Tervetuloa keskustelemaan!

Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

ihan kauhean pihi. Hän on ihan varakas, omistaa autot, asunnon, mökin, veneen, moottoripyörän jne.. Ja tiedän, että saa ihan hyvää palkkaa. Ei vie oikeastaan koskaan minua syömään, ei tee ruokaa. Olin niin nolona kun käytiin hampurilaispaikassa ja mies maksoi vaan omansa.

Vierailija
4.4. 15:17

Olemme ostamassa omakotitalon, jonka pihassa on sen verran tilaa, että siinä nyt olevat kaksi isohkoa koira-aitausta purettaisiin leikkikenttä-alueen tieltä. Tuohon tulisi siis leikkimökki, kiipeilyteline/liukumäki, hiekkalaatikko ja kiikut. Mistä materiaalista alueelle pohja?

Suosituimmat
Vierailija
2.8.2013 01:26

Voi siis olla naisen joko naisen tai miehen, ja joko suomalainen tai ulkomaalainen.

Tuli mieleen, kun itse en ole koskaan tajunnut nimeä Mackenzie/Mckenzie. Se näyttää rumalta, kuulostaa rumalta eikä sovi etunimeksi. (Kiitos kun sain avautua)

Suosituimmat

Asutaan viiden huoneiston taloyhtiössä pientaloalueella. Täällä ei ole leikkipuistoa ihan vieressä, lähin on 3km päässä ja se on päivittäiseen käyttöön vähän liian pitkällä, koska kävelyyn menee lasten kanssa aika kauan.