Vaimon entiset seksiseikkailut masentaa

Vierailija

Vaimolla on jostain ihmeen syystä välillä tarve kertoa vanhoista hoidoistaan, mikä ärsyttää meikäläistä aika runsaasti. Aina kun hän aloittaa "mullakin oli kerran varatun miehen kanssa semmoinen vuoden mittainen pelkkä panosuhde..." niin pyydän häntä lopettamaan mutta vahinko on jo tapahtunut. Hän on myös kertonut että on ollut kolmen kimpassa ystävänsä ja tämän miehen kanssa, kyseessä oli ko. miehen hartaan toiveen toteutus. Ja vaimo myönsi että "tuntui oudolta panna sen kanssa kun sen vaimo oli siinä vieressä alasti". Ja taas toivon että älä nyt vittu kerro vanhoja juttujasi.

Annas olla jos itse sanallakaan mainitsen jonkun exän, niin siitä kyllä suututaan ja mökötetään ja kuittaillaan, mutta hän saa kertoa että on ollut ennen minua suoraan sanoen ihan täysi huora. Ja tottakai sain tietää näistä vasta kun olemme naimisissa.

Minulle on ihan sama mitä hän on tehnyt ennen minua, mutta onko ihan pakko kertoa niitä minulle??? Kiva tässä nytkin sieluni silmin miettiä kuinka tämä ko. kimppamies panee häntä takaapäin samalla kun vaimoni nuolee sen ystävänsä alapäätä. Pthyi. Ja sitten vielä sanoo päälle että kokeili sitä vaan sen yhden kerran, ei ollut hänen juttunsa. Mutta piti kuitenkin kertoa??? Voi v-u.

Olen luvalla sanoen näistä hirveissä traumoissa. Esim. pelkkä ajatuskin jostain kolmen tai useamman kimpasta saa nykyään oksennusrefleksin aikaan. Ja tässä samalla voin vain arvailla mitä kaikkea hän on tehnyt mistä ei ole edes kertonut, kun aina joudun painottamaan että EN HALUA KUULLA.

En tiedä olenko vain ahdasmielinen, mutta minua loukkaa nämä jutut ihan suunnattomasti. Meillä on hyvinkin toimiva seksielämä, mutta näistä jutuista on oikeasti jäänyt traumoja joista en pääse yli. Kellään mielipiteitä?

Sivut

Kommentit (89)

Vierailija
Vierailija

Vaimosi taitaa olla aika epävarma ihminen, kun sillä on tuollainen halu kehuskella entisillä panoilla.

Komppaan, ja lisäksi jos on vielä mustasukkainen sinun menneisyydestäsi.

Vierailija

Juu, olen pikkuhiljaa enemmän ja enemmän sitä mieltä että hänellä on hoitamattomia asioita, varsinkin itsetuntonsa kanssa. Mutta minkäs teen? Lisäksi hän tuntuu olevan myös kateellinen uudesta hyvästä työpaikastani, asia jota en voi mitenkään käsittää.

Tuntuu olevan hullu koko akka, liian myöhäistä vaan tehdä mitään asialle. Täytyy varmaan ruveta ryyppäämään, jos saisi huuhdottua muistia hiukan tyhjemmäksi.

AP

Vierailija

Eikö vaimosi tiedä että entisistä suhteista ei hiiskahdeta nykyiselle? Se lienee on kirjoittamaton sääntö. Kertooko syvästi rakastava puoliso toiselle yksityiskohtaisia seksikokemuksiaan entisestä elämästään? Tämän voit kysyä itseltäsi.

Vierailija

Mun mies oli suhteen alussa aivan samanlainen. Kerran hermostuin ja käskin valita: joko elää minun kanssani tai jatkaa menneisyytensä seksiseikkailujen muistelua ilman minua

Vierailija
Vierailija

Mun mies oli suhteen alussa aivan samanlainen. Kerran hermostuin ja käskin valita: joko elää minun kanssani tai jatkaa menneisyytensä seksiseikkailujen muistelua ilman minua

Miten itse "toivuit" sitten siitä? Pystyitkö unohtamaan vai jäikö haamut lähtemättömästi mieleen?

AP

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Miten itse "toivuit" sitten siitä? Pystyitkö unohtamaan vai jäikö haamut lähtemättömästi mieleen?

AP

Jäihän ne pitkäksi aikaa vaivaamaan mieltä ja ne tuli riitojen aikana otettua aina esille. Kyllä ne siitä sitten unohtu

Vierailija

Ryhdistäydy nyt hemmetissä, äläkä ole noin manipuloitava.  Kun tuollainen tarina alkaa, niin kerro perään heti jokin "omasi" joka on siis juuri oikeasti uskottava mutta kohtuullisen hurja seikkailu.  Jos omia ei aidosti ole, niin jokin hyvä tarina.  Jos nainen on mököttäjä, niin kyllä se viesti menee perille.  Joka kerta:  vastaa tarinaan tarinalla, ja kuvaile laajasti ja hartaasti sen sen kertaisen kumppanin virheetöntä ihoa, suuri silmiä, runsasta ja paksua tukkaa, ja tietty niitä ylivertaisia seksuaalisia taitoja. - kaikkea semmoista.  Ja tietenkin sitä, miten tämä kumppani oli kimpussasi kuin kiimainen alien.  Silleen: Pallit kolisivat tyhjinä koko seuraavan viikonkin.

Muista vielä kertoa, ettet ole koskaan saanut niin hyvää panoa.    Tauko.   ...  oho, tietty sinun kanssa kulta...

8-)

===

Luulisi lopettavan sen jälkeen.

Vierailija

Ei kyl mitää kehuttavaa, kai oot muistuttanu, et miltäs siit tuntus jos alat niist omist entisist kertoo sil. Ei todellakaa ihme et alkaa nää asiat pääs pyörii ja häirittee mieltä. Mitä mä oon tehny joskus ni en tod. kehuskele omal puolisolleni niist, ymmärrän hyvin et loukkais toista ja kyl varmaan muistuttas mua niist vuosii viä jälkeenpäiki.

Vierailija
Vierailija

Muista vielä kertoa, ettet ole koskaan saanut niin hyvää panoa.    Tauko.   ...  oho, tietty sinun kanssa kulta...

:D luulis tällä loppuvan!

Vierailija
Vierailija

Kumppanisi on sinua tyhmempi.  Miksi oikeastaan olettekaan menneet naimisiin ?

Olen niin väsynyt moneenkin asiaan että en jaksa edes vastata. Mutta hyvä kysymys.

Vierailija

On minun naisellakin ollut monta paniaa mutta on isot rinnat ja vähän roikkuvatkin mutta se minua kiihottaa, seksissä ei ole valittamista ja aina saa, ja hänkin osaa sanoa että ota minut.

Vierailija

Anna kertoa kun vaivaavat mieltä. Naisesi on valmis tekemään enemmän seksin eteen. Hyödynnä ne puolet. Et ole hänen ensimmäinen ja tuskin viimeinen seksikumppani.

Vierailija

Ongelmasihan ei ole varsinaisesti vaimosi entinen seksielämä vaan se, että hän haluaa satuttaa sinua kertomalla siitä. Lähde purkamaan ongelmaa siitä päästä.

Tasapainoisenkin ihmisen saa tolaltaan ja mustasukkaisiin ja inhoaviin tunnelmiin, kun aiempia kokemuksia käytetään lyömäaseena. Uskon, että jos tämän asetelman saisitte kuntoon, entisten tapahtumien muistot asettuvat asemaansa - eli menneisyyteen - eivätkä ne vaivaisi sinua enää. Voi vaan olla, että tuon satuttamiseen halun selvittäminen ja sammuttaminen on vähän hankalampi juttu...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat