Tervetuloa keskustelemaan!

Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

Vierailija
To 12:07

Tuli tuolla toisessa keskustelussa esille käsite proskinny, joka ilmeisesti ei ole sama asia kuin proana eli anoreksian ihannointi. Mietin sitten miten proskinny eroaa proanasta ja googlasin proskinny. Yhdeksän ensimmäisen sivun tuloksesta puhui proanasta eikä missään puhuttu siitä proskinnystä.

Minä ikävä kyllä, joudun käyttämään joka päivä. Valkovuotoa tulee siinä määrin, että pakko käyttää, ja pitää jopa muutaman kerran vaihtaakin päivän aikana tuo suoja. Ärsyttää vaan kun pitää aina käyttää noita suojia:(

olenkohan ainut joka on pikkarisuojien säännöllinen käyttäjä......:(

Jos ja kun asiantuntijat kerran ovat sitä mieltä, että liikunta on todella tärkeää, ja olisi hyvä, jos se pienestä pitäen iskostuisi osaksi elämää, pitäisi koululiikunnan numeroarvostelu lopettaa. Liikunta on liikuntaa, eikä tärkeintä ole, kuinka liikkuu, vaan että liikkuu.

Vierailija
8.8.2015 09:53

Miten teillä toimii puhelimessa pelit? Poika 8v sai hartaasti toivomansa uuden kännykän, toiveena että sillä pystyy pelaamaan hyvin. Myyjä sanoi, että erinomainen luuri pelejä varten. Nyt puhelimeen ladattu kolme peliä ja ne pätkivät jatkuvasti. Onko normaalia ko puhelimella?

Vierailija
19:46

Minä kirjoitan joka aamu ennen kuin nousen sängystä. Mielenkiintoista juttua. Hauska vertailla, miten unet ovat mm. enteilleet tulevaa ja märehtineet mennyttä.

Kysyn nyt tuoreita kokemuksia (netistä löytyy vain vanhoja enkä tiedä onko laivojen sisältö/tarjonta muuttunut ja viimeksi olen laivalla ollu yli 10 vuotta sitten). Lähtö Helsingistä-Tukholmaan. Lapset 7 v ja 9 v.