Keskustelualueen säännöt

H&M lasku?!

Kuinka äkkiä tulee, paketin jälkeen vai mukana ja miten pitkään siinä on maksu aikaa?

Ja kyllä, maksutavat kohta on jo luettu mutten tajua..

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 16:52"]

Kuinka äkkiä tulee, paketin jälkeen vai mukana ja miten pitkään siinä on maksu aikaa?

Ja kyllä, maksutavat kohta on jo luettu mutten tajua..

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö

no se tulee aika myöhään... muistan ite että olin käyttänyt h&m paitaa jo pitkään kun sain laskun siitä...

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 16:58"]

no se tulee aika myöhään... muistan ite että olin käyttänyt h&m paitaa jo pitkään kun sain laskun siitä...

[/quote]
0 0

Jos otit klarna-laskulla, lasku tulee noin kk päästä tilauksestasi postissa. Eli ehdit tehdä vaikka uudenkin tilauksen joka saatetaan liittää ensimmäiseen laskuun. Kun lasku tulee maksuaikaa on noin viikko!

Jos otit klarna-laskulla, lasku tulee noin kk päästä tilauksestasi postissa. Eli ehdit tehdä vaikka uudenkin tilauksen joka saatetaan liittää ensimmäiseen laskuun. Kun lasku tulee maksuaikaa on noin viikko!

[/quote]
0 0

H&M ei käytä Klarnaa laskuttamiseen, mutta laskut tulee silti n. 1-2kk tilauksen jälkeen.

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 17:03"]

H&M ei käytä Klarnaa laskuttamiseen, mutta laskut tulee silti n. 1-2kk tilauksen jälkeen.

[/quote]
0 0

Niin ja maksuaikaa on yleensä pari viikkoa

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 17:04"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 17:03"]

[/quote]

Niin ja maksuaikaa on yleensä pari viikkoa

[/quote]
0 0

tarkoitatko tili vai kuukausi laskua?

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 17:17"]

[/quote]

tarkoitatko tili vai kuukausi laskua?

[/quote]
0 0
Aihe vapaa
Keskustelualueen säännöt
Tähdellä merkityt ovat pakollisia kenttiä