Tervetuloa keskustelemaan!

Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

Sinö olet sössö tuhlannut elämästäsi yli vuoden palstalla suoltaen sairaita juttuja. Epäilemättä tilasi on huonontunut sen verran että vakava intervaatio olisi paikallaan. Tulee voimaton olo kun ei voi tehdä asian hyväksi mitään :(

Suosituimmat

On kyllä mielestäni kyvykäs empatiaan, mutta jos esim. sanon että olen todella väsynyt kun vauva piti yöllä hereillä, tällä kaipaisin vain ymmärrystä ja jonkinlaista halausta tai empatiaa. Mutta hän kuuleekin "olet huono mies kun minä olen väsynyt, koska et auta minua tarpeeksi lasten kanssa".

Vierailija
11:17

Kun suhteessa on ollut niin henkistä kun fyysistä väkivaltaa eikä niistä ole pystytty muuta sopimaan kuin ei koskaan enää. Pitäisikö asiaa puida pariterapiassa? Itse haluaisin koska rakastan miestäni mutta asiat kalvaa ja tottakai pelkään mitä voi tapahtua. Mies ei aijo sellaisista puhua.

Vierailija
11:43

Olen päättänyt, että en ikikuuna päivänä osta enää yhtään Vallilan tuotetta. Eikä osta lähipiirinikään (Sorry sisäpiirikytkökseni).

Annen Finavia oli alkusoittoa päätökselleni. Mutta kun nyt puhuvat, että Sonera kaikessa hiljaisuudessa jo testailee sitä GPS verotusssyteemiä autoihin.

Kumpaa korttia suosittelette? Mulla ei ole luottotietoja kylläkään enkä netistä löytänyt saako tota tavallista pankkikorttia silloin? Olen OP asiakas, mutta suljin korttini kun lompakko hävisi. Nyt olen tilaamassa uutta korttia ja mietin saanko tota Debittiä.

Suosituimmat
Vierailija
08:32

Kun avioliitto päättyy toisen osapuolen kuolemaan, niin puolisoiden välillähän tehdään ositus. Perintöhän pitää jakaa, jos yksikin osakas niin vaatii, ja jos perinnöstä ei päästä osakkaiden kesken sopujakoon, kuka tahansa osakas voi vaatia pesän jakoa pesänjakajan avulla.

Jari-Matti Latvala maksoi viime vuonna veroja Suomeen 611€. Siinä mielestäni varsinainen lompakkoloinen. Ottaa suomalaisen hyvinvointijärjestelmän rusinat pullasta ja jättää ne muut osat muiden maksettavaksi.

Meillä on ollut vaikeaa ja paljon riitoja, mutta sitten päätettiin yrittää vauvaa ja ilmapiiri on täysin muuttunut! Mies ei enää tiuski ja mökötä vaan on iloinen ja huomaavainen, puhuu paljon vauvasta. Luonnollisesti seksiäkin on paljon, kun yritetään nyt sitä vauvaa.