Miten saisin instagram-seuraajia? Vinkkejä kiitos!

Vierailija

Aloitin juuri ja mulla on yksi vaivainen seuraaja.

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

Jos tarvitsee kysellä, niin et millään. Minulla ilmaantui heti muutamakymmentä seuraajaa, enkä ole ikinä ladannut yhtään kuvaa, tai tehnyt mitään muutakaan, kunhan tein tunnukset. 

Vierailija
Vierailija

Jos tarvitsee kysellä, niin et millään. Minulla ilmaantui heti muutamakymmentä seuraajaa, enkä ole ikinä ladannut yhtään kuvaa, tai tehnyt mitään muutakaan, kunhan tein tunnukset. 

Terveisin känttykurppa

Vierailija
Vierailija

Henkilö yrittää sanoa, että synkronoi igtilin fbn kanssa. Näin fbkaverit saa tiedon ja voi alkaa heti seuraamaan. Samoin kun joku sun kaveri jatkossa liittyy niin saat ilmoituksen.

Vierailija
Vierailija

Entäs jos ei ole facebookissa? Ei kaikki ole.

Ei linkittäminen lärväkirjaan ole mitenkään välttämätöntä eikä myöskään twitteriin.

Se riippuu vähän millaista yleisöä ja seuraajia haluat, mihin tarkoitukseen instaa käytät.

Itse pidän kaikki kolme palvelua erossa toisistaan, koska käyttötarkoitus täysin eri (fb kavereille, twitter ammattikontakteille ja insta mun kuvakuville.)

Seuraajia voit saada nopeasti (esim. tissit, töröhuulet, helvetin hyvät kuvat) tai hiljakseen (helvetin hyvät kuvat(.

Tärkeintä mun mielestä on olla aidosti kiinnostunut paitsi omista kuvista, myös toisten ja olla aktiivinen ainakin alussa. 

Eikä se seuraajien määrä ole ratkaiseva, vaan laatu: minkälaisia seuraajia haluat?   

Vierailija

Etsi omia tuttujasi, ala seurata niitä

laita kuviin #f4f , tarkoittaa jotain follow for follower tyylistä, eli sillä hashtagilla löytää ihmisiä, jotka lupaavat seurata sinua jos seuraat heitä, sama toisinpäin tietysti

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat