Vaimoa ei kiinnosta seksi

Vierailija

Ongelma on siis tämä: olen reilu kolmekymppinen ukkomies, lapsia kaksi. Käyn salilla ja kroppa on kunnossa.

Vaimoa ei jostain syystä kiinnosta seksi ollenkaan. Ei enää halua että edes yksipuolisesti tyydyttäisin hänet.

Vaimon ulkonäöstä edelleen pidän vaikka rinnat ovatkin pienet roikkupussit.

Mitä tässä pitäisi tehdä? Häntä ei edes kiinnosta puhua seksiasioista.

Sivut

Kommentit (74)

Vierailija

no tee niinkuin mun ex-mies eli ala etsiä seuraa netistä. Nyt ollaan erottu ja mä olen saanut seksiä aivan upeiden miesten kanssa. Veikkaan, että sun vaimolle käy samoin.

Vierailija

Miten kohtelet vaimoasi arjessa,miten paljon arvostat perhettäsi ja miten paljon osallistut kotitöihin?Näillä asioilla on yllättävä yhteys tuohon seksielämään.

Vierailija

Muakaan ei. Johtuu aika monesta asiasta. Oon vähän masentunut, ja sen takia en yksinkertaisesti tunne haluja. Toinen syy on lapsi, joka - vaikka onkin ihana - on niin paljon iholla, että läheisyys tuntuu usein ahdistavalta - olen ikään kuin saanut siitä yliannostuksen. Kolmas syy on varmaankin raskaus ja synnytys. Ne eivät olleet vain ohimeneviä kokemuksia elämässäni, vaan ovat muokanneet kuvaa itsestäni, eivätkä välttämättä kovin positiiviseen suuntaan. Neljäntenä syynä on mies itse. Hän ei oikeastaan huomioi mua ollenkaan, paitsi joskus negatiivisesti (ei kyllä mitenkään korostuneesti, siitä ei ole kyse). Mä olen yksinkertaisesti aihe, josta meillä ei puhuta. Näkymättömyys vie halun seksiin.

Nämä syyt meillä. Voit aina yrittää kysyä vaimoltasi, mitä syitä hänellä on.

Vierailija

Käy vähemmän salilla ja ota enemmän osaa kotitöihin ja lastenhoitoon. Väsyneenä kiinnostaa vähemmän. Toivottavasti et ole vaimolle sanonut että hänen rinnat ovat pienet roikkupussit... Kehu ja helli, pussaa ja ole läsnä. Ja hänen tyydyttäminen yksipuolisesti voi myös ajan myötä tuoda hänen halunsa takaisin.

Vierailija
Vierailija

Kirjoittaisin vaimolle kirjeen, jossa kertoisin mistä sinusta itsestäsi tuntuu se ettei suhteessanne ole seksiä.

Älä sitten mainitse mitään niistä roikkupusseista rinnoista. Ei ehkä edistä asiaa...

Vierailija

Taas tehty "perinteiset", eli ensin ollaan niin ihanaa vaimoa että ja sitten kun on saatu muksut ja iso ok-talo, niin miehen voi heittää syrjään. Se on ihan sama kuinka paljon kotitöitä tekee tai kuinka paljon viettää aikaa lasten kanssa ja antaa vaimolle omaa aikaa. Häntä ei vain kuulemma kiinnosta seksi niin kuin ylipäätään. No muutaman vuoden jälkeen sitä oppii itsekin olemaan ilman seksiä. Hanki itsellesi jonkin aikaa vievä harrastus, niin kyllä se siitä helpottaa..,

Vierailija

Mullekin tulee väistämättä mieleen se, miten mahdat kohdella vaimoasi. Kannatko osasi kodin hoidosta (pyykiit, ruuanalaitto, kaupassa käynti, siivous) ja lastenhoidosta, vai nääntyykö vaimo arjen pyöritykseen. 

Miten arvostat häntä ja huomioit muuten kuin seksi  taka-ajatuksena. Kehutko, muistatko hellät kosketukset.

Miten hän uskaltaa olla oma itsensä kanssasi. Saatko selittämättömiä raivareita niin, että vaimo joutuu hipsuttelemaan varpaisillaan ja varomaan, ettei vaan tee tai sano mitään, mistä saat hepulin - mikään ei nopeammin tapa helliä tunteita kuinpuolison arvaamattomuus. 

Oletko ollut uskollinen.

Niin moni asia voi tappaa seksuaalisen halun, fyysisellä ja tunteiden tasolla. Se, että ap miettii VAIN ULKONÄKÖASIOITA ei kerro kauhean hyvää parisuhteen toimivuudesta, anteeksi vain.

Toki voi olla, että vaimosi ei vaan halua seksiä ylipäätään, ei kenenkään kanssa. Varsinkin imetys ja siihen liittyvät hormonimyllerrykset voivat yllättää... Mutta niistäkin pitäisi ajan kanssa päästä eroon.

Vierailija

Netistä vaan rohkeasti seuraa hakemaan, siellä ne sun muutkin kohtalotoverit on. Nainen on tyytyväinen ku joku toinen hoitaa noi häntä kiinnostamattomat hommat ja sä oot huonolla omalla tunnolla kotona hyvittelemässä.

Vierailija

Anna roikkutissinen vaimosi kiertoon, samoin tietenkin lapset. Aloitat ihan puhtaalta pöydältä poikamiehenä! Halukkaita naisia sinulle varmasti löytyy pilvin pimein, olethan fiksu, komea ja pistelet menemään kuin punasilmäkani. Nyt olisi siis hyvä paikka päivittää elämä, keväällä luonto puhkeaa muutenkin kukkaan, puhkea sinäkin!

Vierailija
Vierailija

Jälleen (vastausten perusteella) kaikki on miehen syytä. Mutta niinhän se tällä palstalla menee.

ei, nyt ymmärrät aktiivisesti väärin. Minä en ainakaan voi muutaman lauseen perusteella käydä oikeudenkäyntiä ja tuomita ketään.

Tässä nyt vain on ongelma, joka on erityisesti aviomehen ongelma. Juu, hän voi ottaa eron, mutta jos hän ei sitä halua, hänen pitää itse muuttaa jotain. Kannattaa miettiä noitakysymyksiä, joita tuossa esitin. Käsi sydämelle ja rehellinen vastaus itselle, minä en vastausta kaipaa. Jos ja kun joku kohta karahtaa, sille voi tehdä jotain.

Lisäksi voi miettiä vakavaa keskustelua vaimon kanssa. Älä syyttele, älä painosta - vaan kysy, miten hän voi, rakastaako vielä sinua ja miten kokee seksin ja muun läheisyyden. 

10

Vierailija

Naidena sanon että nainen haluaa hyvää seksiä AINA, jos perustarpeet on ensin tyydytetty.

Toisin sanoen, varmista ensin, että vaimosi saa nukkua tarpeeksi (eikä vain yhtenä yönä ennen kuin aiot käyttää seuraavan nussimiseen, vaan koko ajan) ja sen jälkeen varmista, että seksi kanssasi on hyvää. Myös sille naiselle.

Näiden puute oli se, mihin mun haluni aikanaan katosivat. Aiasta kyllä keskusteltiinkin, mutta miehen mielestä kotityöt oli tietty jaettu ihan tasan ja seksikin oli loistavaa, kunhan hän vaan sai, ja jos hän olikin vähän kovakourainen niin sehän oli vaan rakkautta. Mulle joka minuutti unta olis ollut kultaakin kalliimpaa ja en jaksanut niistä luopua leikkiäkseni kovakouraissti puristeltavaa pumpattavaab arbaraa. Enkä tarkota tällä sitä, että olisin ollut lahna vaan sitä, että miestä kiinnosti mun toiveet yhtä paljon kuin nuken.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat