Häpeäntunne orgasmin jälkeen

Vierailija

Mistä se voi johtua? Samalla myös inhotus, kuinka sellainen toiminta on likaista ja ällöttävää. Tämä siis masturboinnin jälkeen, miehen kanssa en koskaan ole onnistunut saamaan orgasmia, eipä paljon ole tullut kyllä miesten kanssa oltuakaan, ne kerrat kun olen niin nautinnon teeskentelyä vain ollut. :-/ Onko mussa jotain vikaa?

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Voi olen todella pahoillani! En varmaan pysty auttamaan mutta haluan sanoa etta orgasmissa ei ole mitaan havettavaa! En tieda taustaasi mutta toivoisin etta ensin yksin pystyisit antaa itsellesi luvan nauttia istestasi. Siina ei ole mitaan havettavaa. Kun pystyt siihen, pikkuhiljaa, voit etsia suhteen jossa tunnet etta pystyt olla oma itsesti 100% ja luotat toiseen. Silloin voit kokea orgasmin myos miehen kanssa. Mutta kaikki lahtee itsestasi, ensin on oltava sinut itsesi kanssa.Helpommin sanottu kuin tehty mutta oikeasti, "kaikki" tekevat samaa kuin sina! Tsemppia ja itseluottamusta!

Vierailija

Ensimmäisenä tuli mieleen psykologisesta näkökulmasta lapsuus, ovatko vanhempasi olleet jotenkin häveliäitä seksuaalisuuden suhteen? Onko se ollut perheessänne epänormaali ja vaiettu asia? Onko normaalisti keskustelu aikuiseksi kasvamisesta ja siihen liittyvistä muutoksista?  

Vierailija
Vierailija
Mistä se voi johtua? Samalla myös inhotus, kuinka sellainen toiminta on likaista ja ällöttävää. Tämä siis masturboinnin jälkeen, miehen kanssa en koskaan ole onnistunut saamaan orgasmia, eipä paljon ole tullut kyllä miesten kanssa oltuakaan, ne kerrat kun olen niin nautinnon teeskentelyä vain ollut. :-/ Onko mussa jotain vikaa?

Mulla tulee myös joskus :/ onko miten yleistä?

Vierailija

Minä häpesin joskus myös. En vieläkään tiedä miksi. Ehkä siksi koska jouduin tyydyttämääm itseni kun muut ei siihen pystynyt. Silloin tosin olin parisuhteessa jossa mies ei voinut edes sormiaan työntää minuun ja seksi oli lähinnä 2min jyystöä ja se siitä, mies laukesi aina boxereihinsa.
Nyttemmin on kunnon suhde jossa seksi on mahtavaa ja jos mies ei saa minua tulemaan niin tyydytän itseäni samalla kun häntäkin ja nautin todella enkä häpeä yhtään :)
Sinulla ei ole mitään hävettävää, nauti!

Vierailija
Vierailija
Minä häpesin joskus myös. En vieläkään tiedä miksi. Ehkä siksi koska jouduin tyydyttämääm itseni kun muut ei siihen pystynyt. Silloin tosin olin parisuhteessa jossa mies ei voinut edes sormiaan työntää minuun ja seksi oli lähinnä 2min jyystöä ja se siitä, mies laukesi aina boxereihinsa.
Nyttemmin on kunnon suhde jossa seksi on mahtavaa ja jos mies ei saa minua tulemaan niin tyydytän itseäni samalla kun häntäkin ja nautin todella enkä häpeä yhtään :)
Sinulla ei ole mitään hävettävää, nauti!
Häpeä nainen ! Irvokasta ja saastaista touhua ! Miksi pilasit kehosi ?

Vierailija

Miehenä ajattelin kommentoida, että itsellenikin joskus tulee orgasmin jälkeen jotenkin "likainen" olo. Etenkin aikuisviihde tuntuu jotenkin vastenmieliseltä, vaikka juuri hetkeä aiemmin se nostatti kiihkoa. Sikäli tämä on ikävää, koska orgasmin jälkeen haluaisin köllötellä sen partnerin kanssa sängyssä, halailla ja hyväillä, mutta joskus vaan tulee sellainen olo, että pakko päästä tilanteesta pois esim suihkuun. Harmittaa, koska tiedän puolisoni taatusti ihmettelevän, mikä hänessä on vikana, vaikka koko ongelma on minun korvieni välissä. :(

M25

Vierailija

Orgasmin aikana olet henkisesti avoin ja suojaton, ilman mitään rooleja ja suojakuoria mitä normaalisti pidät yllä. Sen takia et ehkä myöskään voi laueta muuta kuin yksinäsi, koska et muiden seurassa uskalla rentoutua 100 prosenttisesti ja antaa mennä.

Häpeä voi tulla tuosta, jos alitajuntaisesti ajattelet, että oma avoin itsesi on jotenkin "huono" ja ei-toivottu tyyppi ja sitten kun päästät sen esille, niin se hävettää. En sano, että tämä on se syy, mutta uskoisin sen olevan ainakin osasyy.

Vierailija

Mulla orgasmista tulee ainoastaan nautinnollinen olo, vaikka osa niistä olis jonkun mielestä suht noloja, tyyliin julkisella paikalla, äänekkäitä jne. Mutta en osaa noita nolostella.

Sinulle suosittelen terapiaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla orgasmista tulee ainoastaan nautinnollinen olo, vaikka osa niistä olis jonkun mielestä suht noloja, tyyliin julkisella paikalla, äänekkäitä jne. Mutta en osaa noita nolostella.

kerro lisää...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

kerro lisää...

No yhden voin kertoa, eli exän kanssa eka kerta, tai oikeastaan toinen ja kolmas kerta... Asui kimppakämpässä muitten jannujen kanssa, ja teki niin hyvää se iso kyrpä, joka osui koko ajan g-pisteeseen, etten voinut olla hiljaa. Kaikki kämppikset kuuli, miten nautin. Hän täytti mut kokonaan, ja joka työntö oli ihana.

Tähän liittyy vielä se, että eka yhdyntään meni aikaa, joten kiihko oli molemmilla aika kova. Voihkin enkä voinut mitään.

Niistä muista kerroista en voi kertoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

kerro lisää...

No yhden voin kertoa, eli exän kanssa eka kerta, tai oikeastaan toinen ja kolmas kerta... Asui kimppakämpässä muitten jannujen kanssa, ja teki niin hyvää se iso kyrpä, joka osui koko ajan g-pisteeseen, etten voinut olla hiljaa. Kaikki kämppikset kuuli, miten nautin. Hän täytti mut kokonaan, ja joka työntö oli ihana.

Tähän liittyy vielä se, että eka yhdyntään meni aikaa, joten kiihko oli molemmilla aika kova. Voihkin enkä voinut mitään.

Mikset vois kertoa?Alkaa hyvält näyttää...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

kerro lisää...

Jotkut asiat on parempi pitää salaisuuksina. 😊

Mutta aina voi kuvitella...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

kerro lisää...

Ei toi mikää häpee ole.Sillon nainen on herkimmässä tilassa..M25

Vierailija

Ei voi mitään, miehenä tämä kiihottaa mua. Jos saisin naisen siihen tilaan, että hän väkisin saisi orgasmin, tahtomattaan, ja olisi sitten jotenkin nolo...

Alkaa seistä kun edes ajattelee.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat