Miksi huono käytös on joillekin ylpeyden aihe?

Vierailija

Tarkoitan nyt tällaisia, jotka nauttivat kun saavat "näpäyttää" ihmisiä, joista eivät pidä, tai jotka tykkäävät "opettaa" vaikkapa asiakaspalvelijoita. Siis nämä, jotka vaikka saadessaan mäkkärissä väärän hampurilaisen, eivät voi vain ilmoittaa että saivat väärän tuotteen, vaan aloittavat kamalan huutokonsertin, ja ovat tyytyväisiä vasta kun asiakaspalvelija melkein itkee, ja jotka jälkeenpäin oikein ylpeillen kertovat, että siinä sai tyttö opetuksen, eipähän mokaa uudestaan. Jokainen on varmaan joskus törmännyt tähän ihmistyyppiin. 

Eikö niitä hävetä? Jos ei, mikä on mennyt vikaan?

Kommentit (12)

Vierailija

Halu nöyryyttää, nostaa itseä toisten kustannuksella, empatian puute, mitä näitä nyt on. Taudinkuvaksi määrittelisin kusipäisyyden, vaikea-asteisena lähes mahdotonta parantaa.

Vierailija

Siskoni on tuollainen, on ollut aina, ja ei ole keski-ikäinen, vaan nuori nainen, 25.

Tykkää kiusata ja kyykyttää asiakaspalvelijoita, en tiedä miksi, ei ole muuten edes mikään ilkeä luonne tuota tapaa lukuunottamatta.

En yleensä kehtaa enää käydä sen kanssa ulkona syömässä tai shoppailemassa.

Vierailija

Jos huonosti käyttäytyvä on mies, jolla on seurassa nainen tai naisia, kyse on eräänlaisesta soidinmenosta. Mies tietää saavansa, kun osoittaa käytöksellään olevansa Mies. Naisethan eivät mielistelevistä, muka kohteliaista nyhveröistä tykkää - eivätkä varsinkaan niille anna.

Vierailija
Vierailija

"Mä oon vaan niin suorapuheinen!!!"

Tämä muuten on totta, samojen ihmisten suusta saa kuulla tätä. En kyllä ymmärrä millä lailla "anteeksi, sain väärän hampurilaisen" on vähemmän suorapuheista kuin "helvetin tunari, annoit mulle väärän hampparin, nyt tänne heti uusi, idiootti, etkö sä tajua mitään" tai vastaava...

Vierailija
Vierailija

Siskoni on tuollainen, on ollut aina, ja ei ole keski-ikäinen, vaan nuori nainen, 25.

Tykkää kiusata ja kyykyttää asiakaspalvelijoita, en tiedä miksi, ei ole muuten edes mikään ilkeä luonne tuota tapaa lukuunottamatta.

En yleensä kehtaa enää käydä sen kanssa ulkona syömässä tai shoppailemassa.

Oletko ikinä kysynyt häneltä, miksi käyttäytyy noin?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat