Oletko koskaan masturboinut monta kertaa päivässä?

Vierailija

Missä tilanteessa?

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Olen, koska miehen kanssa ei ehditä harrastaan seksiä kun pari kertaa viikossa. Kun olen yksin kotona, masturboin melkein aina ---> ja usein vielä monta kertaa!

Vierailija

Häh, tietysti olen!? Teen sitä ehkä muutaman kerran kuussa, mutta silloin kun teen, niin yleensä monta kertaa peräkkäin tai saman päivän aikana. Nainen siis olen

Vierailija

Teininä ja vielä parikymppisenä sinkkuna. Nyt perheellisenä keksin kyllä helposti paljon mielekkäämpää tekemistä kuin oman alapään hinkkaaminen.

Vierailija

Kyllä, sillointällöin. yleensä aina monta kertaa 3-5 :Olen parisuhteessa ja meillä on ihan mukava seksielämä myös yhdessä, muttei se poista joskus tarvetta näihin "omiin hetkiin ",

Vierailija

Ei mulle yksi orkku päivässä riitä mihinkään! Itse tulen tosi nopeasti ja monta kertaa peräkkäin. Miehen kanssa saaminen on huomattavasti hankalampaa :(

Vierailija
Vierailija
Masturboin joka päivä. Ja välillä monta kertaa päivässä 1-3 kertaa.

Ja millon missäki vaa tekee mieli;)

Samoin ;)

Vierailija

Jos olen yksin kotona, tai vaikka työmatkalla hotellissa, niin kerta päivässä on itsestään selvyys ja kolme kertaa on tavallista, mutta voi tehdä sen kuusikin kertaa.

t. mies.

Vierailija

Mä en masturboi säännölllisesti, mutta sitten kun masturboin teen sitä monta kertaa päivässä. Välillä ollut ihan ongelma, että vaikka saan ihanan orkun niin silti tulee pakottava tarve olla hinkkaamassa alapäätä uudestaan. Välillä alapää ihan kipeänä hinkkaamisesta :( Kun on masturboinut sen 6 kertaa päivässä, se ei enää jotenkin tunnu mukavalta vaan ahdistavalta jos edelleen sen jälkeen kutittelee siihen malliin, että pitää masturboida saadakseen oloonsa helpostusta. Aihe on kuitenkin minulle aika nolo, enkä ole uskaltanut siitä kenenkään kanssa puhumaan.

Vierailija

Olen teini Poika.
On sellainen ongelma että en voi nukkua ennen kuin olen saanut vetää käteen. Olin siitä huolissani mutta kiva huomata että en ole ainoa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat