Tervetuloa keskustelemaan!

Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

Suosituimmat

Siinäpä se ihan otsikossa. Miksi Pipsa on palstalla eriarvoinen, eikä hänen tekemisistään saa puhua. Esim. Mungosta löytyy satojen, tuhansien viestien ketjuja, Pipsaketjut katoavat heti, oli sisältö mitä tahansa.

Niin.. 4 vuoden yhdessäolon jälkeen suhde voi niin surkeasti että ollaan ajauduttu ns asumuseroon. Muutin pienen, 11kk lapsemme kanssa pois kotoa kolme kuukautta sitten. Mitään lopullista ei päätetty erosta.

Vierailija
21:04

Elokuvaa on kehuttu ja aioin vihdoin katsoa. En vaan pysty, kun kaikki vähänkään tanssiin ja balettiin viittaava on elokuvassa täysin pielessä. Tästä vain vaivaantuu ja tulee vihaiseksi. Ei tutut päällä treenata, pehmeässä tossuissa ei oo nauhoja.

Häpesin silmät päästäni ja lähes itkin. Puisto oli ihan täynnä lapsia ja vanhempia. Varsinkin miehiä oli paljon.. Meidän tyttö tippui kiipeilytelineestä ja mies alkoi huutaa minulle, että miksi olen niin flegmaattinen ja huolimaton. Sanoi, että nyt lähdetään ja jotenkin vielä veti mua kädestä.

Sellasia munattomia vätyksiä nuo nykyajan""""""""""""""""""""""""miehet"""""""""""""""""""""""""""""""""""""". Eivät osaa tyydyttää naista, huolehtia itsestään ja perheestään ja vaativat ihan älyttömiä. Onko ne mitään miehiä sellaiset? No ei ole. Netissä ruikuttavat kun eivät saa toosaa.

Miksi ja millä logiikalla joudun maksamaan laittomasta vangitsemisesta?! Sitähän suljettu osasto on: vankila. Ei vankilassa tarvitse maksaa, joten miski pakkohoitoon väkisin raahatun hoitoa haluamattoman henkilön täytyy maksaa hoidosta, jota ei edes halua? Kertokaas mammat.

Suomessa kituu ja kidutetaan varmaan lähes miljoonaa vanhusta joka päivä joko kokonaan ilman hoitoa tai liian vähällä hoidolla. Liian moni lapsi näkee nälkää kun vanhempien elämänhallinta on hukassa - pahimmassa tapauksessa kolmannessa tai neljännessä polvessa putkeen.