Kuolemantuomion puolesta/Kuolemantuomio Suomeen?

Vierailija

Mitäs ootte mieltä? Mä oon ehdottomasti sitä mieltä, että se kuka tapattaa/tappaa muita ansaitsee itsekin kuolla!

Suomeenkin vois tulla kuolemantuomio. Pedofiilit vois olla vaikka ekoja jotka listittäis pois alta, mielellään pitkän kiduttavan kuoleman seurauksena.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Uskomatonta, että nykyaikana joku voi olla kuolemantuomion puolella. No, jos lukemisto käsittää seiskan ja iltapäivälehdet, telkkari on koko ajan auki maikkarin puolelta ja radio novalla, ei oikein kummoisempaa voi odottaakaan. Jos on lusikalla annettu, ei kauhalla voi vaatia.

Vierailija

minun käsitykseni mukaan kuolemantuomion toteuttajat eivät ole sen kummempia ihmisiä kuin murhaajatkaan.. tekevät työtään vielä rahasta.

eli ehdoton ei!

Vierailija

Siihen liittyy paljon myös eettisiä pulmia. Mikä on niin suuri rikkomus, että siitä ansaitsee kuolemantuomion? Ap sanoi, että tappaminen. Entä, jos esim. nainen on joutunut raiskatuksi useaan kertaan saman miehen taholta, mies hakkaa, lyö ja vahtii naista mustasukkaisesti. Nainen ei pääse mihinkään kodistaan. Nainen tappaa miehen yrittäessään puolustaa itseään. Ansaitseeko hän kuolemantuomion?

Tunnen yhden tapauksen, jossa näin kävi. Nainen ei ole psykopaatti.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat