohtaiset asiat ja saattaa suureen ääneen selitellä omia tai muiden vaivoja missä tahansa. Minua ei jaksa kiinnostaa työkaverin entiset työpaikat, pahoinpitelevä ex-mies, vatsavaivat, lasten ongelmat tai tiputteluvuoto.

Vierailija

Jatkvua negatiivisuus. Eräs työkaveri valittaa ja jaarittelee esimiehen mokista pitkäveteisesti, kitisee ja mollaa. Juoruaa myös muista seläntakana. Ja kun tuollainen käytös on joka päiväistä niin hermot menee.

Vierailija

joka ilmeisesti (tai ainakin osittain) käyttäytyy näin koska on aina lapsi. Eli koko lapsuutensa lienee kuullut miten erinomainen hän on, niin fiksu ja taitava...! On oikein ylioppilas! (kukaan muu suvussaan ei ole, ja kyseessä siis alle 30-vuotias ihminen...)

Keskeyttää muiden keskustelut, jos joku kertoo vaikkapa että oli syönyt spaghettia lounaaksi ---> tulee tarina siitä mitä hänelle/tutulle oli tapahtunut spaghettia syödessä. Ja ei siinä mitään, mutta jutu ovat 80% ettei niissä ole mitään hauskaa/järkeviä, haluaa vaan puhua kuin Runeberi, oli asiaa tai ei. Ja naama suuressa hymyssä tehvakkaana kertoo tarinoitaan, eivätkä muut enää saa puheenvuoroa.

Eli kertoo tylsiä juttuja kuin ne olisivat todella loistavia, rivien välissä korstaa itseään "huomaamaattaan", kertoo vaikka kuinka on ylioppilas, mitä kukaan muu ei "saavutuksena" pidä, sillä kaikilla työpaikallamme on lukio käytynä, suurimmalla osalla vielä yliopisto/AMK siihen päälle myös.

Hävettää itseäni tunnustaa; en uskonut että Suomessa olisi ns. "white trashia", mutta tämä ihminen on juuri sellainen. Moukkamainen ja sivistymätön (monella tapaa, mutta ajattelen niin että sivistynyt ihminen on huoliteltu, osaa KESKUSTELLA, ei huutaa omia juttujaan vert. monologi mitä muiden pitää kuunnella jne. Käytöstavat ovat puutteelliset.)

Vierailija

Vittuilee avoimesti ja sanoo muuten ikävästi. Pitää itseään parempana opettajana kuin meitä muita. Erityisen vittuimainen on alla kolmekymppisille, jollainen en itse kyllä ole. On katkera työtovereille, joilla on perhe.

Vierailija

joka hankaloittaa koko työpaikan toimintaa, kaikessa hän näkee uhan, salaliiton ja kiusaamisen... valittaa joka ikisestä asiasta ja puhuu keksittyä paskaa muista (ilmeisesti itse kuitenkin uskoo juttuihinsa) ja aina näitä juttuja saadaan olla selvittelemässä muiden kesken - tehtailee siis myös valituksia liittoon ja ylemmälle esimiestaholle, ei ikinä osallistu mihinkään suunnitteluun ja muiden suunnittelemat jutut on aina syvältä - häntä kuitenkin yritetään kovasti ymmärtää ja tukea, koska muuten hän väsyy ja on kerraallaan ainakin viikon pois ja silloin hänen hommansa jää muiden hoidettavaksi ja ainahan ne tulee kuitenkin hoidettua väärin. Argh.

Vierailija

Tämä on luokkakaverinini:

Hemmoteltu kakara jonka mielestä kaikki yli vuoden vanhat autot on köyhien autoja "kuka nyt tuommoisella paskalla kehtaa ajaa?!".

Ei tee hommia joita kaikkien pitäisi tehdä jotta OIKEASTI oppisimme,luistaa kaikesta ja keksii muuta puuhaa siksi aikaa esim.kynsiensä viilaus ja hiustensa laitto,hän siis häviää wessaan kun tulee hommiemme siivouksen aika.Hän delegoi "huomaamatta" muille tehtäviänsä esim.vie tämä kun mulla lakka kuivuu että päästäisiin pian lähtee (joo muuten hyvä mutta KAIKKI muut ovat jo pikku hiljaa vieneet hänen tavaransa kun neiti kellii hieronta tuolissa ja kappas makkaraa kun hänelle ei jää mitään tehtävää...ou nouuuu).

Hänen pitää aina sanoa ns.viimeinen sana ja yrittää päteä olemattomilla tiedoillaan (hänellä ei yhtäään yleissivistystä)...

aaargh,taas maanantaina joutuu sitä katsomaan!!

Vierailija

Haukkuu paikallaolemattomia työntekijöitä toisille työntekijöille.. Siis esimies!!

Ottaa itselleen kunnian kaikesta. Kiero omaneduntavoittelija, kateellinen korkeammin koulutetuille alaisilleen.. Juu, esimies vähiten koulutettu eikä omaa minkäänlaisia esimiestaitoja.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat