Tervetuloa keskustelemaan!

Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

Otti eilen muutaman kaljan ja avautui. Että kuulemma jossain yksittäisistä pikku asioista pitää mutta suurimmaksi osaksi ei. Meillä kolme alle kouluikäistä lasta joista yksi 4kk vauva. Ja harvemmin riidellään mistään edes. Seksikin tuntunut tähän asti päivittäin kelpaavan.

Suosituimmat

Aika monella tuttavapiirissäni on periaate, että autoilun promilleraja on 0. Eli jos olet ottanut yhtään, niin et aja. Miten yleistä tämä on muilla? Koetko, että voit ottaa esim. yhden oluen ruuan yhteydessä ja ajaa autolla tämän jälkeen?

Suosituimmat

Selailin sivuja taaksepäin, mutten löytänyt aktiivista ketjua.

Nyt se kuumailmapalloilukin sitten onnistui, ja asiasta totta kai kuvamateriaalia todistuksena. Ei kuitenkaan maisemista, vaan pariskunnasta, heh :)

Suosituimmat

Yritän tässä miettiä, ollaanko me pieni- vai isokulutusperhe, kun ei ole mitään käsitystä, kuinka paljon keskimäärin ihmisiltä kuluu rahaa ruokaostoksiin. Meitä on kaksi, äiti + teinipoika, ja olen nyt vuoden verran seurannut ostoksiamme. Keskimäärin kuukaudessa kannan kauppaan n.

Miehestä tulee jossain ihme kännitilassa väkivaltainen. Laittoi mut eilen mahalleen sänkyyn, sitoi jaloista ja käsistä ja laittoi laput silmille. Olin siinä sitten kun työntyi takaa useasti ja löi selkää, pakaroihin, repi hiuksista. Nyt oon aika kipeänä ja pahasti mustelmilla.

Mieheni naispuolinen kaveri on kova flirtti, joten väitin miesystävälle tämän kaverin exän flirttailleen minulle kovasti jossain bileissä. Miesystävä näkee tänään tätä ystäväänsä ja ajattelin, että mitä jos hän lipsauttaa tämän valheen.

Vierailija
17.8.2012

Olen ollut naimisissa 12-vuotta ja ihan hyvin menee edelleen. Seksistä olen nauttinut kovasti, vaimoni on ollut minua vähemmän innostunut, mutta sanoo nauttivansa kanssani.

On vuosi 2016 ja mies on enemmän tossun alla kuin koskaan aikaisemmin.Seksiä tippuu kun nainen tahtoo ja lähinnä seksi koostuu miehen palkitsemisesta viikon palveluksista.Nainen käy treenaamassa, nainen käy tapaamassa kavereitaan ja mies hoitaa kotona lapsia.Mies ottaa hitusen kiloja päälleen kun