Keskustelualueen säännöt

Neuvokaa kuinka jenkkien Netflixin saa näkymään omalla koneella?

En ymmärrä miten sen koodin voi kiertää, osaako joku neuvoa? Miehet? Naiset? Jeesatkaa.

[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 16:56"]

En ymmärrä miten sen koodin voi kiertää, osaako joku neuvoa? Miehet? Naiset? Jeesatkaa.

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö

Jos käytät Chromea selaimena, niin lataa siihen mediahint-lisäosa. Löytyy näköjään myös firefoxille. Sitten selaimen asetuksista kohdasta laajennukset, voi ruksia klikkaamalla valita onko media hint käytössä vai ei. Jos se on käytössä, ohjaudut suoraan jenkkinetflixiin ja, ellei niin päädyt suomen netflixiin.

[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 16:59"]

Jos käytät Chromea selaimena, niin lataa siihen mediahint-lisäosa. Löytyy näköjään myös firefoxille. Sitten selaimen asetuksista kohdasta laajennukset, voi ruksia klikkaamalla valita onko media hint käytössä vai ei. Jos se on käytössä, ohjaudut suoraan jenkkinetflixiin ja, ellei niin päädyt suomen netflixiin.

[/quote]
2 2

Tarkennan vielä, kun olen vähän uuno. Mulla on Mac eli selaimena safari. tarvitseeko huomioida jotain erityistä?

[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 17:01"]

Tarkennan vielä, kun olen vähän uuno. Mulla on Mac eli selaimena safari. tarvitseeko huomioida jotain erityistä?

[/quote]
0 0

erilaiset VPN-palvelut on toimivia ratkaisuja tuohon ongelmaan. ilmaset on aina vähän semmosia ettei niiden toiminnasta ole takeita. 5e/kk kuussa saa hyvin toimivan. ja näillä voi katsella myös muitakin kuin USAn estettyjä sivustoja. Brittien netti-tv:t näkyy ja varmaan myös ruotsin/saksan tms, en ole vaan kokeillut, kun en osaa kieltä. 

[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 17:08"]

erilaiset VPN-palvelut on toimivia ratkaisuja tuohon ongelmaan. ilmaset on aina vähän semmosia ettei niiden toiminnasta ole takeita. 5e/kk kuussa saa hyvin toimivan. ja näillä voi katsella myös muitakin kuin USAn estettyjä sivustoja. Brittien netti-tv:t näkyy ja varmaan myös ruotsin/saksan tms, en ole vaan kokeillut, kun en osaa kieltä. 

[/quote]
0 0

No jos haluat käyttää  tota Media Hintiä sun on asennettava Chrome tai Foxi

[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 17:33"]

[/quote]

[/quote]
0 0

Miten mina saan kierrettya ne koodit jotka blokkaavat suomalaisten ohjelmien katselun ulkomailla? Ei luulisi kenenkaan talouden kaatuvan jos muutama suomea osaava niita katselisi mutta kun ei niin ei sitten. Tasapuolisuuden vuoksi ei pitaisi suomalaisten saada katsoa amerikkalaisia ohjelmia ilmaiseksi.

[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 19:38"]

[/quote] Miten mina saan kierrettya ne koodit jotka blokkaavat suomalaisten ohjelmien katselun ulkomailla? Ei luulisi kenenkaan talouden kaatuvan jos muutama suomea osaava niita katselisi mutta kun ei niin ei sitten. Tasapuolisuuden vuoksi ei pitaisi suomalaisten saada katsoa amerikkalaisia ohjelmia ilmaiseksi.

[/quote]
0 1

Et sä amerikan Netflixiä ilmatteeksi taida saada mitenkään. Eli sen ilmasen kk jälkeen joutuu maksamaan. Mitä koodia sä tarkotat?

[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 20:17"]

[/quote]

Et sä amerikan Netflixiä ilmatteeksi taida saada mitenkään. Eli sen ilmasen kk jälkeen joutuu maksamaan. Mitä koodia sä tarkotat?

[/quote]
0 1

Safarin lisäosista en tiedä, mutta asenna koneelle vaikka Firefox ja asenna siihen lisäosaksi Media hint. Sillon kun haluat katsoa Jenkki-flixiä lisäosa on käytössä, kun Suomi-flixiä, lisäosa otetaan päältä pois. Maailman yksinkertaisinta. Ei maksa mitään ja toimii aina.

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 20:37"]

Safarin lisäosista en tiedä, mutta asenna koneelle vaikka Firefox ja asenna siihen lisäosaksi Media hint. Sillon kun haluat katsoa Jenkki-flixiä lisäosa on käytössä, kun Suomi-flixiä, lisäosa otetaan päältä pois. Maailman yksinkertaisinta. Ei maksa mitään ja toimii aina.

[/quote]
1 0

entä xbox 360:n kanssa, onko mahdollista?

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 20:43"]

entä xbox 360:n kanssa, onko mahdollista?

[/quote]
0 0

Mitä kyllä suosittelisin muutenkin, ihan jo tietoturvan takia kannattaa käyttää useampia eri selaimia samalla koneella. 

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 20:53"]

[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 17:33"]

[/quote]

[/quote]

Mitä kyllä suosittelisin muutenkin, ihan jo tietoturvan takia kannattaa käyttää useampia eri selaimia samalla koneella. 

[/quote]
1 0

Minulla on käytössä Hola, toimii itselläni ainakin paremmin kuin MediaHint. Googlaa esim. "Hola Chrome", asenna Chromen kaupasta ja lisää yläpalkkiin, niin sieltä voi valita, minkä maan "sijainnilla" haluaa sivustolle kirjautua. Muista selaimista en tiedä, mutta kyllähän MacBookille voi asentaa muunkin selaimen kuin Safarin.

Netflixhän on muuten sanonut, ettei välitä noiden käytöstä. Jostain amerikkalaiselta sivulto luin, etteivät edes lisäile kaikki sarjoja nopeaan tahtiin, koska tuollaiset ovat keksitty (katson yhtä Kanadalaista sarjaa, josta on Kanadan Netflixissä enemmän jaksoja kuin USAn).

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 11:16"]

Minulla on käytössä Hola, toimii itselläni ainakin paremmin kuin MediaHint. Googlaa esim. "Hola Chrome", asenna Chromen kaupasta ja lisää yläpalkkiin, niin sieltä voi valita, minkä maan "sijainnilla" haluaa sivustolle kirjautua. Muista selaimista en tiedä, mutta kyllähän MacBookille voi asentaa muunkin selaimen kuin Safarin.

Netflixhän on muuten sanonut, ettei välitä noiden käytöstä. Jostain amerikkalaiselta sivulto luin, etteivät edes lisäile kaikki sarjoja nopeaan tahtiin, koska tuollaiset ovat keksitty (katson yhtä Kanadalaista sarjaa, josta on Kanadan Netflixissä enemmän jaksoja kuin USAn).

[/quote]
1 0

Asenna Hola Unblocker selaimeesi! Täysin ilmainen ja todellakin toimii.

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 11:21"]

Asenna Hola Unblocker selaimeesi! Täysin ilmainen ja todellakin toimii.

[/quote]
2 0
Aihe vapaa
Keskustelualueen säännöt
Tähdellä merkityt ovat pakollisia kenttiä