Mitä leluja käytätte parisuhteessaanne?

Vierailija

Mitä seksileluja käytätte parisuhteessanne? Haluaisin kuulla vinkkejä, miten voisimme laajentaa vaimon kanssa valikoimaamme. Tähän asti ainut lelumme on ollut dildo, jolla on yhdessä silloin tällöin hierottu pimppiä. Jotakin uutta tekisi kuitenkin mieli kokeilla.

Sivut

Kommentit (142)

Vierailija
Viesti

Lelo Ida on uusin ostoksemme ja se on taivaallinen. Käytämme erilaisia dildoja, yksi on pieni ja pippurinen ja lähillä kiihotan sillä miestäni eturauhasen kohdalta. Hän menee siitä ihan sekaisin ja saattaa saada orgasmin ilman että penikseen kosketaan :)

Yksi jellysauva on myös ihan mahtava, siinä on kuulat päässä ja sillä saan aika hyvät orgasmit, saman voi työntää myös peppuun.

Vierailija
Viesti

Onhan noita. Dildo, pyykkipojat jotkan laitetaan nänneihin, ratsupiiska, ruoska, letku ja ratti jolla voi pissata vaikkapa pyllyyn. Viimeksi valutin siideriä, vain taivas on rajana kun käyttää seksiin tarkoittettuja aikuisten leluja.

Vierailija
Viesti

Leluja on ja köysiäkin. Mieheni pitää kovasti, että hänet sidotaan kiinni ja sen jälkeen kiusaan häntä kaikin mahdollisin tavoin. Yleensä käytän pientä dildoa joka saattaa sujahtaa peppuunkin. Puoli tuntia härnäämistä saa mieheni ihan villiksi.

Tämän jälkeen voin vapauttaa hänen kädet ja saan taatusti dildoa ja orgasmin :)

Vierailija
Viesti
Vierailija

Mitä seksileluja käytätte parisuhteessanne? Haluaisin kuulla vinkkejä, miten voisimme laajentaa vaimon kanssa valikoimaamme. Tähän asti ainut lelumme on ollut dildo, jolla on yhdessä silloin tällöin hierottu pimppiä. Jotakin uutta tekisi kuitenkin mieli kokeilla.

En halua loukata sinua tai teitä. Tämä palstahan on täynnä vinkkejä, aikuisten  leluja on vaikka kuinka ja paljon. Haluatteko tietää miten niitä uusia leluja käytetään?:)

Vierailija
Viesti

Aiemmin on ollut pissaava koira, älypuhelin ja aku ankan taskukirja. Nyt viimeisin hitti on tuo ps4 ohjain, vaimon mielestä aivan ihanat tatit :)

Vierailija
Viesti

Oma ukko tulee yllättymään totisesti. Hän aina yllyttää minua pervoilemaan ja johonkin kauko-ohjaimella toimivaan suristimeen olen joskus suostunut kauppareissulla, mutta viimeksi uhkasin, että loppu leikit kun ei oo tasapuolista. Vaikee on kumartua maitohyllylle kun klitoriskiihotin hyppää päälle ja äijä virnuilee vaan lähistöllä.

Saattoi mennä rahat hukkaan mutta tilasin ukolle noi tanssihousut. Mun mielestä se on pervolle heterolle hyvä rangaistus. Oon ihan valmis lähtemään sen kanssa kauppaan kunhan vetää noi jalkaan.

:-)

Vierailija
Viesti

Munanvenutin on miehelle tilauksessa joululahjaksi. Saisi edes pari senttiä lisää pituutta, niin olisin jo ikionnellinen. Terskan taakse kiinnitetään kumilenkki ja toinen pää kuminauhasta kiinnitetään polven alapuolelle. Näin munaan saadaa tasainen venutus päälle koko ajan.

Saisi ukon vain pitämään tuota muutaman kuukauden, että näkisi, onko väline tehokas. Naisystävät ovat jo kyselleet, että joko muna on venutuksessa. Haluaisivat kuumeisesti tietää vaikutukset, koska olisivat heti valmiit ostamaan omille ukoilleen, jos munan pituus kasvaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat