Keskustelualueen säännöt

Jos lapsen nimi on Thomas ( esim Thomas Karpela), ni kertokaas kansainväliset ihmiset

mulle, että lausutaanko se Tomas, Toomas vai Thomas. Miksei Tuomas Karpela? Olis ollut miljoona kertaa tyylikäämpää.

[quote author="Vierailija" time="05.07.2007 klo 17:57"]

mulle, että lausutaanko se Tomas, Toomas vai Thomas. Miksei Tuomas Karpela? Olis ollut miljoona kertaa tyylikäämpää.

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö

Vai Tuumas

Thomas on typerä suomenkielisellä lapsella.

[quote author="Vierailija" time="05.07.2007 klo 17:59"]

Thomas on typerä suomenkielisellä lapsella.

[/quote]
0 0

Niin, ehkä sun mielestä.

Mulle ihan sama miten se lausutaan, nätti nimi toi Thomas, Tuomas on ihan kunnon junttinimi. Tulee mieleen joku seitsemän veljeksen hulluista.
Älä ota ongelmaa noista nimistä.

[quote author="Vierailija" time="05.07.2007 klo 18:00"]

Mulle ihan sama miten se lausutaan, nätti nimi toi Thomas, Tuomas on ihan kunnon junttinimi. Tulee mieleen joku seitsemän veljeksen hulluista.
Älä ota ongelmaa noista nimistä.

[/quote]
0 0

meidän tutuilla on Thomas ja se lausutaan ihan

Thomas tai Thoomas.

[quote author="Vierailija" time="05.07.2007 klo 18:00"]

Thomas tai Thoomas.

[/quote]
0 0

Tietenkin Thomäs englantilaisittain :)

(tiedän, ei se ihan ää-kirjain ole, mutta en tiedä miten tuo foneettisesti kirjoitettaisiin oikein)

[quote author="Vierailija" time="05.07.2007 klo 18:01"]

(tiedän, ei se ihan ää-kirjain ole, mutta en tiedä miten tuo foneettisesti kirjoitettaisiin oikein)

[/quote]
0 0

Omilla lapsillani on ns. kansainväliset nimet suomalaisten mielestä, mutta

myös sukunimemme on hyvin harvinainen ja täysin " ulkomaalainen" . Asuinmaassamma nimet kuuluvat Top 10 tavallisimpien nimien listaan. Thomas kuulostaa ulkomaalaisista todella tavallislta nimeltä, mutta itse en myöskään yhdistäisi sitä täysin suomalaiseen sukunimeen.

[quote author="Vierailija" time="05.07.2007 klo 18:02"]

myös sukunimemme on hyvin harvinainen ja täysin " ulkomaalainen" . Asuinmaassamma nimet kuuluvat Top 10 tavallisimpien nimien listaan. Thomas kuulostaa ulkomaalaisista todella tavallislta nimeltä, mutta itse en myöskään yhdistäisi sitä täysin suomalaiseen sukunimeen.

[/quote]
0 0
Aihe vapaa