Tervetuloa keskustelemaan!

Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

Suosituimmat
Ohi
Eilen 19:42

Huhhuh. Aika rankkaa tekstiä, musta tohon tilanteeseen ei missään nimessä vauvaa. Kun parisuhde voi noin huonosti ja vauva tuntuu tytölle lähinnä pakkomielteeltä. :-( Varmasti on rankkaa ja itsellä pienempikin aika vauvan yritystä saa olon vialliseksi.

Suosituimmat

Tiedän. Tämä ei ole mikään asiantuntijafoorumi ja varmaan minun pitäisi tehdä itse asialle pian jotain, mutta olen jotenkin niin rikki, että se halvaannuttaa minut paikalleen. Olin ennen hirveän vahva ihminen ja nyt tunne mitä olen alkanut tuntea lähes kokoajan on hermostuneisuus ja pelko.

Ihastuminen on kamalaa.
Olen ollut ihastunut yhteen tyyppiin jo 2 vuotta. Välillä on niin että ihastus on voimakasta ja välillä taas olematonta.

Tiedän, etten voi vain laittaa häntä hyllylle ja ottaa käyttöön kun haluan.

Suosituimmat
Vierailija
Ti 14:21

Ero tuli itselle ihan puun takaa. Meillä oli mielestäni hyvä avioliitto. Syyksi mies kertoo, että ole muuttunut niin paljon vauvan syntymän myötä ja kipinä kadonnut. Myönnän, että olen todella kiinni vauvassa, imetän edelleen jne. Mutta eikö niin pidäkin olla? Ollaan 27 v.

Vierailija
Eilen 20:25

Joka päivä täältäkin saa lukea vääntöä tästä ikuisuus aiheesta.
Joten te lapsen tehneet, menikö parisuhde pilalle? Tuliko pettäminen arkipäiväksi ja lopulta ero? Koti aina kaaoksessa?Nautitko oikeasti lapsen kanssa leikkimisestä vai oppiiko ja tottuuko siihen vaan?

Suosituimmat

Kootaan ketjuun ilmeisiä niksejä, jotka ovat sinulle tai tutullesi olleet suuria oivalluksia, mutta muille ei niinkään... Inspiraation sain tiskiharja tiskikaapissa -ketjusta. Nauretaan uusavuttomuudellemme ja ehkä joku saa oikeastikin hyödyllisiä niksejä.

Mies kysyy
La 13:54

Naisille kysymys: Jos seksi tuntuu hyvältä, miksi et laukea? Mikä menee pieleen, jos kuitenkin ensin kiihotut ja haluat seksiä mutta et sitten vain saa orgasmia, et millään tavalla? Auttaisi omassa suhteessa tämän asian ymmärtäminen.

Vierailija
To 19:24

Se ei huomioi mua yhtään. Tervehtii jos sattuu tulemaan vastaan, muuten se ei ikinä juttele mulle mitään vaan tekee vaan hiljaa hommiaan. Hymyilee ja vastailee lyhyesti jos sille jostain koittaa jotain puhella mutta muuten ei yleensä mitään. Ei sitä näytä yhtään kiinnostavan tutustua?

Suosituimmat

Olen lueskellut täältä sinun "ammattimaisia" mielipiteitä malleista ja heidän ammatinkuvastaan. Olen tehny mallintöitä teini-iästä saakka niin ulkomailla kuin Suomessa, ammattimallina. Haluan korjata muutaman epäkohdan sinun kommenteista kohdistuen malleihin.