Paras seksikokemuksesi?

Vierailija

Niin, aloin tuossa miettiä omia kokemuksiani, ja kyllä parhaat seksihetket ja suurin nautinto on tullut sellaisen kanssa, josta muutenkin välitin. Mulla tunteet merkkaa todella paljon, eri tavoin.

Suuren Rakkauden kanssa seksi oli IHANAA, mutta niin oli kaikki muukin; olin kuolettavan rakastunut ja kaikki yhdessävietetty aikaa oli mahtavaa. Sitten taas eräs exä, josta välitin, mutta en rakastanut päättömästi, hänen kanssaan seksi oli aivan MAHTAVAA, siis parhaat seksikokemukset ilman muuta. Ja silti, siinäkin suhteessa läheisyys, välittäminen, tunteet vaikuttivat myös seksin hyvyyteen. Tiedän kaveripiiristä, että nimenomaan jos kysytään parasta seksikokemusta, useampikin nainen sanoo jonkun lyhytaikaisen panosuhteen.

Mitens palstalaisten kokemukset, miehet ja naiset? Oman kullan kanssa, vai yhden illan juttu? Tai ehkä yhtä parasta kokemusta on vaikea nostaa muistaa yli? Saa myös mielellään kuvailla parhaan kokemuksen... ;-)

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija
Viesti

Olin pari vuotta sitten kursseilla Espoossa ja tapasin salaa netin kautta 50v. ihanan espoolaisen naisen....hän haki eka treffeillä minut erääni iltana ajelulle ja ajoi Bodomiin illan pimeyteen...

Siellä sain autossa elämäni parhaan suihinoton odottamatta...siis aivan ihanan ja loppuun asti tehdyn...ei pisaraakaan kadonnut hänen suustaan...

eli paras oli vanhin...kiitos siitä.

Vierailija
Viesti

Mutta parhaiden joukossa ja muuten hyvä ja hellä mies, joten en halua ikinä luopua hänestä.

Paras seksikokemukseni oli 26-vuotiaana sinkkutyttönä. Olin tutustunut erääseen mieheen kaverin kautta. Kaveri oli aina varoittanut miehestä että on semmonen joka käy kerran tai kaksi painamassa ja sitten katoaa pitämättä enää minkäänlaista yhteyttä.

Mies yritteli minua aina tavatessamme ja alkuun joka kerta kieltäydyin, kunnes sitten kerran suostuin. En tiedä mikä minuun iski, kai olin kyllästynyt olemaan yksin ja puutteessa. Siitä seksisuhde alkoi. Tapasimme viikonloppuisin ja yhdessäolo oli seksiä pelkästään. Minä menin hänen luokseen tai mies tuli minun luokseni ja heti alettiin sänkypuuhiin.

Seksi oli kiihkeää koska suhde oli niin tuore, esileikkejä ei tarvittu. Mies tuli kotiini, istui sohvalle ja minä hameessa, ilman pikkuhousuja hänen syliinsä. Seksin jälkeen mentiin suihkuun ja siellä uusiksi. Tai makoiltiin sohvalla ja hieraisin persettä miehen vehjettä vasten. Heti alkoi seisomaan ja mies veti housuja alaspäin ja työntyi rajusti sisääni.

Puhui rivoja ja oli seksissä hallitseva luonne. Tuntui ihanalta kun mies tuli ja otti minut. Kerran oltiin päivän aikana harrastettu seksiä 3 kertaa ja alapääni oli kipeä. Mies tuli viereen ja taivutti keittön pöydän päälle niin että rinnat koski pöytään. Yritin estellä että ei enää, mies vain nauroi että tuntuuhan tuo haluttavan kun jalkoväli on märkä ja puski sisään. Ihana tunne, paksu kalu venytti arkaa pimppiä ja mies vain työnteli menemään vetäen samalla hiuksistani. Kysyi vielä että näinkö tarjoan itseäni muillekin miehille. Silloin sain elämäni parhaimman orgasmin.

Vierailija
Viesti

Tapasin yhen ihanan naisen(lesbo,kuten minäkin) netin kautta, ja tavattiin sitten kasvotusten. Sanotaanko nyt, ensiraukkaus, ja varattiin huone. Aluksi esileikkejä, vähän tissien puristeluja, nuolemista puolin toisin, sormeilua, ja siinä välissä aivan mahtava orgasmi! Rasvoja käytettiin, ja seksileluja esim. kaksi päinen dildo. Yhdessä sitä sitten pantiin, ja saatiin parhaat orgasmit. Sen kerran jälkeen ollaan viellä uusittu.

Vierailija
Viesti

No, olen nainen 33v, tyttökaverillani on pidempään ollut ihastus minuun ja olen kai sitä vhän lietsonutkin. Nyt oltiin baarissa ja asiat johtivat toiseen ja ehkä se meidän keskinäinen ihastus huomattiin koska völjyyn lyöttäytyi sangen viehättävä omanikäinen kundi. Lähdettiin kolmistaan kundin hotellihuoneeseen ja ekaa kertaa elämässäni harrastin a) kolmenkimppaa b) seksiä naisen kanssa.

Kömpelö olin toki itse, en tiedä saiko kaveri minkälaiset kiksit kun nuolin hänen pilluaan kundin pannessa minua samalla takaapäin. Kaveri tiesi mitä teki, hän ei ollut ensikertalainen millään tavalla. Kundi rakasti naida meitä molempia, hän oli erittäin huomioonottava ja ihana. Kasoi silmiin aivan uskomattoman kiihottavalla tavalla, kuiskaili kuinka ihana olen ja kuinka ihanaa on panna minua.

Aamulla palailin kotiin kaunissa auringonnousussa, nauratti koko matkan. Tyttökaverin kanssa olemme vaihtaneet muutaman viestin, jännittää mktä tapahtuu kun tavataan livenä.

Vierailija
Viesti

Parhaimmat orgasmini sain satunnaisen nettituttavuuden kanssa. Olen seksissä alistuva ja hän taas dominoiva ja meillä kemiat vaan kohtasi heti. Jo ensimmäisestä viestistä alkaen tuntui, että se mies tietää mitä haluan (epäilinkin sitä vähän aikaa naiseksi), ja käytäntö sit osoitti sen todeksi.

Välimatka esti seurustelun, mutta seksiä varten onnistuimme järjestämään muutaman kerran aikaa, ja nimenomaan aikaa. Muutama viikonloppu meni ihan köysissä ;)

Nyxän kanssa seksi on ihanaa, mutta hän ei ole ollut dominoiva ennen minua, joten joudun häntä opettamaan. Seksi paranee kerta kerralta :)

Vierailija
Viesti

nyt aikuisena, kolmikymppisenä ja äitinä koettu! Valitettavasti se ei ollut lapseni isän kanssa, eikä senkään rakastajan, joka oli kokenein ja paras seksikumppanini vaikkei sitten kokemuksena seksi ollut hänen kanssaan parasta.

Paras seksikokemukseni on nykyisen poikaystäväni kanssa. Hän ei ole paras ja kokenein seksikumppaneistani ja vähän aikaa olemme vasta seurustelleet, mutta silti hänen kanssaan seksi on parasta! Saan esim ensimmäistä kertaa emätinorgasmeja jne.. :)) Yhdessä tässä opetellaan parempaa seksiä koko ajan.

Ja ehdottomasti tarvitsen tunteet mukaan seksiin, tarvitsen tietää että toinen tykkää ja välittää, ja itsenikin pitää välittää miehestä, jos ei nyt ihan rakastaa. :) Muistan ne nuoruuden typerät ensimmäiset seksikokemukset, jotka ei tuntuneet miltään, ei ainakaan hyvältä, piti vaan päästä kokeilemaan kun kaveritkin tekee sitä, välittämättä siitä onko tunteita kumppania kohtaan vai ei. Toivottavasti tyttäreni ovat viisaampia näissä asioissa tulevaisuudessa. :) no, ainakin aion jutella tietyistä asioista enemmän kuin oma äitini aikoinaan. :)

hyvää kesää kaikille! :)

Vierailija
Viesti

Olen 24 vuotias nainen ja saanut MAHTAVAA seksiä kahdelta mieheltä elämäni aikana. Toisen kanssa seurustelin monta vuotta 21 vuotiaaseen asti ja sen jälkeen olen ollut enemmän tai vähemmän on/off-suhteessa 2-vuotiaiden lasteni isän kanssa. Tämän miehen kanssa seksi on mieletöntä! Oli jo ennen lapsiakin, mutta nyt lasten saamisen jälkeen tuntuu ehdottomasti vieläkin paremmalta..!!

Paras seksikokemus kuitenkin kaikista on parin kuukauden takaa vanhempieni mökin ulkosaunassa... Vanhempani olivat lastemme kanssa pihalla leikkimässä " sopivan" matkan päästä meistä ja me kahdestaan saunassa... Esileikki kesti tosi kauan, ehkä puoli tuntia. Oli suuseksiä molemminpuolin, koskettelua, suutelua... Jo se kaikki tuntui aivan taivaallisen ihanalta! Yhdynnässä ei ehditty olla kun varmaan puoli minuuttia kun sain ensimmäisen orgasmin!! Kaksi seuraavaakin tuli suht nopealla tahdilla. Naitiin ihan rauhassa ja hitaasti hikisinä ja märkinä...

Se oli IHANAA!! Toivottavasti joskus tulee samanlainen tilaisuus... ;)

Vierailija
Viesti

mm. 2M+1N, eräs " luontoretki" suomenlinnassa, salaseksiä etelän rannalla, pikapano keittiön pöydällä, eräs suuseksisessio (+ paljon panoa) laivalla... näihin liittyy monta orkkua ja järjen hämärtymistä. :)

Vierailija
Viesti

Se tahtoo vaan mennä parisuhteessa niin, vaikka olis oolut kuinka kivaa. Yhtään ei helpota tilannetta korkea itsetunto (hitto, raha saattais kyllä auttaa). Parisuhteen paraabeli menee kutakuinkin näin: kiinnostus-kiintymys-välinpitämättömyys-vastenmielisyys. Parempi hypätä sille "kunnioitan sinua ihmisenä"-linjalle vaan.

Vierailija
Viesti

Lainaus:

Se tahtoo vaan mennä parisuhteessa niin, vaikka olis oolut kuinka kivaa. Yhtään ei helpota tilannetta korkea itsetunto (hitto, raha saattais kyllä auttaa). Parisuhteen paraabeli menee kutakuinkin näin: kiinnostus-kiintymys-välinpitämättömyys-vastenmielisyys. Parempi hypätä sille "kunnioitan sinua ihmisenä"-linjalle vaan.

Mutta jos pitää kertoa "parhaista orkuista",niin ne olen saanut nyksän kanssa odotusaikana,keskiraskaudessa,kun halut ovat korkealla koko ajan,joka päivä ois tarvinu saada kyrpää..Pillu paksuna,turvonneena,kiimaisen limaisena eikä masu vielä asentoja kokonsa puolesta haitannu;)...

Vierailija
Viesti

Kerran tapasin rannalla nätin isorintaisen naisen. Vedessä sukelsiin naisen vanavedessä ja kaadoin veteen. Myöhemmin kävelin samasn suuntaan ja nainen vuorostasn kaatoi minut ruohikkoon hymy naamalleen. Sitten hän repi rintsikat pois ja aloin puristella. Nainen selkeästi nautti, joten vilautin penistä ja aloin panna. Ihana kokemus kesti 3 tuntia lähes keskiyöhön. Toiste en naista nähnyt.

Toinen kokemus tuli pitkällisemmän suhteen kanssa. Olimme mökillä teltassa. Oli keskiyö ja kuu paistoi. Heräsin ja katsoin nukkuvaa naistani. Päätin tehdä pienen jekun: aloin riisua vaatteita naisen yltä. Katsoin häntä hetken alastomana ja sitten riisuuduin itsekin. Aloin esittää nukkuva juuri kun hän heräsi. Herätessään hän hieroi vartaloaan minua vasten. Vastasin hieromalla "unissani". Olin heräävinä ja kysyin:

- Mitä teet?

- Seksiä, rakkaani!! Nainen vastasi.

- Miten vakn, sanoin ja aloin panna. Kiihkeää srksiä kesti aamuun asti kun nainen nukahti - ja minä päälle penis kiinni reiässä.

Vierailija
Viesti

No se on varmaankin salaystävän kanssa hotellin tilaussauna ja leluja sekä öljyä rekvisiittana. Kiireetön vain meille varastettu ilta ja mukava tilaisuus saunoa, jutella, hieroa, tutkiskella, öljytä, liukastella, käyttää sauvoja, kieltä. Pieniä erikoisuuksia, varpaiden nuolemista, pepun nuolemista puolin ja toisin. Joten ei yhden illan juttu, niistä en välitä, mutta ei varsinaisesti parisuhteessakaan. Ei rakkaudesta, mutta suoranaisesta välittämisestä, ystävyydestä ja himosta. Mies 32 ja nainen 48. perfect match seksin suhteen.

Vierailija
Viesti

Olen ihastunut erääseen varattuun mieheen ja hän minuun..Aion laittaa kaikki repertuaarini käyttöön,kun hänet vihdoin tapaan:)tiedän että siitä tulee ihanaa!!

Vierailija
Viesti

oli yhdessä vaiheessa tapana ennen töihinmenoaan herättää minut aamulla ja rakastella kanssani. Minulla on aamuisin yleensä järkyttävä panetus, joten joka kerta päästin kunnon lastit hänen sisälleen, ja oli ihana palata takaisin unten maille saaneena ja autuaana.

Vierailija
Viesti

yli 100 naisen jälkeenkin paras oli silloin 17v tyttö. osasi puristella pimppaa, ottaa suihin loistavasti ja kaikkea mahdollista. se oli mulle ehkä 4. tai 5. ja luulin et kaikki naiset on tällaisia mutta ei ole vastaavaa lähellekään enää osunut missä kaikki olis kohdallaan. nyt 44v ja taitaapa ettei vastaavaa enää osu. mikään kaunotar se ei ollut ja kuuluisa jakorasia mutta silti hieno muisto. taidettiin siinä kuukauden parin päivät naida oikein urakalla ja joka päivä tietysti. nyt mulla 22v kaunis barbinukke mutta ei oikeen sytytä silti kummallakaan.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat