Keskustelualueen säännöt

Munchenin lentokenttä. Oletteko käyneet ? Miten pääsee parhaiten keskustaan ?

Sieltä lähtee netin mukaan kaksi junaa. menevätkö molemmat päärautatieasemalle ? onko se pääteasema vai missä kohtaa pitää jäädä pois. Miten maksetaan ? Pääsekkö lentokentällä junaasemalle kävellen vai pitääkö mennä bussilla

[quote author="Vierailija" time="20.05.2008 klo 13:22"]

Sieltä lähtee netin mukaan kaksi junaa. menevätkö molemmat päärautatieasemalle ? onko se pääteasema vai missä kohtaa pitää jäädä pois. Miten maksetaan ? Pääsekkö lentokentällä junaasemalle kävellen vai pitääkö mennä bussilla

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö

Juna-asema on suoraan lentokentän alla

eli Munchenissa lentokentältä keskustaan kulkeminen on maailman helpointa! Molemmat linjat (S1 ja S8) menevät keskusrautatieasemalle (Hauptbahnhof tms. (en osaa saksaa)).

Munchen on ihana! Ensi viikolla taas sinne.

[quote author="Vierailija" time="20.05.2008 klo 13:44"]

eli Munchenissa lentokentältä keskustaan kulkeminen on maailman helpointa! Molemmat linjat (S1 ja S8) menevät keskusrautatieasemalle (Hauptbahnhof tms. (en osaa saksaa)).

Munchen on ihana! Ensi viikolla taas sinne.

[/quote]
0 0

itsekin olen just vasta menossa, kentän nettisivuilta ei oikein kyllä saa tietoa

.

[quote author="Vierailija" time="20.05.2008 klo 13:42"]

.

[/quote]
0 0

Niin joo, lentoasemalla

on lipunmyynti sekä tiskillä että automaatista. Osta "region" lippu eli lippu, joka käy koko alueelle.

[quote author="Vierailija" time="20.05.2008 klo 13:44"]

on lipunmyynti sekä tiskillä että automaatista. Osta "region" lippu eli lippu, joka käy koko alueelle.

[/quote]
0 0

Hei, kauan matka keskustaan kestää?

.Mulla on viiden tunnin odotus parin viikon päästä siellä ja ajattelin, että saatan piipahtaa keskustassa, jos sinne ei ole ihan mahdoton matka

[quote author="Vierailija" time="20.05.2008 klo 16:59"]

.Mulla on viiden tunnin odotus parin viikon päästä siellä ja ajattelin, että saatan piipahtaa keskustassa, jos sinne ei ole ihan mahdoton matka

[/quote]
0 0
Aihe vapaa
Keskustelualueen säännöt
Tähdellä merkityt ovat pakollisia kenttiä