Tervetuloa keskustelemaan!

Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

Suosituimmat

Tehdäänkö lauantain ratoksi tällainen leikkimielinen ketju, missä pistetään yleisimpiä käsityksiä eri horoskooppimerkkien edustajien luonteenpiirteistä. Itse olen vaakanainen, ja olisi hauska kuulla ihmisten käsityksiä millaisia vaakanaiset ovat.

Suosituimmat

Yritän tässä miettiä, ollaanko me pieni- vai isokulutusperhe, kun ei ole mitään käsitystä, kuinka paljon keskimäärin ihmisiltä kuluu rahaa ruokaostoksiin. Meitä on kaksi, äiti + teinipoika, ja olen nyt vuoden verran seurannut ostoksiamme. Keskimäärin kuukaudessa kannan kauppaan n.

Huoh. Osaisinkohan selittää lyhyesti. Mieheni on siis alkoholisti ja peliriippuvainen, itsellä on kehittynyt vaikea masennus. Mies on kuitenkin "ihan ok" tyyppi, ja rakastan häntä hurjasti vaikka riippuvuudet onkin myrkyttänyt mielen. Meillä on 10kk ikäinen vauva.

Vakava kysymys. Jos mies ei tuoksu huumaavalle, tuntuu että jotain puuttuu. Miksi kuitenkin usein on niin, että aggressiiviset ja tökerösti lähentelevät miehet joilla on liiankin rohkeat ja rajut otteet, ja joiden kanssa ei ole mitään juteltavaa, omaavat tuollaisen miestuoksun?

Haluaisin lähteä matkalle. Ei mieluusti yli muutaman tunnin kestävää lentoa. Mitkä kohteet Euroopassa olisivat turvallisia? Ranta-, kaupunki tai millainen loma tahansa kävisi, kunhan olisi turvallista siinä mielessä, että ei tarvitsisi loman ajan pelätä levottomuuksia ja terrorismia.

Vierailija
14:01

Päivän syömiset tähän asti:

Kaurapuuro mustikoilla.
Kolme paahtoleipää paistilla (lidl).
Makaroonia ketsupilla ja juustolla.
Kaksi omenaa.
Kolme päärynää.
Mansikoita.
Eineshampurilainen (s-market)