Tervetuloa keskustelemaan!

Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

Kirjauduin ulos facebookista, en nyt noin paha ole
Siis onks mun tutut fillarirosvoja ja muita bandiitteja.
Oma paheeni on uimahalliin paskonta.
Facebookissa tuli omalla nimellä varastamista, seksin myymistä, kiristystä ja tietotekniikkarikoksia, no johan on?

Lupasin tutulleni hoitaa hänen lapsiaan viikonloppuna. Lapset on aivan kurittomia, uhmaiässä ja riitaisia keskenään. Olen jännittänyt asiaa koko tämän viikon ja kaduttaa koko homma. En ole aiemmin hoitanut lapsia yksin tai noin pitkää aikaa, mitä olen luvannut. Voitteko antaa jotain vinkkejä...

Kiinnostava työkaveri laittoi eilen viestiä, että häntä kiinnostaisi nähdä joskus vapaa-ajalla. Oon ollu tosi kiinnostunut tästä miehestä jo pitkään joten vastasin "No on tässä jo yli vuosi odoteltu että kysyt ;)" jne (en laita koko viestiä tähän) Ehdotin myös päiviä jotka mulle käy.

En ole tänne aiemmin kirjoittanut mutta nyt tuntuu että haluan neuvoja ja kokemuksia. Olen tapaillut uutta miestä n. Kaksi kuukautta eli todella vähän aikaa. Olen kuitenkin korviani myöten ihastunut tähän mieheen, mutta häntä ahdistaa..

Moi. Mä tarvisin tähän IHAN OIKEASTI apua.. Minulla on ollut noin puolenvuoden ajan aivan järjetön ihastus erääseen laulajaan. Olen siis 14 vuotta. En pysty nukkua öisin tai keskittyä MIHINKÄÄN tämän takia. Itken aina hänen videoilleen ja kuvittelen kaikenlaisia.

Vierailija
Eilen 23:03

Ollaan lähdössä miehen kanssa kesäreissulle Utsjoelle. Yhtenä päivänä olisi tarkoitus käydä Norjan puolella katselemassa maisemia. Alustavasti ollaan ajateltu, että ajetaan ensin Nuorgamiin, ja sitten jatketaan Norjan puolta joen vartta. Tarkoitus olisi käydä Jäämeren rannalla.