Kenelläkään muulla pitkä "hilloviiva"?

Vierailija

Olenko ainoa, jolla on pitkä väli klitoriksen ja emättimen suuaukon välillä? Ärsyttää tollanen kirkkovene.

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija
Vierailija

Oletko siis sellainen eriskummallinen etupillu, tai peräti yläpillu? Siltähän tuo nyt vähän kuulostaisi.

Mä olen ainakin hyvin takapillu, ja siksi juuri väli klitoriksesta emättimeen on hyvin pitkä. Sen sijaan emättimen aukon ja peräaukon välillä ei ole kuin sentti-pari.

Vierailija

Mitä ihmettä :D en oo koskaan tullut ajatelleeksikaan mitään tälläistä. Ja tuolle uimahalli-kommentoijalle...öö miksi sua muiden värkit kiinnostaa?

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Oletko siis sellainen eriskummallinen etupillu, tai peräti yläpillu? Siltähän tuo nyt vähän kuulostaisi.

Tuskin kukaan täällä olisi voinut jatkaa elämäänsä ilman tätä oleellista tietoa.

Mä olen ainakin hyvin takapillu, ja siksi juuri väli klitoriksesta emättimeen on hyvin pitkä. Sen sijaan emättimen aukon ja peräaukon välillä ei ole kuin sentti-pari.

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Juuri näin!

ap

Vierailija
Vierailija

Ei, olen alapillu, koska persereikäni sijaitsee alaselässä niin silloon pimpsukkakin mahtuu oikeelle paikalleen pitkällä hilloviivalla varusteltuna!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat