Keskustelualueen säännöt

Leukosyytit 3 + virtsassa!

Minulla oli tänään ensimmäinen neuvolakäynti. Kaikki arvot ja muut olivat hyvin. Sydänäänetkin kuuluivat rv 9+3! Mutta virtsanäytteessä oli leukosyytit siis 3+. Alkoi tosissaan huolestuttamaan. Aikaisemmassa raskaudessa näytteet olivat aina puhtaita. Virsatietulehdusta minulla ei ole koskaan ollut, eikä nytkään mitään oireita. Huomenna aamulla pitää viedä ter.keskukseen näyte.

Mistä voisi johtua?

Kiitos jos joku vastaa

Touko-helmi

[quote author="Touko-helmi" time="18.06.2007 klo 14:01"]

Minulla oli tänään ensimmäinen neuvolakäynti. Kaikki arvot ja muut olivat hyvin. Sydänäänetkin kuuluivat rv 9+3! Mutta virtsanäytteessä oli leukosyytit siis 3+. Alkoi tosissaan huolestuttamaan. Aikaisemmassa raskaudessa näytteet olivat aina puhtaita. Virsatietulehdusta minulla ei ole koskaan ollut, eikä nytkään mitään oireita. Huomenna aamulla pitää viedä ter.keskukseen näyte.

Mistä voisi johtua?

Kiitos jos joku vastaa

Touko-helmi

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö

Leukosyytit on valkosoluja ja nousevat tulehduksessa.

En kyllä ole mikään ammattilainen, mutta voisiko viitata piilevään tulehdukseen. Vie huomenna se pissa niin tutkivat sen tarkemmin ja saat sitten selvyyden asiaan ja tarvittaessa lääkityksen.

[quote author="Nuksuli" time="18.06.2007 klo 14:22"]

En kyllä ole mikään ammattilainen, mutta voisiko viitata piilevään tulehdukseen. Vie huomenna se pissa niin tutkivat sen tarkemmin ja saat sitten selvyyden asiaan ja tarvittaessa lääkityksen.

[/quote]
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö
0 0
Raskaus ja synnytys

Keskusteluun voivat osallistua vain rekisteröityneet käyttäjät.

Otsikko / kirjoittaja Vast/luettu Viimeisin viesti
LA elokuussa 2015 1 2 3 ... 8 176/8507
ei tärppää 2/246
Raskaana? 1/157
Raskausoireitako? 4/500
Nuoria odottajia? 1/139
Moikka 0/68
raskaana <3 2/271
nuoria odottajia 1 2 3 86/7276
Maalisvauvat 2015 <3 1 2 3 ... 9 201/18953
Alkuraskauden kriisi 4/695