nuori mies, vanhempi nainen

Vierailija

Kiinnostaisi kuulla kokemuksia sekä naisilta ja miehiltä. Onko seksi ollut hyvää ikäerosta huolimatta? Ja naiset, jos pidätte itseänne nuoremmista, mikä nuoressa miehessä on kiinnostavinta/haluttavinta? Miten olette päätyneet sänkyyn nuoremman/vanhemman kanssa ja kuinka suuri tuo ikäero on ollut? Kumpi tehnyt aloitteen? Voitte myös kertoa vapaasti yksityiskohtia, miten olette edenneet aktissa. Minkälainen kumppanisi on ollut ja kumpi on ollut se hallitsevampi osapuoli seksissä? Nainen, naisitko uudelleen nuorta miestä tilaisuuden tullessa?

Toivon tietenkin rehellisiä ja asiallisia vastauksia!

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Kyllä se on hieno juttu jos nuorempi miehenalku saisi iäkkäämpää naista. Syy, Naiset ovat kypsempiä jos otetaan vertailu, Mies 22v ja nainen 28-30. Naiset ovat tuolloin jo kokeneempia ja haluavat jostainsyystä nuorempaa. Nuoremmat miehet ovat innokkaita kun saavat kokeneempaa naista, ja iäkkäämmät naiset haluavat opettaa nuoremmille taitonsa. Tosin jos vakisuhdetta ajattelee niin mies 30v ja nainen 50v niin se ei käy oikein hyvin yhteen. Seksistähän tässä on kysymys, jos mies täyttää 50v niin nainenhan on 70v. Tai toisinpäin.

Vierailija

Tässä vastauksia yhdeltä 40-vuotiaalta naiselta...
Seksi on hyvää ikäerosta huolimatta.
En tiedä oikein mikä nuoremmissa miehissä viehättää. Nuoruus, ulkonäkö, saman kaltainen ajattelu, seksuaalinen vetovoima...
Minun juttusilleni tulee nuoria miehiä melkein missä vain, mutta pidän ohjat itselläni. Nykyisen panokamun kanssa on ikäeroa n. yhdeksän vuotta. Minä tein aloitteen.
Itse aktissa molemmat hallitsevat vuorotellen, mutta ehkä minä kuitenkin olen se, joka on ehdottanut enemmän kaikenlaisen uuden kokeilemista. Sopivasti avoin mieli on tärkeää. Naisin ehdottomasti nuorempia miehiä uudelleen...
- Sex in the city

Vierailija

Itse olen harrastanut vanhempia Naisia koko ikäni. Aina olen itse ollut aloitteen tekijänä. Parikymppisenä puhuin äitini kaverin(silloin 45v) ympäri ja naitiin monta kertaa ja molemmat tykkäsivät. Nykyään 45 vuotiaana minulla on 70 v ja 72 v ihanat Naiset rakastajattarina!! Ihanan kiihottavaa seksiä aina kun sitä tahdon!

Vierailija
Vierailija

Itse olen harrastanut vanhempia Naisia koko ikäni. Aina olen itse ollut aloitteen tekijänä. Parikymppisenä puhuin äitini kaverin(silloin 45v) ympäri ja naitiin monta kertaa ja molemmat tykkäsivät. Nykyään 45 vuotiaana minulla on 70 v ja 72 v ihanat Naiset rakastajattarina!! Ihanan kiihottavaa seksiä aina kun sitä tahdon!

Hyi helvetti olet sairas.

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Minusta on aika järjetöntä nimitellä sairaaksi ihmistä, joka nauttii seksistä yhteisymmärryksessä partnerinsa kanssa. Vaikka minulla ei ole tuollaisista ikäeroista kokemusta, ei se silti mielestäni ole mitenkään ihmeellistä. Kuinka paljon on 50vuotiaita miehiä, jotka naivat 25 vuotiaiden tyttösten kanssa?

N31

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Tää on joku 28 v., joka luulee et yli nelikymppiset ei enää vanhuuttaan paneskele :)

Vierailija
Vierailija

Miten olet saanut nuo naiset tyttökavereiksesi?

Vierailija
Vierailija

Kerroppas minullekkin miten nuita vanhempia naisia saa puhuttua ympäri kun on se ongelma aina ettei ne millään ota tosissaan vaan luulee että puoliläpällä lähestyn vaikka kovasti koitan vakuuttaa aikeitani tosissaan ja itsekkin olen päälle parikymppinen. Joskus on lähelle päässyt mutta nainen on silloin vedonnut ikäeron aiheuttamaan huonoon fiilikseen jonka takia on seksi jäänyt välistä kun tulee niin puuma fiilis kuulemma josta kaikki ei tykkää

Vierailija

Olen 23 vuotias mies ja olen aina katsellut 30-40 vuotiaita naisia enkä koskaan pitänyt ikäisiäni yhtä viehättävänä. Joskus on kavereiden kesken menty jonkun likan juhliin katsomaan naisia niin kaverit on katsellut juhlien pääsankarin kavereita ja itse on vaan mennyt suoraan katselemaan tämän äitiä ja äitinsä kavereita. Joku ihme vanhemmissa naisissa vaan kiihottaa en tiedä mikä :D. Minulla kans baarissa ja tuntemattomia lähestyessä ongelmana se etteivät ota tosissaan ehdotuksiani vaan naureskelevat

Vierailija

Ainoa järkevä ratkaisu mikä juolahtaa mieleen on ettiä netistä vaikka jostain chatista vanhempaa naisseuraa.. Se on kuitenkin hermoja raastavaa puuhaa se. Mutta toki kertokaa ihmeessä miten niitä hieman vanhempia naisia kannattaa lähestyä ulkona :) Olen pelkkinä korvina. Itsekin parikymppinen ja pidän viehättävimpinä pikkusen kypsempiä naisia.

Vierailija

PUUMAT JANOAA NUORTA VERTA JA EHKÄ SYYSTÄKIN ! Osa 40-55v naisista on yllättävän hyvin säilyneitä ja seksikkäitäkin jotkut ! Ikä on vain numeroita se täytyy muistaa ! Eikä pitäisi tuomita ennen koeajoa ! Saattaa löytyä hyvin pidetty ja näisti ajettu JAGUAR  :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat